Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het was een getinte dame die net geen 15 jaar ouder was. Gaf in Amsterdam lessen en tijdens een feestje met school in de westergasfabriek raakten we pas voor het eerst echt aan de praat. Ik vond haar daarvoor altijd tijdens mentoruur en de andere les die ze gaf min of meer een zeurpiet, wel goed eruit zien. Maar ik veronderstelde dat ze dat zelf ook vond en ze daarom wellicht een bepaalde houding had. Ze riep mij regelmatig tot de orde; ik was iemand met een mening en vrij adrem qua humor. Goed, die bewuste avond/nacht. Was meestal het type dat met een drankje de feestende kudde gadeslaat en zichzelf prima vermaakt met een paar anderen. Ze vroeg of ik het naar mijn zin had en ik zei tot dusver wel of woorden van soortgelijke strekking.

Je mag mij niet zo he of wel, vroeg ze. Ik zei dat ik haar daarvoor niet goed genoeg kende maar dat ik haar, alhoewel een vlotte uitstraling, niet zelfverzekerd vond overkomen iets dat haar vraag leek te bevestigen. Ik besloot haar wat tegemoet te komen en vertelde dat het mij ook niet eenvoudig leek om les te geven aan veelal onverschillige adolescenten die haar bovendien met hongerige ogen bekeken elke keer dat ze zich omdraaide naar het schoolbord. Eigenlijk hebben we toen best wel gelachen die avond en ze is voor de vorm nog een paar keer een rondje wezen doen maar elke keer bleef ze plakken. Er ontstond een soort spanning. Die avond nadat feestje over was gezoend op de Rozengracht. En ja later meer, niet die avond hoor. Maar ga er geen lief dagboek van maken.
 
Ahh.. beetje anti climax einde maar leuk verhaaltje.
 
Ik heb zo mijn principes. Nooit met wie dan ook de eerste dates het bed in. Worden sommige onzeker van, kan voor gekke situaties zorgen. Waarom ik niet verder ga, vind ik haar lelijk? Doet ze iets niet goed? Nee hoor dat heeft er niets mee van doen, maar ik heb daarover toch iets gezegd? Ja... Nou dan. Gelukkig is dat een uitzondering gebleken.
 
Ik heb zo mijn principes. Nooit met wie dan ook de eerste dates het bed in. Worden sommige onzeker van, kan voor gekke situaties zorgen. Waarom ik niet verder ga, vind ik haar lelijk? Doet ze iets niet goed? Nee hoor dat heeft er niets mee van doen, maar ik heb daarover toch iets gezegd? Ja... Nou dan. Gelukkig is dat een uitzondering gebleken.
Zolang je de politieke problematiek van Nederland maar voor de 2de date laat :thumbs:
 
Haha. Ik begin bijna nooit over politiek.
Ik juist wel,, de negers zijn een goede opener. Reageert men geschokt weet ik direct dat ik verder niets met ze te maken hoef te hebben. Gebruik deze opener zelfs in de business class van het vliegtuig.
 
Ik juist wel,, de negers zijn een goede opener. Reageert men geschokt weet ik direct dat ik verder niets met ze te maken hoef te hebben. Gebruik deze opener zelfs in de business class van het vliegtuig.
:roflol::roflol::roflol:
 
Mijn appelsien die terug startte :driving:
 
Dat zijn goedgekeurde pl lifts? Rom -1cm
 
5de dag met teveel pijn in de rug door de val. Morgen toch proberen trainen. Misschien zal dat meer effect hebben.
De pijn in mijn rug bleek een zegen: omdat ik 6 dagen niet kon trainen, rustte mijn pijnlijke linkerschouder en pols en deze lijken nu zo goed als genezen te zijn.
 
Back
Naar boven