XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Haha, superman met z’n monsterkuiten en halve pull-ups spuit ook bagger....

Bekijk bijlage 421863

Hahahaha...detective spelen op een BB forum. Wat een triest figuur ben je dan. Je heb dit zelf gecreëerd met eerdere comments en kunt vervolgens niet met wat onschuldige grapjes omgaan. Veel fap-plezier met mijn foto's hoor vriend :wanker: En pak voortaan een wat nieuwere foto...deze is 6 jaar oud! :duh:
 
Ik kan prima met grapjes omgaan en ik lach me dan ook rot om jullie kennis dus wees niet bang.

Recherche werk is niet nodig want je verwijst in je posts zelf naar je Instagram ;) Blijkbaar vind je wat je allemaal uitspookt ontzettend interessant :D

Ga daar vooral mee door :hello:
 
Ik kan prima met grapjes omgaan en ik lach me dan ook rot om jullie kennis dus wees niet bang.

Recherche werk is niet nodig want je verwijst in je posts zelf naar je Instagram ;) Blijkbaar vind je wat je allemaal uitspookt ontzettend interessant :D

Ga daar vooral mee door :hello:
Jij bent wel een beetje verbitterd niet?
 
Ik kan prima met grapjes omgaan en ik lach me dan ook rot om jullie onwetendheid dus wees niet bang.

Recherche werk is niet nodig want je verwijst in je posts zelf naar je Instagram ;) Blijkbaar vind je wat je allemaal uitspookt ontzettend interessant :D

Ga daar vooral mee door :hello:

Ga je weer...met je onwetendheid. Omhooggevallen ventje...

Ik ben enorm interessant...interessant genoeg voor jou, om op die link te klikken en te kijken welke foto je kunt gebruiken om iemand proberen af te branden. Gelukkig interesseert jouw mening me geen fluit, dus je doet je best maar. Toedels!
 
Jij bent wel een beetje verbitterd niet?

Ik denk dat z'n vriendje niet meer in hem geïnteresseerd is...Is toch wel een beetje zielig voor 'm :aai:
 
Je vind jezelf nogal wat OFNIEDAN. Zo ja, doe dat dan even ergens anders.
Helemaal mee eens. Ik was al 2 jaar geleden klaar met deze vent en probeer hem te negeren, maar hij zit met zijn arrogante opgeblazen commentaar een hoop mensen af te branden in hun logs, terwijl hij zelf lekker buiten schot blijft.
 
Helemaal mee eens. Ik was al 2 jaar geleden klaar met deze vent en probeer hem te negeren, maar hij zit met zijn arrogante opgeblazen commentaar een hoop mensen af te branden in hun logs, terwijl hij zelf lekker buiten schot blijft.
Begon er ook een beetje genoeg van te krijgen. Alsof je elke oefening met naam en toenaam uit je hoofd moet kennen, anders ben je een koekenbakker die nul kennis van zaken heeft volgens meneer. Weet zelf niet eens wat een Skull Over is. :D
 
Gaat lekker hier. :scold:
En het is zo jammer. Want eleiko weet echt wel iets van trainen, maar de manier waarop gaan bij mij iedere keer de haren van overeind....
 
Don't shoot the messenger. :D
 
Gewichtsupdate: 72,2kg
 
Niet direct kwaad worden kerel, je hebt het er ook wel een beetje zelf naar gemaakt.

Ik vond het ook al zo warm aan m'n hoofd tijdens de training. :D

Dan zweet je ten minste een keer tijdens het trainen :)
 
roid rage!!!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven