XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Was natuurlijk bewust van jou haha, en ieder die achter haar langs loopt en snel kijkt, breekt zijn bakkes in de gym, omdat
ie niet kijkt waar die loopt
:sukkeltje:
Ik zie een masterplan zich hier ontvouwen. De mensen die altijd een rommel maken laten struikelen..

Ik heb toevallig net een klacht ingediend bij mijn gym omdat het er altijd een teringzooi is. Niemand ruimt wat op, er hangen briefjes sinds januari dat ze het moeten opruimen en dat wanneer ze dat niet doen ze een waarschuwing krijgen. 2e waarschuwing is clubverbod.

Nou, het is nog steeds een teringbende en ik heb nog nooit een medewerker er wat aan zien doen. Kreeg als reactie op de klacht terug dat het gewoon heel druk is en dat ze hun best doen, maar dat ze altijd maar één medewerker hebben die bij de receptie zit en dat die niet constant maar kan gaan zitten opletten of mensen hun shit wel opruimen.

:roflol:

Dus ik doe maar gewoon mijn best om het los te laten. Als ik het zie gebeuren dan probeer ik er wat van te zeggen, maar ik wil ook niet die heks zijn die gelijk tegen iemand staat te schreeuwen RUIM JE SHIT OP!!!! Terwijl die arme ecto eigenlijk alleen maar even zijn flesje water wilde bijvullen en nog niet klaar was.....

Ik ruim gewoon braaf mijn spullen op, in de hoop dat de andere luie flikkers ooit het licht zien en zich realiseren dat het opruimen van je weights ook onderdeel is van de training en de gains. Uiteindelijk gainen wij meer dan hun, omdat wij al onze spullen opruimen en daarnaast ook nog eens de spullen van anderen als ze het weer laten slingeren.. Zij zijn dus forever ecto's!

(Van binnen maak ik me er nog wel een beetje boos om soms)

Dat zal ze leren!
 
Sorry:joint:


Was natuurlijk bewust van jou haha, en ieder die achter haar langs loopt en snel kijkt, breekt zijn bakkes in de gym, omdat
ie niet kijkt waar die loopt:sukkeltje:

Niet geheel onbewust :D Maar dat zijn mijn aankopen van die webshop sowieso niet, ze verdient gewoon de kleding waarin haar beste features het meest tot zijn recht komen :engel:
 
:ty:
 
Of ook lekker.. Hutspot met shoarma vlees erdoorheen en en shitload aan sweet chilisaus en sambal. :o
 
Niet geheel onbewust :D Maar dat zijn mijn aankopen van die webshop sowieso niet, ze verdient gewoon de kleding waarin haar beste features het meest tot zijn recht komen :engel:
Dat maak ik mijn kerel ook wijs:D Werkt prima:D
 
liefdagboekUPDATE

Weinig te melden :roflol: Sinds vorige week woensdag niet meer gesport... Feels bad man.

Vrij veel last van de zenuwen in mijn glutes, en ook weer van de spier in mijn rug ??? Ik word er echt even niet goed van. Aangezien ik mezelf ontzettend zielig vond heb ik afgelopen zaterdag hutspot gegeten MET WORSTTTTTT. Omnomnom.

IMG_20180210_174724.jpg


Was erg lekker. Verder probeer ik op mijn voeding te letten, maar alles gaat even kut, dus ben meer bezig met schade beperken dan echt cutten. Ben ook niet op de weegschaal geweest, voel me ernstig "zwaar".

Afgelopen weekend afscheid genomen van mijn (oud)tante. Ze is bijna 98 jaar en stervende. Ik vond dit echt ontiegelijk zwaar, een klein hoopje mens van nog geen 35 kilo, die niet meer kan praten en last heeft van het "oud zijn". Ze dementeert al jaren, dus ze herkent me uiteraard ook niet meer.

Het is natuurlijk wel zo dat ze heel oud is, ze heeft mooie dingen meegemaakt, een goed leven gehad en ze wordt tot op de dag van vandaag goed verzorgd. Dat soort dingen vertelt iedereen mij, ben het er ook wel mee eens. Maar toch, it swipes me of my feet. Ik kan er maar slecht mee omgaan.

Heeft ook niet geholpen dat ik de rest van het weekend niets meer heb gedaan, dus dan zit het continue in je hoofd, geen afleiding, uiteraard met bijbehorend slecht slapen.. Dus allemaal super awesome.

Ik hoop morgen weer te gaan gymmen, maar ik hoop ook op chocola, pizza en Indonesisch eten. Of gewoon lekkere gefrituurde patat met mayonaise en een frikandel speciaal (of twee)
 
Sorry:joint:


Was natuurlijk bewust van jou haha, en ieder die achter haar langs loopt en snel kijkt, breekt zijn bakkes in de gym, omdat
ie niet kijkt waar die loopt:sukkeltje:

:roflol:

Ik zie een masterplan zich hier ontvouwen. De mensen die altijd een rommel maken laten struikelen..



Dat zal ze leren!

Haha. Niet zo zeer dat ik ze wat wil leren hoor, maar je betaalt toch voor je abonnement. Dan hoort degene waar je de spullen van "huurt" toch te zorgen dat er voldoende is voor iedereen en dat het netjes is? Misschien ben ik een beetje raar, maar ik vind dat niet meer dan normaal...

Niet geheel onbewust :D Maar dat zijn mijn aankopen van die webshop sowieso niet, ze verdient gewoon de kleding waarin haar beste features het meest tot zijn recht komen :engel:

:heart: Als ik zelf m'n kleding zou kiezen zou alles zoveel mogelijk ingepakt zijn...

"Heb je nou dat lelijke trainingsjasje weer bij je!!!!"


:roflol:

Of ook lekker.. Hutspot met shoarma vlees erdoorheen en en shitload aan sweet chilisaus en sambal. :o

Whuuuuuuuuuut, NEE!!! Don't ruin de hutspot!!! :treuren:

Dat maak ik mijn kerel ook wijs:D Werkt prima:D

Haha, heel goed!!
 
Afgelopen weekend afscheid genomen van mijn (oud)tante. Ze is bijna 98 jaar en stervende. Ik vond dit echt ontiegelijk zwaar, een klein hoopje mens van nog geen 35 kilo, die niet meer kan praten en last heeft van het "oud zijn". Ze dementeert al jaren, dus ze herkent me uiteraard ook niet meer.

Het is natuurlijk wel zo dat ze heel oud is, ze heeft mooie dingen meegemaakt, een goed leven gehad en ze wordt tot op de dag van vandaag goed verzorgd. Dat soort dingen vertelt iedereen mij, ben het er ook wel mee eens. Maar toch, it swipes me of my feet. Ik kan er maar slecht mee omgaan.
Dat is best wel zwaar en ook erg confronterend vind ik altijd. Heb het meerdere malen meegemaakt maar het blijft zwaar. Sterkte.
 
Sterkte hill:aai:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Afgelopen weekend afscheid genomen van mijn (oud)tante. Ze is bijna 98 jaar en stervende. Ik vond dit echt ontiegelijk zwaar, een klein hoopje mens van nog geen 35 kilo, die niet meer kan praten en last heeft van het "oud zijn". Ze dementeert al jaren, dus ze herkent me uiteraard ook niet meer.

Het is natuurlijk wel zo dat ze heel oud is, ze heeft mooie dingen meegemaakt, een goed leven gehad en ze wordt tot op de dag van vandaag goed verzorgd. Dat soort dingen vertelt iedereen mij, ben het er ook wel mee eens. Maar toch, it swipes me of my feet. Ik kan er maar slecht mee omgaan.

Sterkte ermee Hill! Heb dit ook een aantal keer meegemaakt. Went nooit...ondanks dat men inderdaad een prachtige leeftijd en goed leven heeft gehad.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik hoop morgen weer te gaan gymmen, maar ik hoop ook op chocola, pizza en Indonesisch eten. Of gewoon lekkere gefrituurde patat met mayonaise en een frikandel speciaal (of twee)
:roflol:

The struggles zijn real!
 
Sterkte met je tante
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Sterkte!!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dus ik heb even in je log gekeken. Elke keer als ik nu een nieuw tabblad open zie ik je profielpic pontificaal in beeld, lekker handig als je even wat aan collega's laat zien :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Heel veel sterkte meid. :kiss:
Ik weet wat het is helaas... Ook hoe het is om zo een teer hoopje te zien... :(

Wij zullen het binnenkort ook wel mee gaan maken met oma.. 99 jaar en het lijf is echt op. Maar zeherkent ons nog wel gelukkig.
Maar het is gewoon heel moeilijk om mee om te gaan. :heart:
 
Sterkte met het verlies van je tante.
 
Sterkte:kiss:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dus ik heb even in je log gekeken. Elke keer als ik nu een nieuw tabblad open zie ik je profielpic pontificaal in beeld, lekker handig als je even wat aan collega's laat zien :roflol:
Beter dat dan een of andere halfnaakte kerel lijkt me...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven