Fitness Seller

4,5 maand resultaat

Bezoekers in dit topic

Vandaag heerlijke training gehad ene pr na de ander verbroken waaronder een nieuwe Deadlift pr van 215 kilo!

Weeg nu 86/87 kilo had veel meer kunnen afvallen maar heb mezelf helaas een week volledig laten gaan.

Wel aanzienlijk droger al zal later nog even een normale side chest foto of iets dergelijks posten... Hier mijn huidige shape

PhotoGrid_1512516080004.jpg
 
Shape update, ietsje droger en kleiner maar dit is na een jaartje serieus fitness. Helaas de hele december maand lopen aankloten dus er had meer in gezeten maar ga nu vollop cutten en dan over in een goede lean bulk, op naar veel gains in 2018

Screenshot_20180106-151109.png


Screenshot_20180106-151056.png


Screenshot_20180106-151034.png
 
Niet gek veel massa erbij afgelopen tijd maar de focus ligt ook veel meer op kracht ben langzaam aan het overstappen op PL. Stats zijn nu 225 deadlift, 160 sq en 140 bench(met slingshot). Hier zit ik al wel ff op vast maar binnenkort een nieuw schema dus dan kom ik wel over dat plateautje

F13A5C4B-5C16-48CF-A49D-81F31C9F451F.jpeg
 
Je rug en armen zijn echt ok maar je voorkant is compleet uit verhouding... Bijna scheefgroei en dat is op bb gebied natuurlijk weer terrible. maar de rug heb je wel..
 
Je rug en armen zijn echt ok maar je voorkant is compleet uit verhouding... Bijna scheefgroei en dat is op bb gebied natuurlijk weer terrible. maar de rug heb je wel..
Ja ik begrijp ook echt niet hoe t kan , krijg nu langzaam aan ook wel goede abs , duidelijke v-cut , armen v-taper traps schouders alles gaat goed. Benen ook die meten inmiddels ook een goede 64 cm maar die borst .....
 
Kleine update , kracht gaat met sprongen vooruit sinds ik over gegaan ben op PL! Vandaag 50 kg incline dumbell press geprobeerd voor de fun en 6 reps gehaald

Deadlift is inmiddels 230 en tripple met 205. Bench is nu 3x120 RAW.

Helaas wel n beetje chubby aan het worden weeg nu weer 90 kilo maarrr is het wel waard. Foto’s volgen nog
 
Lopen wat achter absoluut maarrrr ik train ze wel

45A45624-74FE-468C-9AF0-92D98AF2989C.jpeg
 
Ennn de laatste shape update voorlopig , beetje nietszeggende foto maar het laat in elk geval stukje trap progress zien

949E00B4-940A-4138-9452-8D30F278FB88.png
 
Inmiddels bijna 1,5 jaar aan het knallen met ups en downs had absoluut veel meer in gezeten maar ben nu weer volop serieus met voeding bezig.

Kracht stats zijn wel echt lekker vooruit gegaan !

Deadlift 225(ben er op achteruit gegaan omdat me techniek helemaal kut was)
Bench 130(zat opzich meer in dus binnenkort weer voor een PR)
Squat 150 ( veel te weinig maar tijdje last gehad van mijn heup dus verwacht dat er de komende maanden wel 20 kilo bij komt )

EEA81454-57D9-46A5-963D-7F90469871A9.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Net fysiek! Vooral je UB
 
Klein probleempje , sinds ik echt meer op kracht train staan mijn armen volledig stil. Sterker nog meer dan een centimeter is er in het afgelopen halfjaar niet bijgekomen al ben ik ook wel ieeetsss minder vettig zal 2-3 procent schelen.

Arm volume omhoog gooien ?

Tips worden gewaardeerd.

Skatermarvin misschien heb jij een oplossing meestal heb ik wel wat aan jouw feedback

2EAC12AE-68FE-45C4-9064-25F4084F6B8A.jpeg
 
Klein probleempje , sinds ik echt meer op kracht train staan mijn armen volledig stil. Sterker nog meer dan een centimeter is er in het afgelopen halfjaar niet bijgekomen al ben ik ook wel ieeetsss minder vettig zal 2-3 procent schelen.

Arm volume omhoog gooien ?

Tips worden gewaardeerd.



Skatermarvin misschien heb jij een oplossing meestal heb ik wel wat aan jouw feedback

Bekijk bijlage 431227
Lastig, armen zijn ook zwak bij mij.

En zal het je nog mooier vertellen. Zit in een groepsapp met een aantal bodyvuilders waar deze vraag ook voorbij kwam. Het grappige was dat ze allemaal een andere aanpak hadden. De 1 zweerde bij zwaar en low reps, waar een ander aangaf high rep met een hoop sqeezen en tut. Ik denk dat je hoe dan ook even moet kiezen voor het toaal tegenovergestelde van wat je nu doet..

Edit: op de foto heb je goede armen hoor!:thumbs:
 
Lastig, armen zijn ook zwak bij mij.

En zal het je nog mooier vertellen. Zit in een groepsapp met een aantal bodyvuilders waar deze vraag ook voorbij kwam. Het grappige was dat ze allemaal een andere aanpak hadden. De 1 zweerde bij zwaar en low reps, waar een ander aangaf high rep met een hoop sqeezen en tut. Ik denk dat je hoe dan ook even moet kiezen voor het toaal tegenovergestelde van wat je nu doet..

Edit: op de foto heb je goede armen hoor!:thumbs:
In dat geval ga ik over op belachelijke workload want train mijn armen al tijden op heavy weight low reps en lage workload. Foto’s zijn misleidend denk ik haha armen zijn maar 42 cm :p
 
In dat geval ga ik over op belachelijke workload want train mijn armen al tijden op heavy weight low reps en lage workload. Foto’s zijn misleidend denk ik haha armen zijn maar 42 cm :p
'Maar 42cm' zegt ie dan..

Mijne zijn na cutten vaak 36-37cm
 
Zo dan, echt goed gedaan in dat tijdsbestek! Front is oké met hemd aan maar zonder oogt het idd uit verhouding als ik je rug zo zie. Echt knap die deadlift! Ga deze wel even volgen...:) verder niet te druk maken om je armen, bij mij gingen ze ook hard in het begin nu gaat het heel traag. Niet blind op staren, zolang je lifts omhoog gaan volgt de rest ook wel
 
Zo dan, echt goed gedaan in dat tijdsbestek! Front is oké met hemd aan maar zonder oogt het idd uit verhouding als ik je rug zo zie. Echt knap die deadlift! Ga deze wel even volgen...:) verder niet te druk maken om je armen, bij mij gingen ze ook hard in het begin nu gaat het heel traag. Niet blind op staren, zolang je lifts omhoog gaan volgt de rest ook wel
Borst trekt wel langzaam bij nu , alleen sta ik te hoog in vet om te showen hoe het frontje eruit ziet zonder hemd haha , moet echt serieus gaan cutten maar is een mentaal obstakel omdat ik niet op kracht wil inleveren dus moet eerdaags echt gaan kijken hoe ik verder wil de komende maanden.
 
maar mijn feedback is toch ook altijd wel interessant ?!?!?
 
Back
Naar boven