MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Maandag week 9 training 1
Spiergroep: Benen met Jannes
Gym: BasicFit Den Helder

SLDL 3 setjes opwarmen en 2 sets op contractie.
Smithmachine squats 4 setjes opwarmen tot werkset. Werkset 6-10 reps 70kg diep en langzaam zakken, tweede set pauze en gevolgd door 15-18 reps 60kg. giga pomp in mijn rug. Verkeerde houding en flexen van mijn heup/bekken. Fucking klote. :grumble:
Single leg legpress diep zakken en spanning erop houden, 1 set R 20-30 reps & L 20-30 reps
Dumbbell lunges 2 sets 6x4 reps met 10 seconden rust (4 reps - 10 sec rust - 4 reps etc) met twee 26kg dumbbells. Bij de laatste herhaling van 4 reps echt moeten liggen om bij te komen. :eek:
Quads stretchen 90 sec en dat is fucking lang hahaha
Abductor 1 set =10-15 reps 20 sec rust 6-10 reps 20 sec rust >5 reps. 2 sets 55kg :fire:
Adductor 1 set =10-15 reps 20 sec rust 6-10 reps 20 sec rust >5 reps. 2 sets 55kg :nut:
Hams stretchen 90 sec been hoger dan de heup, voor mij op tepelhoogte. Damn die doet ook fucking zeer.

Dit is hard trainen en geen bullshit. Gewichten zijn niet belangrijk maar de spanning op de benen wel.
Ik heb ongeveer 5x op de grond gelegen om bij te komen. 2x van de pomp in de rug en 3x door maximale vermoeidheid.
En nou groeien damned. :headbang:
 
Respect Bro :thumbs:
 
Heftig weer .....
Kan je nog 'pap' zeggen? :D
 
Wat een heerlijke workout! Ik hou ervan..lekker werken met TUT & MMC:woot:
 
Ik heb ongeveer 5x op de grond gelegen om bij te komen. 2x van de pomp in de rug en 3x door maximale vermoeidheid.
Lol, wat een gekkenwerk, maar knap dat je je erdoorheen bijt. Nou, ik hoop wel dat het je de resultaten geeft die je zoekt, Ron.

Jannesmanderfeld , heb je de ouwe baas nog wel een beetje van de vloer opgepakt zo af en toe? :D
 
Vergeet niet te dweilen.........:p

Gaat het weer n beetje meneer Ron?
 
Heftig weer .....
Kan je nog 'pap' zeggen? :D
Ja hoor dat lukte nog wel. Was wel een zalige training. :thumbs:
Knallen OFNIEDAN!! :D :thumb:
Groeien krengen!
Precies, god damned ISYMFS :superballs:
Wat een heerlijke workout! Ik hou ervan..lekker werken met TUT & MMC:woot:
Tuut tuut. I love it. MMC heb ik altijd. hahaha :thumb:
Lol, wat een gekkenwerk, maar knap dat je je erdoorheen bijt. Nou, ik hoop wel dat het je de resultaten geeft die je zoekt, Ron.

Jannesmanderfeld , heb je de ouwe baas nog wel een beetje van de vloer opgepakt zo af en toe? :D
Love it dat "gekkewerk". Ik train hard of ik train niet. Tot het gaatje, er overheen en dan nog een stukje door. #alleskapot #iedereeneraf :roflol:
Vergeet niet te dweilen.........:p

Gaat het weer n beetje meneer Ron?
Dweilen is niet nodig, ik ga altijd op mijn handdoek liggen, nouja meestal dan :hahaha:
 
Woesdag week 9 training 2
Spiergroep: Borst & Triceps
Gym: BigGym Den Helder

Borst.
Flat BP. WU stang 15 reps en 5 reps 10sec pauze in excentrische rust positie, maximale stretch zoeken in de borstspier.
WU 15x50kg daarna werksets 3x5x80kg + 2x5x60kg​
Incline db presses 15x20kg, 10x30kg, 10x34kg, 8x38kg. Pakte net die 2 reps niet grrrrrr :scold:
Flat db fly's 10x14kg, 10x18kg, 10x22kg damn dat trilde zeg die laatste set :shake:
Peck Deck machine 10x70kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x120kg

Triceps.
Flat french press ez-bar. 15x20kg, 12x25kg, 12x30kg, 10x35kg
Rope push down 4x12x30kg
Over head rope extensions 10x15kg, 10x20kg, 10x25kg
Push down machine 4x10x45kg :fire: :fire:
 
Laatst bewerkt:
Update!!!!!

