AndroidHealthClinic

Bosco's Ongeval

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoo weer terug in het honk. Alles toch goed verlopen. Dr. Eggen had zelfs net voor de operatie 2x zijn excuses aangeboden dat hij de schroef niet had verwijderd vorige keer. Nou jaa toch goed bedoelt ...maar toch..:(
Lekkere warme maaltijd op ...dat smaakte wel ....pijnstillers erin en nu nog wat "bankzaken" doen
een paar dagen rust...wellicht vrijdag maar weer eens wat gaan ondernemen :D
 
lekker weer thuis, beetje herstellen weer en dan is eindelijk dat gedoe afgesloten. :thumbup:
nieuwe fase.
 
lekker weer thuis, beetje herstellen weer en dan is eindelijk dat gedoe afgesloten. :thumbup:
nieuwe fase.
Nieuwe fase met nieuwe uitdagingen....die komen vanzelf
 
Nou de laatste hechtingen zijn eruit...(alles is eruit nog beter)
Het ziet er naar uit dat ze mij voorlopig daar niet meer terug zien...zou ik dan toch nu eindelijk alles af kunnen sluiten?
 
Fijn dat alles er nu uit is!

Nu op naar volledig herstel! Lekker wegblijven daar en een punt zetten achter een K periode.
Zal nog wel wat hersteltijd kosten... maar je komt er wel hoor! :thumb:
De volhouder wint en dat ben jij zeker! :)
 
Hopen dat dit het laatste was. Is wel genoeg geweest toch?
 
Hopen dat dit het laatste was. Is wel genoeg geweest toch?

ik was dat reizen ook wel moe met die slechte service van het taxibedrijf...elke keer wat (een gedoe)
verzin maar wat en zij krijgen het voor elkaar hoor...te laat..geen kwitantie...verkeerde taxi...geen wisselgeld..afspraken missen....:vomit:


Lekker op vakantie deze zomer ....das weer een aantal jaren geleden hmmmm
 
ik was dat reizen ook wel moe met die slechte service van het taxibedrijf...elke keer wat (een gedoe)
verzin maar wat en zij krijgen het voor elkaar hoor...te laat..geen kwitantie...verkeerde taxi...geen wisselgeld..afspraken missen....:vomit:


Lekker op vakantie deze zomer ....das weer een aantal jaren geleden hmmmm
Dat hoor ik wel vaker van mensen. Vooral van ouderen die een taxikaart hebben.
 
Nou de laatste hechtingen zijn eruit...(alles is eruit nog beter)
Het ziet er naar uit dat ze mij voorlopig daar niet meer terug zien...zou ik dan toch nu eindelijk alles af kunnen sluiten?
jaaahhh, afsluiten die handel, lang genoeg mee bezig geweest zou ik denken, lekker je tijd aan positieve dingen besteden.
 
Dat is een mooi vooruitzicht, waar gaat de reis heen?
 
Vanmiddag weer een gesprek met Cees mn letselschadeadvocaat
De schadebehandelaar van de tegenpartij Achmea komt ook.
Achmea heeft nog steeds betalingsachterstand ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven