Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

nog meer mensen die ervaring hebben met melanotanning?
 
Anderhalf jaar geleden heb ik voor lange duur melanotan 2 gespoten. Ik werd zo ontzettend mooi bruin, misschien wel te. Alleen ik kreeg last van enorme spierpijn en pijn aan me ballen. Ik had ook continue een stijven, dus die pijn aan ballen was niet heel gek. Mede door het spuiten werd het stofje wat zorgt voor de spierafbraak in je lichaam (kreatinine) enorm hoog. Dokter dacht dat ik ana had genomen maar dit was wel degelijk niet het geval.

Ik mis me bruinen kleurtje en ben bereid om het toch weer is te proberen alleen dan voor 1a2 week en dan onderhoud 1x per week. Maar ik vroeg me af zijn er meer mensen die last kregen van bovenstaande klachten? En wat voor dosis doen jullie het te onderhouden, want ik heb toen voor 2a3 maand dagelijks 0,3mg gespoten geloof ik.

*Waar kopen jullie de bac water en melanotan 2 nu?
 
melanotan 1 bestellen. Heeft de bijwerking van erecties niet.
 
Hoelang is melanotan 2 houdbaar in de vriezer als het al in insuline spuiten is gevuld? Mijne zit daar al maanden daar en twijfel om het te gebruiken.
 
Dan heb ik gelijk nog een vraag.
Bij het importeren vanuit China met een minimaal afname van 10 stuks, is dat verboden in Nederland? Kun je daar verder nog boetes/sancties erboven op krijgen?
Ik had een keer gelezen, dat Melanotan in poedervorm gestuurd word, dat het niet gebruiksklaar is, en dus net illegaal is om te importeren voor eigen gebruik (10 stuks). In hoeverre klopt dit? Kan iemand mij dit bevestigen? Het scheelt een hoop met de Nederlands prijzen namelijk.
 
Anderhalf jaar geleden heb ik voor lange duur melanotan 2 gespoten. Ik werd zo ontzettend mooi bruin, misschien wel te. Alleen ik kreeg last van enorme spierpijn en pijn aan me ballen. Ik had ook continue een stijven, dus die pijn aan ballen was niet heel gek. Mede door het spuiten werd het stofje wat zorgt voor de spierafbraak in je lichaam (kreatinine) enorm hoog. Dokter dacht dat ik ana had genomen maar dit was wel degelijk niet het geval.

Ik mis me bruinen kleurtje en ben bereid om het toch weer is te proberen alleen dan voor 1a2 week en dan onderhoud 1x per week. Maar ik vroeg me af zijn er meer mensen die last kregen van bovenstaande klachten? En wat voor dosis doen jullie het te onderhouden, want ik heb toen voor 2a3 maand dagelijks 0,3mg gespoten geloof ik.

*Waar kopen jullie de bac water en melanotan 2 nu?

nee nooit van die klachten gehad. enkel de normale bijwerkingen rode flush lichte misselijkheid in begin een wat malaise gevoel maar dat is enkel in het begin, dosis 0.5 mg stond aangeraden in de bijsluiter en dat werkt prima. en in combinatie met onder de zonnebank ben je erg mooi gekleurd diep bruin, onderhoud dosis kan je minder als 0.5 mg doen maar dat doe ik niet ivm met de bijwerking dan weer heb je er weinig tot geen last van.
 
Waar halen jullie nu bac water en melanotan2 vandaan??? Vroeger genoeg opties momenteel geen idee..
 
ik gebruik nu de m2 van mac tropin best m2 ooit, gebruik hem m2 al jaren dus ik weet de werking ervan.
 
Anderhalf jaar geleden heb ik voor lange duur melanotan 2 gespoten. Ik werd zo ontzettend mooi bruin, misschien wel te. Alleen ik kreeg last van enorme spierpijn en pijn aan me ballen. Ik had ook continue een stijven, dus die pijn aan ballen was niet heel gek. Mede door het spuiten werd het stofje wat zorgt voor de spierafbraak in je lichaam (kreatinine) enorm hoog. Dokter dacht dat ik ana had genomen maar dit was wel degelijk niet het geval.

Ik mis me bruinen kleurtje en ben bereid om het toch weer is te proberen alleen dan voor 1a2 week en dan onderhoud 1x per week. Maar ik vroeg me af zijn er meer mensen die last kregen van bovenstaande klachten? En wat voor dosis doen jullie het te onderhouden, want ik heb toen voor 2a3 maand dagelijks 0,3mg gespoten geloof ik.

*Waar kopen jullie de bac water en melanotan 2 nu?
Hmm ik had vooral extreme vetverbranding door melanotan 2. En dan heb ik het niet over het feit dat ik minder at doordat het eetlust remmend werkt.
Spierverlies zou ik niet zozeer zeggen. 82kg bij 12% naar 76-77% 6-7% zie ik als spieren behouden.

Mijn testosteron werd toendertijd meten omdat de dermatoloog vermoedde dat ik aas gebruikte en daar kwam uit dat ik 21 nmol/dl testosteron had. :)(i.v.m. Acne)
Over kreatinine kan ik niks zeggen want dat werd niet gemeten...

Mijn protocol was toen 2 weken 0.2mg per dag en later om de dag. Eigenlijk dacht ik dat ik aan het onderhouden was, maar werd alleen maar zwarter!
Als ik eerlijk ben zou ik het niet meer nemen. Ik kreeg er de symtomen van CSR van, dan zie je op random momenten allemaal wazige vlekken in je zicht. Soms wel tot 2 uur lang per vlaag!
 
Je hoeft ook helemaal niet zo vaak mela te zetten, nergens voor nodig. Eerste week iedere dag opbouwend tot 1mg. Daarna 1x per week 1mg of voor het zonnebanken 1mg is meer dan zat.
 
Je hoeft ook helemaal niet zo vaak mela te zetten, nergens voor nodig. Eerste week iedere dag opbouwend tot 1mg. Daarna 1x per week 1mg of voor het zonnebanken 1mg is meer dan zat.
Wat is de half life van melanotan 2, 24 uur? Ik dacht dat ik dat deed om side effects te vermijden.
Hoeft inderdaad niet, maar optimaal is anders.
 
Als ik eerlijk ben zou ik het niet meer nemen. Ik kreeg er de symtomen van CSR van, dan zie je op random momenten allemaal wazige vlekken in je zicht. Soms wel tot 2 uur lang per vlaag!
Hoe weet je dat dat door melanotan kwam?
 
Bacteriostatic water dat is beter als gewoon steriel water toch?

*En voor de mensen die het inmiddels al jaren aan een stuk spuiten, vraag ik me af hoe jullie dit onderhouden. Ik vind namelijk 1mg per week namelijk van het goede of hoe hebben jullie dit zo gedaan al die tijd?
 
Ik heb nog mt1 liggen iemand die deze wilt ruilen voor mt2?
 
Hoe weet je dat dat door melanotan kwam?
Weet je natuurlijk nooit zeker. Voor Melanotan 2 nooit last gehad. Toen ik er mee begon wèl. Het zou ook low blood sugar kunnen zijn doordat het zorgt voor minder glucose in het bloed. Dan schijn je ook wazig te zien en vlekken in het zicht.
 
Bacteriostatic water dat is beter als gewoon steriel water toch?

*En voor de mensen die het inmiddels al jaren aan een stuk spuiten, vraag ik me af hoe jullie dit onderhouden. Ik vind namelijk 1mg per week namelijk van het goede of hoe hebben jullie dit zo gedaan al die tijd?

Ik gebruik 0,2mg per 2 weken en heb deze week nog de vraag gekregen of ik op vakantie geweest was. Zonder gebruik zonnebank.

Standaard aangeraden doses zijn veel te hoog.
 
Ik gebruik 0,2mg per 2 weken en heb deze week nog de vraag gekregen of ik op vakantie geweest was. Zonder gebruik zonnebank.

Standaard aangeraden doses zijn veel te hoog.

Met hoeveel ben je de eerste weken begonnen of tot je de gewenste tint had bereikt? En behoud je met 0,2 per 2 weken het gewenste effect ja? pfoe ik spoot voorheen wel 3 maanden aan een stuk door 0,3 ofzo.
 
Back
Naar boven