Vandaag bij mijn trainer/coach/vriend Raymond Simon langs geweest voor een planning van dit jaar.
Door het uitblijven van voldoende groei op mijn benen ga ik in 2018 GEEN wedstrijd doen. :treuren:
Een harde confrontatie met datgene wat ik zelf natuurlijk ook wel weet. :grumble:
Gelukkig is Ray eerlijk en oprecht en eerlijk.
Maar zonder plan geen doel en zonder doel geen focus. Dus het doel is om de beentjes te laten groeien. Een andere aanpak en gewoon good old oldschool, meer powerlifting style.
De focus ligt nu op podium eind 2019.
Mochten de beentjes niet meewerken dan is dat zo en betekend dat het einde van wedstrijd inspiraties.
De sport zal ik nooit loslaten want die is veel te mooi.

Ben natuurlijk wel een beetje sip hierdoor, leeg zeg maar.
Ik doe hier echt veel voor. Maar we gaan het zien, ik blijf door rammen. :scold:
 
Update!!!!!

Vandaag bij mijn trainer/coach/vriend Raymond Simon langs geweest voor een planning van dit jaar.
Door het uitblijven van voldoende groei op mijn benen ga ik in 2018 GEEN wedstrijd doen. :treuren:
Een harde confrontatie met datgene wat ik zelf natuurlijk ook wel weet. :grumble:
Gelukkig is Ray eerlijk en oprecht en eerlijk.
Maar zonder plan geen doel en zonder doel geen focus. Dus het doel is om de beentjes te laten groeien. Een andere aanpak en gewoon good old oldschool, meer powerlifting style.
De focus ligt nu op podium eind 2019.
Mochten de beentjes niet meewerken dan is dat zo en betekend dat het einde van wedstrijd inspiraties.
De sport zal ik nooit loslaten want die is veel te mooi.

Ben natuurlijk wel een beetje sip hierdoor, leeg zeg maar.
Ik doe hier echt veel voor. Maar we gaan het zien, ik blijf door rammen. :scold:
Je blijft gewoon met mij benen doen?
 
De focus ligt nu op podium eind 2019.
Mochten de beentjes niet meewerken dan is dat zo en betekend dat het einde van wedstrijd inspiraties.
Tja, dat is niet leuk, maar ik snap je wel. Gewoon kijken waar het komende jaar je brengt. :thumbs:
 
Whuuut lees ik powerlifting?

Fijn dat hij zo eerlijk is, beter nog even door trainen dan en goed op t podium staan.
 
Tja, dat is niet leuk, maar ik snap je wel. Gewoon kijken waar het komende jaar je brengt. :thumbs:
Dat is ook het plan. Lekker doorgaan en max trainen. :thumbs:
Whuuut lees ik powerlifting?

Fijn dat hij zo eerlijk is, beter nog even door trainen dan en goed op t podium staan.
Uhhhhh ja ik moet een trainingsschema voor de beentjes zoeken.
Dus kom maar op met je kennis en ervaring. :)
 
Dat is ook het plan. Lekker doorgaan en max trainen. :thumbs:

Uhhhhh ja ik moet een trainingsschema voor de beentjes zoeken.
Dus kom maar op met je kennis en ervaring. :)

Ehm.... Heb al mijn logs laten verwijderen anders had ik graag voor je terug gekeken. :D

Ben natuurlijk ooit begonnen met 2x per week benen trainen.
Ik trainde altijd met de mannen mee dus ging vaak zwaar en regelmatig maximaal/tot falen.

Oefeningen die ik deed; Squats , soms frontsquats, legpress, legext, leg curls, sldl/rdl , kuiten. Oh ja en die :fire:lunges.

Vaak veel sets op de squat, gewicht opbouwend en eindigen bij low reps bijv 8, 6, 4, 2, 1 reps.
Legpress vaak het zelfde, lekker zwaar. Trainde toen vooral op gevoel.

Assist oefeningen ook wel zwaar maar sowieso niet lager dan 4 reps. Meestal wel 12, 10, 8, 6/4

Daarnaast ook geregeld strongman meegedaan. Farmers en Yoke met flink wat gewicht.

