MuscleMeat

Forum Challenge N°14 Shoulder complex

Bezoekers in dit topic

Gisteren toch nog eens de challenge gedaan, 1 rondje gaat goed, maar geen filmpje meer van gemaakt gezein ik toch nooit 3 of meer haal...
 
Iedereen waagt toch een poging en komt bedrogen uit :)

Ik had al 2 weken een pijntje in de schouder tijdens het bankdrukken, na 2 pogingen met de 20kg plate is een dag later de pijn helemaal weg. Het lijkt net een front hold, in de 2e ronde is het niet meer mogelijk de plate vooruit te houden. Oefenen voor 3 ronden komt voor mij overeen met oefenen om 200kg te benchen. :D

Het zou leuk zijn als RockOfAges de uitdaging aan gaat met bulck.
 
Iedereen waagt toch een poging en komt bedrogen uit :)

Ik had al 2 weken een pijntje in de schouder tijdens het bankdrukken, na 2 pogingen met de 20kg plate is een dag later de pijn helemaal weg. Het lijkt net een front hold, in de 2e ronde is het niet meer mogelijk de plate vooruit te houden. Oefenen voor 3 ronden komt voor mij overeen met oefenen om 200kg te benchen. :D

Het zou leuk zijn als RockOfAges de uitdaging aan gaat met bulck.
RockOfAges
 
vandaag een poging gedaan en moet zeggen dat het me eerder verzuurde dan ik had gedacht
 
ik denk dat 3 rondes wel lukt :)
 
:popcorn:
 
Ik zet mijn geld voorlopig op Bulck. Ik hoor niks van de dames, met 10kg moet dit toch een fluitje van een cent zijn?
 
Ik zet mijn geld voorlopig op Bulck. Ik hoor niks van de dames, met 10kg moet dit toch een fluitje van een cent zijn?

Deze dame wacht wel tot het einde van een trainings week. Geen zin om mn bench weer te verzieken nu hij net weer lekker gaat:D
 
Zal ik Bulck alvast de 1ste plaats toekennen of denk iemand het nog beter te doen ?

:popcorn:
 
Heb een poging gegaan. 1 setje gaat redelijk maar 2de word opeens zoveel zwaarder damn! Mss dat ik wel nog eens probeer.
 
Misschien dat ik het donderdag voor mijn training nog probeer, heb echt net getraind :o
 
Back
Naar boven