AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zo...de vriezer is afgeleverd en heeft vannacht aan gestaan....meteen maar een flinke bestelling gedaan want het is een grote vriezer :D

    Tip: als je een vriezer wilt bestellen, kijk eens op ao.nl, goede prijzen en ik denk dat ze ee beste service van NL bieden.
     
    Veel meningen over de sauzen, goed om te lezen. Naja we houden ze er in ieder geval in voor degene die ze ook top vinden. We hebben bewust de Walden Farms uit het assortiment gehaald en de xxl ermee vervangen.

    Zo...de vriezer is afgeleverd en heeft vannacht aan gestaan....meteen maar een flinke bestelling gedaan want het is een grote vriezer :D

    Tip: als je een vriezer wilt bestellen, kijk eens op ao.nl, goede prijzen en ik denk dat ze ee beste service van NL bieden.

    Top :thumbs: ga je veel plezier van hebben. Heb mijne een paar maanden terug ook gekocht via ao.nl --> Bosch GSN58AW30 WH . AO had een betere prijs dan cool blue en de levering ging erg soepel.
     
    Edit: Opgelost
     
    Laatst bewerkt:
    Vanmorgen weer een bestellinkje geplaatst (#100107114).

    Toch even wat opmerkingen n.a.v. de laatste bestelling ;

    - Gemarineerde biefstukstukken ; laatste keer 2 pakjes die open waren (leek wel gesneden met een mes) met gevolg dat deze verkleurd waren en helemaal onder het ijs zaten (niet meer gegeten dus).
    - Gekruid kipgehakt ; in sommige delen zaten nog kleine stukjes bot. Voorheen nooit gehad, hopelijk was dit eenmalig.

    Kipschnitzels zijn overigens TOP! :thumb:
     
    Edit: Opgelost

    :thumbs:

    Vanmorgen weer een bestellinkje geplaatst (#100107114).

    Toch even wat opmerkingen n.a.v. de laatste bestelling ;

    - Gemarineerde biefstukstukken ; laatste keer 2 pakjes die open waren (leek wel gesneden met een mes) met gevolg dat deze verkleurd waren en helemaal onder het ijs zaten (niet meer gegeten dus).
    - Gekruid kipgehakt ; in sommige delen zaten nog kleine stukjes bot. Voorheen nooit gehad, hopelijk was dit eenmalig.

    Kipschnitzels zijn overigens TOP! :thumb:

    Bedankt voor de feedback! De verkleuring komt door zuurstof die bij de marinade komt. Is niet schadelijk, ziet er niet smakelijk uit. Excuus voor het bot. Dit is handwerk en is dus gemist. Ik heb beide klachten doorgegeven aan de kwaliteitsdienst van de fabriek en al reactie gehad van ze.

    Bedankt voor je mooie bestelling weer! Ik zorg dat de pakjes van de klachten er nieuw bij zitten. Thnx voor de schnitzel review!
     
    Weer een nieuwe bestelling :D Uw ordernummer is: 100107235

    Morgenochtend ruimte maken in de vriezer, ik hoop dat het allemaal gaat passen :roflol: Ook maar eens wat nieuwe dingen gekozen, erg benieuwd naar de Ribeye! De kant en klare kipfilet moet mijn tonijnmaaltijden afwisselen, dus daar ook erg benieuwd naar. Bedankt weer!

    In aanvulling op wat Vonk eerder had geschreven, wat super fijn is opgelost overigens, hebben we besloten de resterende kip maar te vervangen door nieuwe.. Afgelopen twee keer weer een stuk wat echt niet lekker was en we durven nu niet echt meer kip te eten (de doordringende vieze smaak verpest echt het hele gerecht). Aangezien we allebei ontzettende kipliefhebbers zijn (sinds de kip van Muscle Meat) dan maar op deze manier.. Kan niet wachten tot het er is.. eindelijk weer fatsoenlijk eten aangezien we nu weer ons heil moesten zoeken bij de supermarkt..
     
    Is de Chef le gain Nasi Chicken uitverkocht, of is er zo weinig vraag naar dat jullie het niet meer in het assortiment hebben?
     
    Weer een nieuwe bestelling :D Uw ordernummer is: 100107235

    Morgenochtend ruimte maken in de vriezer, ik hoop dat het allemaal gaat passen :roflol: Ook maar eens wat nieuwe dingen gekozen, erg benieuwd naar de Ribeye! De kant en klare kipfilet moet mijn tonijnmaaltijden afwisselen, dus daar ook erg benieuwd naar. Bedankt weer!

    In aanvulling op wat Vonk eerder had geschreven, wat super fijn is opgelost overigens, hebben we besloten de resterende kip maar te vervangen door nieuwe.. Afgelopen twee keer weer een stuk wat echt niet lekker was en we durven nu niet echt meer kip te eten (de doordringende vieze smaak verpest echt het hele gerecht). Aangezien we allebei ontzettende kipliefhebbers zijn (sinds de kip van Muscle Meat) dan maar op deze manier.. Kan niet wachten tot het er is.. eindelijk weer fatsoenlijk eten aangezien we nu weer ons heil moesten zoeken bij de supermarkt..

    Leuk je enthousiasme te lezen :D! Ben benieud wat je van de producten die je nog niet geprobeerd hebt vindt!

    Is de Chef le gain Nasi Chicken uitverkocht, of is er zo weinig vraag naar dat jullie het niet meer in het assortiment hebben?

    Er is veel vraag naar de chef's , maar vrijwel iedereen gaat voor pasta of de zoete aardappel. Een productie run gaat om echt heel veel maaltijden en daarom kunnen we de nasi er helaas niet meer in houden.
     
    Ok, de zoete aardappel is mijn favoriet, ik ben al blij als er minimaal één variant behouden blijft zodat ik altijd iets op voorraad kan hebben.
     
    Scoob, even het volgende over de BBQ chicken pizza. Tegenwoordig heb je bij Dominos en/of NY pizza sommige pizza's die bbq saus hebben ipv tomatensaus als basis. Ik vind dat persoonlijk fucking ranzig. Door deze naam te gebruiken was mijn eerste reactie afwijzend naar dit product. Nu ik er naar kijk zit er volgens mij gewoon tomatensaus op en zal k m vast lekker vinden (kan trouwens uberhaupt niet echt vinden wat de "BBQ" in deze pizza is).

    Iig miss iets om over na te denken of lekker niets mee te doen :)
     
    Ok, de zoete aardappel is mijn favoriet, ik ben al blij als er minimaal één variant behouden blijft zodat ik altijd iets op voorraad kan hebben.

    :thumbs: komt goed! Heb het zelf ook standaard in mijn auto liggen zodat ik altijd iets heb liggen just in case.

    Scoob, even het volgende over de BBQ chicken pizza. Tegenwoordig heb je bij Dominos en/of NY pizza sommige pizza's die bbq saus hebben ipv tomatensaus als basis. Ik vind dat persoonlijk fucking ranzig. Door deze naam te gebruiken was mijn eerste reactie afwijzend naar dit product. Nu ik er naar kijk zit er volgens mij gewoon tomatensaus op en zal k m vast lekker vinden (kan trouwens uberhaupt niet echt vinden wat de "BBQ" in deze pizza is).

    Iig miss iets om over na te denken of lekker niets mee te doen :)

    Bedankt voor de feedback! De italiaanse pizza bodems heb standaard tomatensaus op zich. Dit is wat je leest in de ingredientenlijst. Vervolgens worden ze in de fabriek op de band belegd met ons eigen receptuur (meer kipfilet etc.). Bij de bbq chicken pizza zit er om de kip de bbq saus, dit ga je wel proefen en zal meteen opvallen. De bbq saus staat in de ingredientenlijst niet als ''bbq saus'', maar de ingredienten die deze saus bevat staan los in de ingredientenlijst.
     
    Dank voor vermelden op doos dat pakketje achter huis gezet kon worden, stond al klaar toen thuis kwam :eating:
     
    Na een tijdje wat andere meal preps (oa kipgehakt etc) vanmorgen weer eens een zak kipfilethaas chunks open gemaakt...

    Blijft echt mijn favoriete product. Zo mals en zo veel smaak, zelfs zonder saus. :heart:
     
    Dank voor vermelden op doos dat pakketje achter huis gezet kon worden, stond al klaar toen thuis kwam :eating:

    :thumbs: ! Voor degene die het niet weten. Bij stap 5 tijdens het afrekenen is er een opmerkingsveld. Als je een tip heb voor de postbode zet dat daar neer, wij schrijven dit met stift op de doos. Geeft geen garantie dat de postbode luisterd maar als je een goede hebt wel zoals hierboven.

    Na een tijdje wat andere meal preps (oa kipgehakt etc) vanmorgen weer eens een zak kipfilethaas chunks open gemaakt...

    Blijft echt mijn favoriete product. Zo mals en zo veel smaak, zelfs zonder saus. :heart:

    Echt hé :D. Bedankt voor de review!

    50jdqp.jpg


    NIEUW: Muscle Meat Maaltijd Tas
    Een goede voorbereiding is het halve werk! Waar je ook heen gaat, met een gevulde Maaltijd Tas is diëten geen probleem!
    27a1.png
    MuscleMeat Maaltijd Tas
    2705.png
    Gratis verzending op de gehele winkelmand.
    2705.png
    Inclusief 10x maaltijdbakjes, 2x shakebeker, 2x koelelement.
    2705.png
    Thermo voering: maaltijden zowel warm als koud bewaren.
    2705.png
    Perfecte grote: alles past er in voor een hele dag.
    2705.png
    Extra vakjes: bv voor supplementen (whey, vitamines etc.)
    2705.png
    Handvat en/of schouderriem.
    2705.png
    Sterke materialen voor langdurig gebruik.
    2705.png
    De maaltijd tas in no-time gevuld met gebruik van de vries verse Muscle Meat producten.
    *De foto met voedingswaren in de tas is ter illustratie en worden niet meegeleverd.
     
    Ik heb het idee dat de beef meatballs veranderd zijn qua smaak en structuur. Klopt dat?
     
    Ik heb het idee dat de beef meatballs veranderd zijn qua smaak en structuur. Klopt dat?

    Structuur kan per batch wat verschillen, de ingredienten en de verhoudingen daartussen niet. Omdat het een natuur product is verliest het een paar procent meer of minder volgt t.o.v. de andere batch, terwijl de braadtijd hetzelfde is. Ook het vet percentage de grondstof kan een enkele procent verschillen, tevens het 10 sec langer mengen heeft al invloed op de structuur (ruller versus vastere structuur). Omdat we dit weten wordt bij elke batch een pakje bij ons geproefd. Tot nu toe is er nog geen batch afgekeurd, kleine verschillen merken we soms.
     
    Structuur kan per batch wat verschillen, de ingredienten en de verhoudingen daartussen niet. Omdat het een natuur product is verliest het een paar procent meer of minder volgt t.o.v. de andere batch, terwijl de braadtijd hetzelfde is. Ook het vet percentage de grondstof kan een enkele procent verschillen, tevens het 10 sec langer mengen heeft al invloed op de structuur (ruller versus vastere structuur). Omdat we dit weten wordt bij elke batch een pakje bij ons geproefd. Tot nu toe is er nog geen batch afgekeurd, kleine verschillen merken we soms.
    Duidelijk:thumb:
     
    Back
    Naar boven