Op het moment train ik ook gewoon zwaar door. Vaak squats op low rep high weight, zo nu en dan trainingen met wat meer reps maar ook max 7 of 8 voor de techniek en explosiviteit. Assist als legpress , curls , ext 3 of 4x 10 ( ook wel met pause of unilateraal etc)

Hopenlijk heb je er iets aan.
 
Ehm.... Heb al mijn logs laten verwijderen anders had ik graag voor je terug gekeken. :D

Ben natuurlijk ooit begonnen met 2x per week benen trainen.
Ik trainde altijd met de mannen mee dus ging vaak zwaar en regelmatig maximaal/tot falen.

Oefeningen die ik deed; Squats , soms frontsquats, legpress, legext, leg curls, sldl/rdl , kuiten. Oh ja en die :fire:lunges.

Vaak veel sets op de squat, gewicht opbouwend en eindigen bij low reps bijv 8, 6, 4, 2, 1 reps.
Legpress vaak het zelfde, lekker zwaar. Trainde toen vooral op gevoel.

Assist oefeningen ook wel zwaar maar sowieso niet lager dan 4 reps. Meestal wel 12, 10, 8, 6/4

Daarnaast ook geregeld strongman meegedaan. Farmers en Yoke met flink wat gewicht.

Op het moment train ik ook gewoon zwaar door. Vaak squats op low rep high weight, zo nu en dan trainingen met wat meer reps maar ook max 7 of 8 voor de techniek en explosiviteit. Assist als legpress , curls , ext 3 of 4x 10 ( ook wel met pause of unilateraal etc)

Hopenlijk heb je er iets aan.
Nou hier heb ik zeker wel wat aan.
Om de 5 dagen train ik met Jannes dus de 3e dag kan ik met een gerust hart wat van jou jatten. :thumbs:
 
Door het uitblijven van voldoende groei op mijn benen ga ik in 2018 GEEN wedstrijd doen. :treuren:
Misschien toch weer eens een andere taktiek toepassen. Ik doe eigenlijk niets anders dan vaak squaten en dan vooral high bar. Week in week uit 2x tot 3x per week. En deadlifts uiteraard. Ik heb toch een paar aardig dikke poten, ook al doe ik er weinig anders bij dan soms eens wat band leg curls en focus ik me totaal niet op hypertrofie voor mijn benen.

Ik zou zelf die high rep squats even laten voor wat het is en focussen op zwaarder squaten en je hogere reps uit de leg press te halen. Wat is je huidige 1RM op squats momenteel?
 
Donderdag week 9 training 3
Spiergroep: Rug & Biceps
Gym: BodyFit Den Helder

Rug.
Pulldown voor WU, 2 sets 40kg.
Pullups wide grip. 5x5 BW.
Pulldowns wide grip 12x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg en 8x90kg
Small grip cable row 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg en 10x90kg
Rack pulls 10x50kg, 10x70kg, 10x100kg, 10x120kg en 8x150kg
Straight arm pulldowns actie op de onderrug en traps 12x40kg, 12x50kg, 2x12x60kg
Unilateral Pulldown machine 10xL&10xR=1 set. 60kg, 75kg, 90kg, 115kg

Biceps.
Incline seated side curls 10x8kg, 10x10kg, 10x12kg, 10x14kg, 10x16kg
Barbell curls 10x20kg, 10x25kg, 10x30kg, 10x40kg en 10x50kg
Dumbbell hamer curls 10x12kg, 10x14kg en 2x10x14kg

Vrijdag week 9 training 4
Spiergroep: Schouders
Gym: BigGym Den Helder

Beetje down, maar dat zul je begrijpen na de eerlijke woorden van mijn vriend Ray.
Maarre ik laat me niet klein krijgen door beenspiertjes die niet willen luisteren.
Maar nu eerst even alles op alles.

Schouders.
Met freeweight machine. WU 2 setjes met 20kg. Werksets 10x30kg, 10x40kg, 10x60kg, 10x70kg en 10x80kg wel ff een pr :cheer:
Side raises 10x8kg, 10x10kg, 10x12kg, 10x14kg & 10x16kg
Front raises 10x14kg, 10x16kg, 10x18kg &10x20kg
Seated db presses wijd uit (in Y vorm) 10x8kg, 10x10kg, 10x12kg & 10x14kg de druk is gigantisch
Seated bent over side raises 4 sets met 6kg dumbbells
Reversed fly's 10x40kg, 10x50kg, 10x60kg & 10x70kg

Buik 8 setjes 25 reps
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven