MuscleMeat

Vandaag Inside (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat gedoe met SA is wel afgezaagd ondertussen. :o

We hebben bijvoorbeeld een WK gehad in Brazilië. Is het daar allemaal peis en vree? Ik dacht het niet.
Natuurlijk is het afgezaagd aan het worden. Ik denk dat Derksen zich verplicht voelt omdat hij met van Marwijk zo tekeer ging? Dan kan je als SA voorbij komt niet ineens je mond houden. Wellicht speelde ook mee dat Derksen veel meer weet dan hij zegt, misschien rancune naar de KNVB.
 
Hij heeft sowieso een beetje de neiging om vaak in herhaling te vallen. Dat was met van Gaal ook tot vervelens toe het geval destijds.
 
True. Is ook niet makkelijk. Dat gewauwel rondom van Gaal was destijds de reden dat ik het bekant een jaar niet gekeken heb. Al dat negatieve was zurig aan het worden. Toen die ruzie er nog overheen.
 
Laat ons hopen dat ze niet gaan zeiken over de 'Hollandse School' als Koeman voor 5-3-2 opteert. :o
 
Ach dat gezeik altijd. Nederland op zijn smalst. Gewoon voetballen met de manier waarop de kans het grootst is op winst.
 

:trollfacex:

Toevallig heeft Oranje veel prima centrale verdedigers. (van Dijk, Hoedt, de Vrij, De Ligt, Indi,...)

(Mulder is de enige ex-profvoetballer ter wereld die niets van voetbal snapt)
 
Mulder moet ze bek houden. Dat is een rol die hij speelt. Kan niet anders. Het probleem is dat iedereen dat lijkt te weten, behalve Mulder zelf.
 
Ben benieuwd of Koeman wel het beste uit Dost zal kunnen halen. :thinking:
 
Dost met Promes eromheen wil ik nog wel eens zien hoe dat gaat aflopen.
Nederland zou ook genoeg full backs moeten hebben die dat kunnen belopen ook qua voorzetten binnen een 5 3 2
 
KGW6Sn4.jpg
 
Die boer van Powned met Derksen en Genee samen is ook een goede.
 
Back
Naar boven