XXL Nutrition

Primo kuur

Bezoekers in dit topic

Muscless

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2015
Berichten
57
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
wie heeft er weleens primo kuur gedaan en wat ware je ervaringen en doseringen?
 
Primo only? Denk niet dat er veel zijn (lees: praktisch niemand op dit forum) die dat gedaan hebben.
 
1-14 testosteron 500 mg
1-14 primobolan 300 mg
16-19 clomid 25 mg

HCG mee laten lopen gedurende hele kuur.
 
Ik heb ooit (1999 of 2000) eens een primo only gedaan op 400mg/week.

Moet er wel bijzeggen dat mijn kennis toen nog lang niet optimaal was.
De gains vielen tegen maar dat zal dus eerder aan mijn falen gelegen hebben
dan aan de kwaliteit van de primo.
De primo was die van Bayer (ampullen met gekleurde ringen aan de bovenzijnde).

Daarna nooit meer primo only gedaan...

Waarom wil je primo only doen?
 
Primo is een mild middel maar de gains zijn dan ook mild. En het is relatief duur.
 
Voor de extra geiligheid kun je t altijd doen
 
ik doe wel vaker primo only van bayern.
niks mis mee.
krijgt een mooi look en goed gevoel van.
dosering op 400mg en 10weken lang.
 
ik doe wel vaker primo only van bayern.
niks mis mee.
krijgt een mooi look en goed gevoel van.
dosering op 400mg en 10weken lang.
Nou daar is wel iets mis mee. Oestrogeen is ook best nuttig voor je lichaam. Je gaat betere gains maken met een lage dosis test erbij.
 
Nou daar is wel iets mis mee. Oestrogeen is ook best nuttig voor je lichaam. Je gaat betere gains maken met een lage dosis test erbij.

Ik vraag me het soms weleens af. Vroeger deden ze allemaal dit soort kuurtjes.
 
Nou daar is wel iets mis mee. Oestrogeen is ook best nuttig voor je lichaam. Je gaat betere gains maken met een lage dosis test erbij.

nou daar is zeker niks mis mee kerel.
test doe ik alleen bij als libido er onder leidt en anders niet. primo is ook niet een kuur om betere gains te maken maar voor een harde look.
en persoonlijk vind ik dat de hardheid die je krijgt met primo only niet zelfde is met test erbij.
 
Nou daar is wel iets mis mee. Oestrogeen is ook best nuttig voor je lichaam. Je gaat betere gains maken met een lage dosis test erbij.
Dit.

De vroeger is alles beter redenering is ook alweer van stal gehaald. Je kunt toch met een beetje basale kennis wel redeneren dat oestrogeen een noodzakelijk hormoon is voor je hele functioneren.
 
Dit.

De vroeger is alles beter redenering is ook alweer van stal gehaald. Je kunt toch met een beetje basale kennis wel redeneren dat oestrogeen een noodzakelijk hormoon is voor je hele functioneren.
Wat heeft primo only te maken met oestrogeen?

Jullie impliceren dus dat als iemand een primo only kuur gaat doen dat er ineens geen oestrogeen meer aanwezig is? Is primo sinds kort een AI geworden?

En dan het volgende: testosteron injecteren zodat er oestrogeen word aangemaakt? Wtf??? :roflol:
Stel dat je inderdaad lage oestrogeen hebt, waarom dan niet bijvoorbeeld dianabol?

Sorry maar wat ik hier lees is echt verbazingwekkend.

Zou ik zelf een primo only kuur doen? Nee, dat is een ander verhaal, en al helemaal niet vanwege bovenstaande redeneringen.

Ik vraag me het soms weleens af. Vroeger deden ze allemaal dit soort kuurtjes.
Deca, primo en dianabol waren de gouden compounds destijds. Stuk voor stuk zag iedereen er beter uit dan nu.

Tegenwoordig neemt iedereen 2+ gram AAS, kuren niet zonder tren, en nog steeds zien ze er uit als shit.
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft primo only te maken met oestrogeen?

Jullie impliceren dus dat als iemand een primo only kuur gaat doen dat er ineens geen oestrogeen meer aanwezig is? Is primo sinds kort een AI geworden?

En dan het volgende: testosteron injecteren zodat er oestrogeen word aangemaakt? Wtf??? :roflol:

Sorry maar wat ik hier lees is echt verbazingwekkend.

Na een paar injecties is je testosteron onderdrukt en dan blijft er niks over om te aromatiseren. Het is niet direct het geval, maar als je testosteron bijv na drie weken compleet onderdrukt is. Dan zit je zeven van de tien weken zonder oestrogeen, dan nog de tijd tussen je laatste inject en pct.
Tijdens pct (4 weken bijv) wordt je testosteron weer opnieuw opgestart, maar kan het gevormde oestrogeen niet binden aan de oestrogeenreceptor.

Zet dbol naar dezelfde vorm oestrogenen om als testosteron? Ik weet hier te weinig van.
Het is alleen niet handig om orals zoals dbol tien weken lang te gaan nemen. Testosteron is makkelijk, want je injecteert toch al primo.

Edit: ik ga er dus wel vanuit nu dat 400 mg primo je volledig onderdrukt na enkele weken.
 
Na een paar injecties is je testosteron onderdrukt en dan blijft er niks over om te aromatiseren. Het is niet direct het geval, maar als je testosteron bijv na drie weken compleet onderdrukt is. Dan zit je zeven van de tien weken zonder oestrogeen, dan nog de tijd tussen je laatste inject en pct.
Tijdens pct (4 weken bijv) wordt je testosteron weer opnieuw opgestart, maar kan het gevormde oestrogeen niet binden aan de oestrogeenreceptor.

Zet dbol naar dezelfde vorm oestrogenen om als testosteron? Ik weet hier te weinig van.
Het is alleen niet handig om orals zoals dbol tien weken lang te gaan nemen. Testosteron is makkelijk, want je injecteert toch al primo.

Edit: ik ga er dus wel vanuit nu dat 400 mg primo je volledig onderdrukt na enkele weken.
Het minste wat je kunt als je kiest voor een no-test kuur is HCG mee laten lopen.
 
Het minste wat je kunt als je kiest voor een no-test kuur is HCG mee laten lopen.
Dat veranderd het verhaal. Met hcg ga je zelf test aanmaken dus dat is een prima alternatief.
 
Na een paar injecties is je testosteron onderdrukt en dan blijft er niks over om te aromatiseren. Het is niet direct het geval, maar als je testosteron bijv na drie weken compleet onderdrukt is. Dan zit je zeven van de tien weken zonder oestrogeen, dan nog de tijd tussen je laatste inject en pct.
Tijdens pct (4 weken bijv) wordt je testosteron weer opnieuw opgestart, maar kan het gevormde oestrogeen niet binden aan de oestrogeenreceptor.

Zet dbol naar dezelfde vorm oestrogenen om als testosteron? Ik weet hier te weinig van.
Het is alleen niet handig om orals zoals dbol tien weken lang te gaan nemen. Testosteron is makkelijk, want je injecteert toch al primo.

Edit: ik ga er dus wel vanuit nu dat 400 mg primo je volledig onderdrukt na enkele weken.
Dit.

Dat veranderd het verhaal. Met hcg ga je zelf test aanmaken dus dat is een prima alternatief.
En dit.
 
Tegenwoordig neemt iedereen 2+ gram AAS, kuren niet zonder tren, en nog steeds zien ze er uit als shit.

Jammer genoeg is dit heel vaak het geval.

Ik zie het steeds vaker.
 
Deca, primo en dianabol waren de gouden compounds destijds. Stuk voor stuk zag iedereen er beter uit dan nu.

Tegenwoordig neemt iedereen 2+ gram AAS, kuren niet zonder tren, en nog steeds zien ze er uit als shit.

Helemaal eens.
 
Opzich lijkt primo icm hcg me wel een prima kuur. Minimale bijwerkingen denk ik zo.
 
Back
Naar boven