XXL Nutrition

1 Year Chest Transformation

Bezoekers in dit topic

Pieter318

Cool Novice
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
150
Waardering
97
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
16%
Hoi allemaal,

Ruim een jaartje geleden heb ik hier op het forum wat advies gevraagd. Inmiddels train ik zo’n 1,5 jaar.

Ik ben bezig met n timelapse die ik van plan ben over een jaar te posten. Hier alvast een progress foto, rug en benen foto’s komen hier binnenkort ook op!

In april ga ik voor ‘t eerst cutten. Ik ben erg bang massa te verliezen dus de komende maand ga ik nog hard bulken en veel inlezen.

de groetjes
 
Laatst bewerkt:
En hier ook alvast de back foto:

2A8B7B70-B2B8-4263-A347-7D5BDE82B207.jpeg
 
Je gaat goed, oogt gezond nu! Persoonlijk zou ik gewoon rustig door blijven bulken en het cutten laten voor wat het is. Ik denk dat je shape niet mooier is na een cut.
 
Goed op weg, aardig wat kilo's aangezet
 
Hele nette progress man , zou idd nog ff halfjaartje massa aanzetten. Ik ging een tijdje geleden ook cutten na +\- 11 maanden trainen en kwam een beetje van een koude kermis thuis.
 
In 1.5 jaar tijd 26 kilo aangekomen en écht weinig vet aangezet.. respect!
Ik zou inderdaad lekker doorgaan met bulken.
 
Nette vooruitgang...ga zo door! En zoals iedereeen zegt....doorbulken!!
 
Als jullie zeggen dat doorbulken het beste is wil ik dat eigenlijk wel doen.
Het probleem is dat ik wel n vrij dikke kop begin te krijgen nu.

Cleaner bulken is niet echt een oplossing want dan kom ik niet aan m’n calorieën. Iemand tips?
 
Als jullie zeggen dat doorbulken het beste is wil ik dat eigenlijk wel doen.
Het probleem is dat ik wel n vrij dikke kop begin te krijgen nu.

Cleaner bulken is niet echt een oplossing want dan kom ik niet aan m’n calorieën. Iemand tips?
Een Iets boller hoofd valt vaak meer te verwijten aan water retentie dan daadwerkelijk vet. Is ook n genetisch dingetje waar je wat sneller vet opslaat, de een kan zwaar dirty bulken zonder een dikke kop te krijgen terwijl de ander al boller word bij 1-2 procent vet toename.

Ik zou je er niet te veel om bekommeren. Fitness bestaat uit fases waarin je er in de ene fase gewoon wat beter uitzien dan de ander. Helaas moet je dit een beetje voor lief nemen.

Als je je er wel enorm aan stoort kan je een mimicut doen want een volledige cut is zonde!
 
Haha jezus als mensen jou een jaartje niet gezien hebben dan lopen ze je straal voorbij denk? Hele nette gains man!

Als je even klaar bent met al dat vreten en vind dat je een dikke kop krijgt dan cut je toch even een maandje? Of twee? Kan jou het verrotten. Is weer even wat anders en ook cutten moet je leren.
 
Als jullie zeggen dat doorbulken het beste is wil ik dat eigenlijk wel doen.
Het probleem is dat ik wel n vrij dikke kop begin te krijgen nu.

Cleaner bulken is niet echt een oplossing want dan kom ik niet aan m’n calorieën. Iemand tips?

Dit snap ik niet
 
Hij krijgt de hoeveelheid schoon voedsel niet weg. Man the fuck up.
 
We hebben het hier bij lange na niet over 6000kcal
 
Ik vind het echt een mooie progressie op een jaar tijd. Proficiat! Keep it up!

Lekker cleanbulken idd, daarmee bedoel ik niet per se dat je clean moet eten, gewoon niet te veel boven onderhoud gaan zitten en rustig bouwen :)
 
Ik vind het echt een mooie progressie op een jaar tijd. Proficiat! Keep it up!

Lekker cleanbulken idd, daarmee bedoel ik niet per se dat je clean moet eten, gewoon niet te veel boven onderhoud gaan zitten en rustig bouwen :)
Precies dit , je mag best hier en daar iets minder clean eten als je maar je macros goed op orde hebt !
 
Hele goeie progressie en als je moeite hebt met clean bulken kan je het makkelijk maken door bijvoorbeeld simpelweg nootjes te eten (+- 500 kcal per 100 gram) of extra rijst (+- 375 kcal per 100 gram)
 
Kcal uit drinken halen als je het er niet aangegeten krijgt. Noten en pindakaas is trouwens ook gewoon clean, vette vis ook.

Zeer nette progressie in ruim een jaar, niet normaal
 
Back
Naar boven