XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (1 bezoeker)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

NOOOOO!!!!!

Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, ik heb ook een periode gehad dat ik dacht dat het afvallen wel ging lukken maar echt veel gespierder worden niet. Komt echt wel. Consistency is the key!

Rook, ik begin langzaam te begrijpen wat jij voelt met je buik...Ik heb inmiddels ook aardig wat vel over (hangt los :janken:).

Heb nou overigens niet het gevoel dat ik het afgelopen jaar, waarin ik echt wel flink heb getraind, veel sterker/gespierder ben geworden. De focus heeft ook eigenlijk wel op afvallen gelegen uiteraard en dan ga je vanzelf meer spieren zien, maar toch...Ik ga toch maar weer eens nadenken over een nieuw trainingsschema. Gewoon 5x5 weer eens oppakken ofzo en dit 3x per week gaan doen, aangevuld met 2x cardio. Dat lijkt me zo gek niet.

P.s. Ff vloeken in de kerk en vast een vervroegde vrijdagmiddagrel veroorzaken...

Ik heb volgende week donderdag mijn eerste Crossfit WOD!! :o Kijken of dat iets voor mij is
 
Rook, ik begin langzaam te begrijpen wat jij voelt met je buik...Ik heb inmiddels ook aardig wat vel over (hangt los :janken:).
Dat is echt bagger, wat je ook doet het verdwijnt niet... :mad:
Heb nou overigens niet het gevoel dat ik het afgelopen jaar, waarin ik echt wel flink heb getraind, veel sterker/gespierder ben geworden.
Gewoon een programma kiezen en volhouden, niet te snel wisselen en weer wat anders gaan doen.
 
Na ruim 10 jaar natural, zonder meer progressie (genetisch potentieel na 4-5 jaar)) wilde ik eens kijken wat AAS zouden doen. Was een leuk project, eindelijk het gevoel een ‘bodybuilder’ te zijn. Helaas verdwijnt de door AAS gewonnen ‘spiermassa’ als sneeuw voor de zon. Kleding in grote maten gingen in de zak van Max.

Herkenbaar, maar toen ik er na lange tijd achter kwam dat alles om het genetisch potentieel draait ging er ook rust van uit. Acceptatie, we moeten het nu eenmaal doen met wat we van moedertje natuur toebedeeld hebben gekregen en daar het beste uit zien te halen. Jammer alleen dat dit ‘beste’ na een paar jaar ook het uiterste is...
Erg herkenbaar..al denkt iedereen op DBB dat je na 10 jaar trainen nog 'makkelijk' wat gains gaat maken..

Nou, ik kan voor mijzelf bevestigen dat dat geen enkel effect op kuiten/benen heeft. Ik kan amper 80kg squatten, dus geen sterke benen en mijn kuiten zijn ook niet bijzonder (maar dan wel weer sterk).

Als ik mijn genen moet accepteren en het los moet laten, dan ben ik over 3 maanden weer 120kg :treuren:

Voor mij is het dus niet de vraag; 'Kan ik ooit een bodybuilder worden?' Maar; 'Hoe zorg ik dat ik niet weer vet word?' En dat zal mijn eeuwige gevecht zijn...Dan maar niet gespierd en wel slanker.
Hmm, dat is wel vreemd wat betreft die kracht. Wat betreft dat vet is dat ook mijn missie, al lijkt het mij dan toch een stuk makkelijker af te gaan.

NOOOOO!!!!!

Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, ik heb ook een periode gehad dat ik dacht dat het afvallen wel ging lukken maar echt veel gespierder worden niet. Komt echt wel. Consistency is the key!
Dat laatste is zeker waar!
Rook, ik begin langzaam te begrijpen wat jij voelt met je buik...Ik heb inmiddels ook aardig wat vel over (hangt los :janken:).

Heb nou overigens niet het gevoel dat ik het afgelopen jaar, waarin ik echt wel flink heb getraind, veel sterker/gespierder ben geworden. De focus heeft ook eigenlijk wel op afvallen gelegen uiteraard en dan ga je vanzelf meer spieren zien, maar toch...Ik ga toch maar weer eens nadenken over een nieuw trainingsschema. Gewoon 5x5 weer eens oppakken ofzo en dit 3x per week gaan doen, aangevuld met 2x cardio. Dat lijkt me zo gek niet.

P.s. Ff vloeken in de kerk en vast een vervroegde vrijdagmiddagrel veroorzaken...

Ik heb volgende week donderdag mijn eerste Crossfit WOD!! :o Kijken of dat iets voor mij is
Niks mis met een keer wat anders proberen! Crossfit is serieus pittig en kan je heus wel wat brengen!
Dat is echt bagger, wat je ook doet het verdwijnt niet... :mad:

Gewoon een programma kiezen en volhouden, niet te snel wisselen en weer wat anders gaan doen.
True..consistency!
Dat is mooi kut! Maar opereren is echt geen optie...zover ga ik nooit.
Echt niet?
Zie het als battle scars en een reminder om het nooit weer zover te laten komen. :o :treuren:
Zo kun je het ook zien..

Vind het goed mee vallen bij je Rook. Al snap ik de frustratie..

Ja, ik vind dat heel moeilijk te accepteren...maar wij 'dikkertjes' zullen dat wel moeten :(
:aai:
Welcome to my world.
:heart:
 
Hmm, dat is wel vreemd wat betreft die kracht. Wat betreft dat vet is dat ook mijn missie, al lijkt het mij dan toch een stuk makkelijker af te gaan.

