Fitness Seller

Voorstellen + foto's SAP CUP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
16 feb 2018
Berichten
8
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
73kg
Vetpercentage
8%
Hi allemaal!

Leuk dit forum ben al aardig actief geweest met lezen maar nog niet met bijdragen dus bij deze. Inmiddels 10+ jaar aan het trainen en mijn eerste wedstrijd meegedaan afgelopen december. Ik ben in drie maanden van 13.5% naar 2.5% gegaan tijdens mijn prep en woog 65k on stage natural. Ook coach en begeleid ik mensen wat ik erg leuk vindt. Je zult me dus vaker voorbij zien komen om wat meer bij te dragen in dit toffe forum! Tot dan!

IMG_6219.JPG


IMG_4575.JPG


IMG_4576.JPG


IMG_4577.JPG
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Welkom en mooie prestatie op basis van de foto's. Wat weeg je op de eerste foto en was dat de foto voor de SAP of hoe je er nu weer bij staat?

Ik vermoed dat je wel wat hoger hebt gezeten dan 2.5%.
 
In werkelijk ieder topic waar ik kom wordt er gejankt over dat het vetpercentage niet klopt. Dit terwijl welk vetpercentage iemand heeft nooit exact te bepalen is. Welk punt wil je nou maken?

Ja het klopt dat ik zelf nog maar twee jaar ervaring heb. Ja het klopt dat bijna iedereen die actief op dit forum is zo’n beetje meer ervaring heeft dan ik. Maar dit triggert mij echt
 
Super fysiek voor natural
 
Welkom en mooie prestatie op basis van de foto's. Wat weeg je op de eerste foto en was dat de foto voor de SAP of hoe je er nu weer bij staat?

Ik vermoed dat je wel wat hoger hebt gezeten dan 2.5%.

Dankje! Op die eerste foto is voordat ik aan mijn cut begon drie maanden voor de wedstrijd. Nu zit ik weer op 9% ongeveer. Het was iig onmeetbaar en volgens Harry de Jonge (toenamalig coach) zat ik ergens tussen 2 en 3.
 
Mooi lichaam. Conor McGregor is that you :whiteknight:

hahahah hoor ik vaker!


In werkelijk ieder topic waar ik kom wordt er gejankt over dat het vetpercentage niet klopt. Dit terwijl welk vetpercentage iemand heeft nooit exact te bepalen is. Welk punt wil je nou maken?

Ja het klopt dat ik zelf nog maar twee jaar ervaring heb. Ja het klopt dat bijna iedereen die actief op dit forum is zo’n beetje meer ervaring heeft dan ik. Maar dit triggert mij echt

Daar heb je wel een goed punt inderdaad, hangt sterk af van degene die meet en welke formule wordt gebruikt kan zelfs 4 % eronder of erboven zitten. Anyway was het vrij laag, op andere foto's zie je dat nog wat beter:)
 
In werkelijk ieder topic waar ik kom wordt er gejankt over dat het vetpercentage niet klopt. Dit terwijl welk vetpercentage iemand heeft nooit exact te bepalen is. Welk punt wil je nou maken?

Ja het klopt dat ik zelf nog maar twee jaar ervaring heb. Ja het klopt dat bijna iedereen die actief op dit forum is zo’n beetje meer ervaring heeft dan ik. Maar dit triggert mij echt



is geen gejank ,2,5% betekend dat je terminaal of dood bent,alleen door ontleding na overlijden is het mogelijk om het juiste vet% te meten ,

nu is het slechts bruikbaar om je progressie te meten en dan nog alleen door zeer ervaren mensen

(geen personal coaches met eigen belang qua abonnementsduur door de progressie van de

klant te overdrijven "kijk eens hoe geweldig ik ben" )

voor mij en voor meer leden is het een absolute afknapper als er over stats (fysiek of lifts) gelogen word ,idem dito voor natty claims door gebruikers

als ik sprookjes wil lezen koop ik wel een sprookjesboek ,dat is het punt




(google maar eens op Helmut Strebl, heeft een van laagste zichtbare vetpercentages ooit

en is hier om wereldwijd bekend en dan zou deze joker op 2,5 % zitten

na een prep van drie maanden:roflol:)
 
Laatst bewerkt:
In werkelijk ieder topic waar ik kom wordt er gejankt over dat het vetpercentage niet klopt. Dit terwijl welk vetpercentage iemand heeft nooit exact te bepalen is. Welk punt wil je nou maken?

Ja het klopt dat ik zelf nog maar twee jaar ervaring heb. Ja het klopt dat bijna iedereen die actief op dit forum is zo’n beetje meer ervaring heeft dan ik. Maar dit triggert mij echt

mooie fysiek heeft hij.

Maar als je al getriggerd bent omdat je wordt gewezen over het feit dat je vet%niet klopt,dan zal je nog vaak in je leven slecht gezind zijn :)

Tegewoordig mag je blijkbaar niks meer zeggen want iemand ergens ter wereld kan er door getriggered zijn. Daar ga ik niet aan mee doen :)
 
Laatst bewerkt:
Nette prestatie maatje.
 
Mooie prestatie man! Benen zouden nog iets droger kunnen:)

Vieze jij ben je ongesteld ofzo? Doe is even rustig.
 
Mooie prestatie man! Benen zouden nog iets droger kunnen:)

Vieze jij ben je ongesteld ofzo? Doe is even rustig.


hahaha, niet ongesteld maar ik krijg een rode waas voor mijn ogen bij beweerde prestaties van TS,

(in 3 maanden van 13,5 % naar 2,5% en nog natty ook,)


is gewoon onrealistische verwachtingen scheppen bij beginners

en op deze basis reclame maken voor zijn coaching
 
hahaha, niet ongesteld maar ik krijg een rode waas voor mijn ogen bij beweerde prestaties van TS,

(in 3 maanden van 13,5 % naar 2,5% en nog natty ook,)


is gewoon onrealistische verwachtingen scheppen bij beginners

en op deze basis reclame maken voor zijn coaching
², zie niet in wat er niet rustig zou geweest zijn aan jouw post
 
Dus van de bovenste foto naar de reeks daaronder is in 3 maanden natty gefixt? Ik vind dit echt onvoorstelbaar!
En, no offence, maar van de bovenste foto zou je niet zeggen dat dat iemand is die al 10+ jaar aan krachttraining doet.
 
Laatst bewerkt:
is geen gejank ,2,5% betekend dat je terminaal of dood bent,alleen door ontleding na overlijden is het mogelijk om het juiste vet% te meten ,

nu is het slechts bruikbaar om je progressie te meten en dan nog alleen door zeer ervaren mensen

(geen personal coaches met eigen belang qua abonnementsduur door de progressie van de

klant te overdrijven "kijk eens hoe geweldig ik ben" )

voor mij en voor meer leden is het een absolute afknapper als er over stats (fysiek of lifts) gelogen word ,idem dito voor natty claims door gebruikers

als ik sprookjes wil lezen koop ik wel een sprookjesboek ,dat is het punt


(google maar eens op Helmut Strebl, heeft een van laagste zichtbare vetpercentages ooit

en is hier om wereldwijd bekend en dan zou deze joker op 2,5 % zitten

na een prep van drie maanden:roflol:)

Jezus zegt, wellicht klopt het inderdaad niet maar ik hoor het van mijn coach die al 40 jaar in bodybuilding zit, oprichter van SAP CUP en tevens meerdere malen per jaar in de jury zit bij belangrijke westrijden. Mocht je het daar niet mee eens zijn dat kan en dat vind ik prima maar de manier waarop is echt kinderachtig. Meteen iemand uitmaken als joker terwijl ik mijzelf gewoon kom voorstellen en wellicht een statement maakt dat misschien welleens niet zou kunnen kloppen. Wat een welkom, als dit een forum is van elkaars verhaal corrigeren op hardhandige wijze en degene die het hardst schreeuwt is het tofst ben ik denk ik op het verkeerde forum. Je kan iemand iets leren zonder een fucking d*ck te zijn even dat je het weet.



mooie fysiek heeft hij.

Maar als je al getriggerd bent omdat je wordt gewezen over het feit dat je vet%niet klopt,dan zal je nog vaak in je leven slecht gezind zijn :)

Tegewoordig mag je blijkbaar niks meer zeggen want iemand ergens ter wereld kan er door getriggered zijn. Daar ga ik niet aan mee doen :)

Precies, bedankt!

Mooie prestatie man! Benen zouden nog iets droger kunnen:)

Vieze jij ben je ongesteld ofzo? Doe is even rustig.

Thnx! ja klopt inderdaad. Het was ook mijn eerste wedstrijd dus volgende prep zal waarschijnlijk nog wat nauwkeuriger zijn.


Dus van de bovenste foto naar de reeks daaronder is in 3 maanden natty gefixt? Ik vind dit echt onvoorstelbaar!
En, no offence, maar van de bovenste foto zou je niet zeggen dat dat iemand is die al 10+ jaar aan krachttraining doet.

Bedankt voor het compliment man! Onvoorstelbaar maar het is toch waar! Dus dan heb ik een uitzonderlijk prestatie geleverd:D Wanneer je best hoog in vet zit, 14% is vrij hoog en je hebt niet echt een mooie pose te pakken, dan zal je ook vrij weinig zien van wat eronder zit. Zoals je kunt zien zat het er wel degelijk onder dus?
 
Laatst bewerkt:
is gewoon onrealistische verwachtingen scheppen bij beginners

en op deze basis reclame maken voor zijn coaching

Misschien was het dan 4%? En dan? Is het dan wel goed? Is het dan nog niet waar wat ik zeg en onmogelijk? Het is gewoon zo, er zit 12 weken tussen die foto's in en het is natural. Fuck*ng deal with it of ga ergens anders je 'gelijk' proberen te halen als je niets beters te doen hebt. Jouw mening is geen wet, geef je mening op een normale manier, als een mening, of ga nog een glaasje azijn halen azijnzeiker.
 
Back
Naar boven