XXL Nutrition

Sticky Forum Updates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Sticky's toegevoegd aan verschillende secties en bepaalde subsecties aangepast.

Als je tips hebt over welke sticky's aangepast mogen worden/verouderd zijn (of andere bestaande topics die sticky waardig zijn) mag je hier plaatsen.

(sticky's van leden passen we zelf niet aan)
 
Het aantal volgers van topics is verdwenen..is daar een reden voor? :D
 
Alle niet-werkende interne en externe linken op het forum zijn verwijderd. [link niet meer beschikbaar] staat er nu in de plaats. Dit is via een script gedaan dat alle posts scant en is daarom niet altijd correct, dus er kan nog wel eens een niet-werkende link tussen zitten. Er waren 700.000 linken gevonden en 180.000 zijn verwijderd.

We hebben ook alle oude linken van DBB doorverwezen naar het huidige forum waarbij het mogelijk was. Dit waren er nog +10.000

De afbeeldingen volgen binnenkort en er komt [afbeelding niet meer beschikbaar] te staan ipv een rood kruis. Dat is iets makkelijk en sneller want alleen hotlinked afbeeldingen worden gescand en meeste hebben we geupload.
 
Aantal bezoekers naast topics en forums is weer terug. Morgen wordt het lettertype nog aangepast.
 
Aantal bezoekers naast topics en forums is weer terug. Morgen wordt het lettertype nog aangepast.
Vind dit momenteel zeer vervelend in het vetgedrukt. Weet niet of ik de enige ben
 
Klopt, dat wordt vandaag nog aangepast ;) Niet vetgedrukt + komt schuin te staan en mogelijk iets kleiner.
 
Aangepast ;)

Er kan ook nog een extra spatie tussen de forum titel en aantal bv (afbeelding). En bij de topics staat het nu voor de titel in de forumlijst, maar kan ook erachter. Graag horen we feedback.

In de forums zelf kan wie er aanwezig is ook toegevoegd worden (afbeelding). Momenteel staat het aantal naast forum titel bovenaan.

sub-forum_threads_list_v2.png
 
We kunnen onze posts niet meer aanpassen? Nu moet ik een nieuwe hobby zoeken. :(
 
Er gaat iets mis bij het plaatsen van afbeeldingen, lukt me niet meer
 
Ik zie bij elk topic sinds een paar dagen niet meer elke bezoeker, en het staat er chaotisch. Voorbeeld:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 3, Gasten: 2)
  1. Derksen
  2. ... en 2 meer

Nou kan het zijn dat er twee elite leden worden met drie leden en ik alleen mijn eigen naam zie maar het lijkt opvallend vaak voor te komen of valt nu pas op door de chaotische weergave, althans dat is mijn mening. Waarom is het eigenlijk aangepast, was toch goed? Er wordt best wel veel veranderd en of het allemaal ten goede komt? Wel met de beste bedoelingen daar niets dan lof voor.
 
Het linken, elke keer verschijnt er enkel [ IMG ]

Is al maanden. Ik verklein de afbeeldingen meestal, en bij sommige gifjes denk ik dan heb ik pech.
 
Het linken, elke keer verschijnt er enkel [ IMG ]

Dat is bij niet-werkende afbeeldingen of afbeeldingen die te groot zijn (gif's groter dan 50MB, wat groot is..). We zullen de maximum grootte iets verhogen
 
Aangepast, nu zou het moeten werken voor hotlinken (IMG tag). Uploaden zit nog een restrictie van 10MB op, dit zou ook kunnen verhoogt worden als er vraag naar is.
 
Back
Naar boven