Fitness Seller

Gesloten = (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als je reserves op zijn, is dat 5x10 gedoe wel erg uitputtend natuurlijk. Maar: goed dat je weer bezig bent :thumb:
 
training 13-2

deadlift (sumo)
10x50
5x80
5x110
3x130
3x150
3x150
ez

squat
10x60
10x70
10x70
10x50
beetje lucht tekort nog maar ok

ab wheel
20-15-10 x bw

klaar :)

lowerbody heeft het griepje beter doorstaan dan upper, ik heb zelden spierpijn en al helemaal nooit van benchen maar heb nu een behoorlijke brakke borst
 
uhu, en dan?
dat vraag ik mezelf dan de laatste tijd wel een beetje af, ik kan ook niet steeds maar minder gaan doen.
Er zijn toch genoeg andere 531 templates? Waarom zou je steeds BBB willen doen als het steeds moeilijker wordt om daarvan te herstellen? :)
 
:D Netjes. Die krachtafname komt vast door mindere voeding vorige week, daar ben je zo weer bovenop met een paar dagen goed eten.
dat is ook zo, gewoon ook wat afgevallen vorige week, ben alweer bij aan het knagen, beetje reserves aanvullen

Er zijn toch genoeg andere 531 templates? Waarom zou je steeds BBB willen doen als het steeds moeilijker wordt om daarvan te herstellen? :)
klopt, templates genoeg, maar ben toch wel fan van die BBB achtige opzet, alleen denk ik dat ik voor ub ipv 5x10, 5x5 ga doen, en voor lb gewoon nog doorga met 5x10.
 
uhu, en dan?
dat vraag ik mezelf dan de laatste tijd wel een beetje af, ik kan ook niet steeds maar minder gaan doen.

De logische opvolging zou zijn meer krachtgericht. Mijn advies: poosje rond de tachtig procent volume maken met 3-6 reps, alles @8 max. Als dat lekker gaat kun je eens een lekker zwaar gewicht proberen.
 
ik denk dat ik het ongeveer zo ga doen met ingang van volgende week

deadlift, bijft hetzelfde, daar ga ik nog op vooruit op deze manier
squat blijft ook hetzelfde deze gaat toch heel traag dus dat maakt niet zo heel veel uit hoe ik dat doe
ohp ga ik 1 keer per week doen
bench ga ik wat meer werk voor doen
op de ohp dag ga ik dan ipv de 5x10 bench, een 5x5 doen met meer gewicht, en op de bench dag gewoon de 531 riedel, en dan ipv 5x10 ohp een 5x6-8 incline bench
 
Leuke afwisseling ook tussen OHP en Incline...:thumbup:
 
Van 5x10 direct naar 5x5.... zou je niet repsgewijs afbouwen?
 
training 15-2

bench
10x30
5x50
5x70
5x75
4x80
3x85
2x90

ohp
5x30
5x40
5x45
5x50

bor
10x50
10x70
5x80

klaar :)
gaat weer een beetje op een training lijken
zaterdag nog een beetje met squat en deadlift rommelen en dan vanaf volgende week weer volgens schema
het doel is 3x3x100kg op de bench, en een 200kg sumo deadlift :flexing:
 
Mooie doelen Droop....neem er wel je tijd voor ok ;)
 
Van 5x10 direct naar 5x5.... zou je niet repsgewijs afbouwen?
de 5x5 komt erbij en voor die 5x10 ga ik de incline doen van 5x6-8, en dat zal in het begin nog 8 zijn en naarmate het zwaarder wordt zal ik deze afbouwen, had ik zo bedacht.
de 5x5 ga ik doen in de 5jes week, 3x3 in de 3tjes week, en in de 531 week 3 sets met singles of dubbels.
Leuke afwisseling ook tussen OHP en Incline...:thumbup:
en het helpt ook mee aan een dikkere bench :D
Mooie doelen Droop....neem er wel je tijd voor ok ;)
neem uitgebreid de tijd, ga ook niet cutten voorlopig dus kan nog wel wat opbouwen denk ik
 
Volgens mij heb jij de lentekriebels al in je buik.....haha powerhouse :p
 
training 17-2

squat
10x30
5x50
5x70
5x80
3x90
3x100
3x110

deadlift (sumo)
3x10x100

ab wheel
20-15-10 ( bw )

laatste pas ziek geweest training, volgende week weer 'normaal' schema draaien, denk wel dat ik een klein stapje terug doe, in ieder geval op squat en ohp
 
Beter een stapje terug dan blijven kwakkelen
 
Beter een stapje terug dan blijven kwakkelen
klopt, weekje ziek geweest en een weekje wat rustiger getraind, dan is de gang er een beetje uit en moet je ff een stapje terug doen.
 
klopt, weekje ziek geweest en een weekje wat rustiger getraind, dan is de gang er een beetje uit en moet je ff een stapje terug doen.
Ik dacht gisteren ook dat ik was opgeknapt....niet dus...beetje overmoedig geweest
Morgen maar een light treen ervan maken
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven