AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

8/2/2018 - week 1, dag 1 (prep cycle I)
Squat

1x4 60 kg
1x4 72.5 kg
1x4 85 kg
1x4 85 kg
1x4 85 kg
Beetje last van linker front delt en rechter elleboog. Beetje moeizaam soms.

BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
Geen last van bovenstaande. Reps gingen lekker.

Squat
1x3 65 kg
1x3 77.5 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
Reps gingen easy.

Bench squeeze
4x15 sec

Shoulder complex
3 totale rondes met 5 kg
Dacht al, was het wel 5 kg voor de challange omdat dit nog niet de max was :emo:

Ab rollouts (thuis)
1x10 bw (PR)
2x10 bw

Trainingstijd: 70 min

Teruggekeken naar wat ik precies een jaar geleden lifte en dat was 95/52.5/115 (nu 120/70/132.5). Grappig!

---

Ondanks de verkoudheid lekker getraind!
 
Je squat nu easy met je deadlift van vorig jaar :D
 
Goede progressie inderdaad. Keep up the good work :)
 
Je gaat echt lekker!! :thumb:
 
Heel cool om die progressie zo te zien! Geeft vast veel motivatie ook!
 
Welke is dit dan qua begin?
Goeie gains gemaakt ook al zat er op die squat en dead wel wat meer in toch

Het is 4 dagen advanced medium load (zie bijlage). Maar wel helemaal naar mijn eigen wensen aangepast.
Zo heb ik nog nooit serieus front squats gedaan en heeft Sheiko het er met name in gedaan om te voorkomen dat z'n atleet te veel naar voren leunt in de squat heb ik gelezen. Dus ik heb daar +20% normale squat van gemaakt.
Flys doe ik niet meer. En zo had ik vorige Sheiko cycles al wat aanpassingen die ik hierin doorvoer.

Deadlift zit zeker meer in. Weet niet hoe het kan maar ik kan echt een stuk makkelijker lats engagen en schouderbladen naar achteren houden met mixed grip.
Misschien een mentaal dingetje omdat ik (onbewust) niet meer teveel met grip bezig ben.
Squat ben ik overtuigd van een 122.5 op een goede dag :)
Dat is zeker een gave vooruitgang zeg!:clap:

Daarvoor vind ik het toch erg leuk om zo'n logje bij te houden en terug te kunnen lezen!

Je squat nu easy met je deadlift van vorig jaar :D

Dan moet ik volgend jaar dus 132.5 squatten om deze lijn door te zetten :P

Goede progressie inderdaad. Keep up the good work :)

Je gaat echt lekker!! :thumb:

Dankjulliewel! :)

Heel cool om die progressie zo te zien! Geeft vast veel motivatie ook!

Zeker geeft dat veel motivatie. Zelfs een medaille winnen vorige week geeft nog meer motivatie, ookal deden de écht sterke meiden niet eens mee. Op Gwen na.

---

Ben van plan om vandaag een planning te maken voor cutten/bulken/onderhoud dingen.
Heb ik even nodig want vaak plan ik "ooh ik ga vanaf volgende week..." maar wil nu iets meer een planning vooruit maken.
 

Bijlagen

  • Sheiko - 4 dagen advanced medium load.xlsx
    466,7 KB · Weergaven: 86
Cutplanning
Planning voor het cutten gemaakt. Twee doelen voor mezelf opgsteld:
- Taille 72 > 68,5 cm (belangrijkste)
- Gewicht 71.5 > 67,5 kg
Ik wil op een snelheid van -0.5 cm en -0.6 kg per week gaan wat resulteert in nagenoeg 8 weken.

Door de maxdagen die gepland staan heb ik daar omheen gepland en ga ik het volgende doen:
- 23 april t/m 2 juni = 6 weken cutten
- 25 juni t/m 8 juli = 2 weken cutten (misschien naar WEA dus dan is het -2 dagen :p )

Ben retebenieuwd hoe ik er uitzie na het bulken. Zal vooralsnog niet enorm veel verschil zijn omdat ik tussen cut en bulk weinig verschil zie. Voordeel en nadeel...
Wil niet nu al cutten omdat ik mezelf niet te vet voel en wil cutten voor de zomer. Wellicht pas ik de data nog aan maar dat zie ik wel.
 
Van het weekend heeft de verkoudheid doorgezet en was ik grieperig.
Voor een optimaal herstel toch niet gaan trainen maar wel wat dingen in huis gedaan en even boodschappen bijvoorbeeld.
Resultaat is dat ik me vandaag weer kiplekker voel.

Na de wedstrijd dus maar één trainingsdag gehad (donderdag). Ik skip de rest van de trainingen van week 1 van de cycle en begin morgen met week 2.
Mocht het gewicht echt veelste zwaar zijn morgen kan ik er altijd nog wat vanaf halen.
Kan niet wachten om weer te trainen :o
 
12/2/2018 - week 2, dag 1 (prep cycle I)
Squat

1x5 60 kg
1x4 72.5 kg
1x3 85 kg
1x3 90 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
Belt, net zoals met de deads op de wedstrijd, erg strak gezet. Doet dan wel een beetje pijn maar levert een stabielere squat op. Vanmiddag gaatjes bij laten maken.
Verrast dat de sets zo goed voelde, ook qua gewicht.

BP paused

1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg (VPR)
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg

Glute bridges
4x8 100 kg (VPR)

Rolling tricep extension
1x6 10 kg (PR)
4x6 10 kg
Wil deze de volgende keer even filmen wanr heb het idee ze niet uit te voeren zoals ik denk.

Bench squeeze
4x15 sec

Trainingstijd: 85 min
 
Dat zijn mooie plannen!

Als ik voor de 15% vet wil gaan zou ik ook richting de 67.5 kg moeten heb ik uitgerekend. Zat vorig jaar rond de 69 na de zomercut dus moet nu haalbaar zijn.

Ga je aankomende tijd nog bulken of meer op onderhoud?
 
Dat zijn mooie plannen!

Als ik voor de 15% vet wil gaan zou ik ook richting de 67.5 kg moeten heb ik uitgerekend. Zat vorig jaar rond de 69 na de zomercut dus moet nu haalbaar zijn.

Ga je aankomende tijd nog bulken of meer op onderhoud?

Nou ik zit niet zo laag in vet op dat gewicht :roflol:
Maar sta je dan een realistische 15% of meer een gemeten 15%.
Hoe dan ook weeg jij wat hoger met een lager vetpercentage dan ik, dus ik twijfel er niet aan dat je fysiek dan echt top en droog eruit zal zien!

Ben slecht in vetpercentages gokken maar denk dat ik nu wel op 24% zit hoor. Zal dus rond de 20% uitkomen bij het einde van de cut gok ik.

Ik wil op onderhoud zitten maar me iets minder druk maken op dagen dat ik daar bv 250 kcal boven zit.
Even iets flexibeler dus komende maanden dan elke dag stricte 2500 kcals.
 
13/2/2018 - week 2, dag 2 (prep cycle I)
BP paused met chains

1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg*
1x3 50 kg
Pfoeh best zwaar, wel lekker met die chains voor hoge resistance gedurende de hele lift en met name lockout.

Deadlift paused 5-7 cm onder knie
1x3 65 kg
1x3 80 kg
1x3 92.5 kg
Vanaf hier mixed grip om gewend te blijven.
1x2 100 kg (4s hold)
1x2 100 kg (4s hold)
1x2 100 kg (4s hold)
1x2 100 kg (4s hold)
1x2 100 kg (4s hold)
Gewicht niet zwaar maar langere tut maakte het zwaarder. Vooralsnog best easy.

Egyptian lateral raise
5x6 3.75 kg per kant

Walking lunges

2x5 14 kg per kant
3x6 14 kg per kant (VPR)
Benen helemaal zwaar hier. Ging nog niet niet door m'n hoeven.

Trainingstijd: 85 min
 
13/2/2018 - week 2, dag 2 (prep cycle I)
BP paused met chains

1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg*
1x3 50 kg
Pfoeh best zwaar, wel lekker met die chains voor hoge resistance gedurende de hele lift en met name lockout.

Deadlift paused 5-7 cm onder knie
1x3 65 kg
1x3 80 kg
1x3 92.5 kg
Vanaf hier mixed grip om gewend te blijven.
1x2 100 kg (4s hold)
1x2 100 kg (4s hold)
1x2 100 kg (4s hold)
1x2 100 kg (4s hold)
1x2 100 kg (4s hold)
Gewicht niet zwaar maar langere tut maakte het zwaarder. Vooralsnog best easy.

Egyptian lateral raise
5x6 3.75 kg per kant

Walking lunges

2x5 14 kg per kant
3x6 14 kg per kant (VPR)
Benen helemaal zwaar hier. Ging nog niet niet door m'n hoeven.

Trainingstijd: 85 min


Ik zag je filmpje net, ik zou met jouw max de dunnere chains pakken, is beter in verhouding denk ik :)
 
Ik zag je filmpje net, ik zou met jouw max de dunnere chains pakken, is beter in verhouding denk ik :)

Thanks voor de tip :)

Moet ik volgende keer even kijken waar die liggen, want ik zag alleen deze en nog dikkere liggen.
 
Thanks voor de tip :)

Moet ik volgende keer even kijken waar die liggen, want ik zag alleen deze en nog dikkere liggen.

Die zouden er gewoon bij moeten liggen, dat zijn die hele dunne. Als je die dubbel doet precies aan de chain attachment zou het goed moeten zijn met jouw rom (ze zijn langer dan de chains die je nu gebruikte)
 
Die zouden er gewoon bij moeten liggen, dat zijn die hele dunne. Als je die dubbel doet precies aan de chain attachment zou het goed moeten zijn met jouw rom (ze zijn langer dan de chains die je nu gebruikte)

Top moet ik die de volgende keer even zoeken.

Wat adviseer je voor deadlifts? Die moet ik binnenkort ook met chains doen. Degene die ik nu gebruikte?
 
Back
Naar boven