XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook in de garage begint het ondertussen beetje uit de hand te lopen de verzameling.
]

Ach, je hebt gewoon af en toe iemand nodig die zegt: 'Nee hoor Gijs, dat is allemaal perfect normaal!'

Dus bij deze: Nee hoor Gijs, dat is allemaal perfect normaal! :p
 
Ach, je hebt gewoon af en toe iemand nodig die zegt: 'Nee hoor Gijs, dat is allemaal perfect normaal!'

Dus bij deze: Nee hoor Gijs, dat is allemaal perfect normaal! :p

Zelfs bij Rpb vinden ze het een afwijking en enkelen van hun hebben ondertussen toch ook aardig wat zelf verzameld.
 
FB_IMG_1517256063792.jpg
FB_IMG_1517256078096.jpg



Hier 2 foto's van mijn home gym inmiddels al weer wat verandert in spullen:D
 
Squat rack staat links naast de schijven maar je ziet hem haast niet tegen die zwarte muur aan Haha :p
Haha, ik had 'm gemist. De hoek waaronder de foto is getrokken maakt het ook niet duidelijker. Maar je moet op 1 of andere manier toch een overzicht geven he. :)
 
Mooie homegym!
 
Gaaf! Goeie kleuren combi ook.
 
Die clown Furious Pete had een 200kg dumbell laten maken.

Curl that baby... :D
 
Die clown Furious Pete had een 200kg dumbell laten maken.

Curl that baby... :D

Ja epic, ik heb wel een 50mm schroefdumbell gemaakt door een barbell in te korten. Daar kan ook 200 op. Ik heb daar met 100+ wel db Rows op gedaan.
 
Bekijk bijlage 421877

Oude stijger plank, schuimrubber, stofje van aliexpress

$10 sealrow

Hier ook een soortgelijk plankje (zonder de skai afwerking).

P.s. ook geschikt voor reverse ghr, back extensions, etc. Mijn ega doet er zelfs haar leg extensions + leg curls mee icm de latpulley.
 
Hier ook een soortgelijk plankje (zonder de skai afwerking).

P.s. ook geschikt voor reverse ghr, back extensions, etc. Mijn ega doet er zelfs haar leg extensions + leg curls mee icm de latpulley.

Ik snap niet hoe je met dit plankje een reverse ghr, back extentions, leg extentions and leg curls mee kan doen? Foto/filmpje of misschien een uitleg?
 
Back
Naar boven