Iets met genen...Ik heb aanleg voor vetzucht. Zit ook erg in mijn familie. Ik ben de enige die er overigens de moeite voor doet om echt af te vallen. Ofwel, de rest interesseert het niet, of ik ben de enige met discipline :D

Niks mis met een keer wat anders proberen! Crossfit is serieus pittig en kan je heus wel wat brengen!

Heb een hoop kennissen die dit doen en vinden het fantastisch. Ik ben op zoek naar wat meer variatie in mijn trainingen en een goede combi met cardio. Ik verzin nu zelf van tevoren maar wat ik ga doen en dan is het vaak hetzelfde. Nu valt cardio vaak weg, omdat ik er na training geen zin meer in heb of ik als ik in de sportschool aankom denk; "Fok it, ik ga lekker met gewichten gooien...". Bij een WOD moet je wel, omdat het simpelweg onderdeel van de training is.

Proberen kan nooit kwaad...


Echt niet! Ik ga geen vel laten wegsnijden...of correctie laten uitvoeren. Dat is me ook het geld niet waard, want dat wordt waarschijnlijk niet vergoed!
 
al denkt iedereen op DBB dat je na 10 jaar trainen nog 'makkelijk' wat gains gaat maken..

Die zijn naïef of dom.

Het gaat niet alleen niet ‘makkelijk’, als je die jaren niet hebt lopen lapswanzen dan gaat het simpelweg helemaal niet.
 
Iets met genen...Ik heb aanleg voor vetzucht. Zit ook erg in mijn familie. Ik ben de enige die er overigens de moeite voor doet om echt af te vallen. Ofwel, de rest interesseert het niet, of ik ben de enige met discipline :D

Heb een hoop kennissen die dit doen en vinden het fantastisch. Ik ben op zoek naar wat meer variatie in mijn trainingen en een goede combi met cardio. Ik verzin nu zelf van tevoren maar wat ik ga doen en dan is het vaak hetzelfde. Nu valt cardio vaak weg, omdat ik er na training geen zin meer in heb of ik als ik in de sportschool aankom denk; "Fok it, ik ga lekker met gewichten gooien...". Bij een WOD moet je wel, omdat het simpelweg onderdeel van de training is.

Proberen kan nooit kwaad...

Echt niet! Ik ga geen vel laten wegsnijden...of correctie laten uitvoeren. Dat is me ook het geld niet waard, want dat wordt waarschijnlijk niet vergoed!
Goede instelling! Sommige moeten helaas wat meer discipline tonen dan anderen..

Ik kamp al mijn hele leven met een enorme (vr)eetlust. Ik moet me echt inhouden, want het liefst kauw ik de hele dag..waar je sommige anderen hoort klagen over dat ze zoveel moeten eten..

Het gras lijkt ook wel (bijna) altijd groener aan de andere kant..

Die zijn naïef of dom.

Het gaat niet alleen niet ‘makkelijk’, als je die jaren niet hebt lopen lapswanzen dan gaat het simpelweg helemaal niet.
What keeps you going after all those years? "Fitness?"

De training van vanmiddag..op wat pijntjes na ging het best lekker!:thumbs:

Legs & abs 2:
Hacksquat:
50kg: 8
60kg: 8 (warmup)
70kg: 8 (Top MMC:fire:)
80kg:8 (controlled reps:D)
90kg: 8 (close stance)
100kg: 8 (wide stance:fire:)

Volgende keer met 15-20kg rampen..

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
125kg: 6 (warmup)
150kg: 6
175kg (close stance): 15 (beetje moeizaam..:o), 15 (explosieve reps!), 15 (AU!:fire:)
215kg (normal stance): 6 (top!:D), 6 (lekker!)
230kg (normal stance): 6 (laatste rep bijna slowmotion:o:fire:)

Calf raise machine:
45kg: 10
65kg: 8 (warmup)
75kg: 10 (controlled!:fire:), 10, 8 (pittig!), 10 (toe's in. 2f.)

GM:
45kg: 8 (warmup)
55kg: 15 (voelt niet heel lekker!), 10 (gestopt)

Alternate lying leg curl (ramping) (plate-loaded, gewicht per been):
10kg: 10 (warmup)
11.25kg: 10 (TUT/MMC:fire:)
12.5kg: 10 (pittig!)
13.75kg: 11 (nipt:fire::fire:)

Seated calf raise:
30kg: 10 (warmup)
55kg: 15 (TUT & MMC:fire:), 15 (doogaan!), 12
45kg: pompen of verzuipen..

Standing rope crunch:
21kg: 15
24.5kg: 15
28kg: 15 (paar lelijk!)
17.5kg: 20+ (sqeez & hold:fire:)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (Top! Nu 2 noodgedwongen rustdagen, moet voor werk naar Engeland)
 
(Top! Nu 2 noodgedwongen rustdagen, moet voor werk naar Engeland)

images?q=tbn:ANd9GcRNI-OQpj3_2LizpMSoqDC1mQqaULly1FXvwLCczP3G3BlbUifB.jpg


Ik mag binnenkort naar Italië :mad:
 
Goede instelling! Sommige moeten helaas wat meer discipline tonen dan anderen..

Ik kamp al mijn hele leven met een enorme (vr)eetlust. Ik moet me echt inhouden, want het liefst kauw ik de hele dag..waar je sommige anderen hoort klagen over dat ze zoveel moeten eten..

Het gras lijkt ook wel (bijna) altijd groener aan de andere kant..

Echt hè? Dat klote gras ook altijd...
 
Back
Naar boven