MuscleMeat

Geen Judjjfhrhdhxhc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominikator2.0

Cool Novice
Lid geworden
16 jan 2018
Berichten
49
Waardering
5
Lengte
1m60
Massa
60kg
Vetpercentage
12%
Geen zin meer in trainen kan niet meer langer dan 40min iemand tips ofzo voor motivatie?
 
Dagelijks kort (max 40 min) en intensief trainen.
 
schop onder je reet geven mss krijg je dan wel weer motivatie ;):p
 
Stoppen of doorbijten.
 
Als je maar 40 minuten kan trainen, dan train je 40 minuten.

Zie het probleem eigenlijk niet.
 
schop onder je reet geven mss krijg je dan wel weer motivatie ;):p

Lol, alleen bij de topictitel dacht ik al, die heeft niet eens zin om een topic te openen, puur een schop onder de reet nodig dus :D
 
Gewoon aandachtsgeil. Topics spammen en verder nergens wat mee doen.
 
Net je moedrt
Ik heb geen moeder meer, maar als je dat in het echt had gezegd had ik het licht finaal uit je ogen geslagen. Gelukkig kan je je verschuilen achter een toetsenbordje, zielige analfabeet.
 
Ik heb geen moeder meer, maar als je dat in het echt had gezegd had ik het licht finaal uit je ogen geslagen. Gelukkig kan je je verschuilen achter een toetsenbordje, zielige analfabeet.
8
Wordt je helemaal gek voor 1 zinnetje jij bent geen fan van yomamma jokes zo te zien zoek maar op YouTube serieuze stoere boy
 
8
Wordt je helemaal gek voor 1 zinnetje jij bent geen fan van yomamma jokes zo te zien zoek maar op YouTube serieuze stoere boy
Je mag tegen mij alles zeggen, maar laat familie erbuiten. Het is laag bij gronds.
 
Ga voetballen ofzo en zoek dan een voetbalforum om idioot op te doen
 
Wat een taal voor een snotneus van 15 .
Misschien kun je je beter focussen op je school , normen & waarden en vooral respect ..

Internetcowboy vanachter een toetsenbord , of doe je het vanaf je veel te dure smartphone terwijl je met je “ matties “ op straat hangt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven