AndroidHealthClinic

3 de kuur test e tren e bold hgh slin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Angelovr555

Novice
Lid geworden
14 apr 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
9%
Beste dbb

Dit is mijn eerste log die ik ga doen dus zal mijn best doen.
Dit zal mijn 3de kuur zijn en doel is droge massa bij komen

Week 1-16 bold 600 mg/week
Week 3-6 test e 300 mg/week
Week 6-16 test e 450 mg/week dees aan houden mss verghogen
Naar 600 later....
Week 3-6 tren e 200mg/week
Week 6-13 tren e 300mg/week
Eerste weken wat oxy alleen tijdens training dagen
75 mg voor training
Hgh ben ik al eventjes mee bezig pennen van phizer 4iu per dag
Alleen had ik nog wat vragen kwa nakuur en hcg zn Provion tijdens kuur zou tijdens de kuur 4-6 weken hcg 1000 iu per week willen zette gans de kuur op 500iu per week heb ik van veel volk gegoord dit niet zo goed is tog geen 16 weken ?
Provion wil ik vanaf week 3 van de tren willen nemen 25 mg per dag
Nakuur clomid en novadex heb alles wel al liggen alleen de dosis ben ik nog niet aan uit.
Voeding is clean bulk 4000 kcal per dag door couch laten opmaken hier en daar pas ik zelf wel eens iets aan.
Slin ga ik 2 weken on 2 weken of gebruiken smorgens 3 iu en voor training daar na opbouwen naar 5 max wil niet overdrijven is niet mijn bedoeling om op podium te gaan staan. Alle tips zijn welkom wil julie deze kuur delen voor alle info en aanpassingen eventueel te
Verbeteren
Mvg
 
En oxy gewoon verdelen in 3x ed als je 75mg neemt niet pre workout alleen op trainingsdagen
 
Even over HCG! Die is niet nodig als je aan de HGH gaat want HG heeft zelfde uitwerking op je testikels.
En wat is de idee achter concentraties opbouwen van test en tren? Ik zou gewoon alles vanaf begin gelijk houden dus gewoon beginnen met 600test en dat voor de hele kuur zelfde met tren.
Wat bold betreft 600mg is wel aan de lage kant. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
 
Even over HCG! Die is niet nodig als je aan de HGH gaat want HG heeft zelfde uitwerking op je testikels.
En wat is de idee achter concentraties opbouwen van test en tren? Ik zou gewoon alles vanaf begin gelijk houden dus gewoon beginnen met 600test en dat voor de hele kuur zelfde met tren.
Wat bold betreft 600mg is wel aan de lage kant. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Hgh is toch wel heel wat anders dan hcg..
Verder geen zin om een lap tekst te lezen zonder leestekens.
 
Hgh is toch wel heel wat anders dan hcg..
Verder geen zin om een lap tekst te lezen zonder leestekens.
HGH is zkr wat anders dan HCG maar men gebruikt hcg om te voorkomen dat je ballen krimpen.
HGH heeft zelfde uitwerking als hcg (en nog veel meer natuurlijk) op de testikels dus als je HGH gebruikt is het overbodig om nog is HCG te gaan gebruiken.
 
HGH is zkr wat anders dan HCG maar men gebruikt hcg om te voorkomen dat je ballen krimpen.
HGH heeft zelfde uitwerking als hcg (en nog veel meer natuurlijk) op de testikels dus als je HGH gebruikt is het overbodig om nog is HCG te gaan gebruiken.

Wat heeft hgh/igf met je ballen te maken?
Naar mijn weten wordt dat door de hypofyse gemaakt in je koppie.
Lijkt mij de grootste bs.
Hoe kom je hierbij?
 
Ik zou vanaf de eerste week:
Bold:600 15w
Test:500 15w
Tren:400 17w
ongeveer 15/20 weken..Zonde om eerst laag te beginnen vervolgens te verhogen, heb je geen meerwaarde aan..
Oxy: gewoon elkedag: 50mg in 2e delen eerste 4/5 weken.
Proviron en hghslin geen ervaring mee..
 
Ik ga er van uit dat deze kuur een jaar geleden al gestart is, en dat advies nu niet meer nodig is.

:slotje:
 
Stevige 3e kuur. test,bold,tren,oxy,hgh,slin.

Kan met veel minder ook. Maar goed meer is beter.
 
Even over HCG! Die is niet nodig als je aan de HGH gaat want HG heeft zelfde uitwerking op je testikels.
En wat is de idee achter concentraties opbouwen van test en tren? Ik zou gewoon alles vanaf begin gelijk houden dus gewoon beginnen met 600test en dat voor de hele kuur zelfde met tren.
Wat bold betreft 600mg is wel aan de lage kant. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

laatst gezien 5 nov 2017.... :o

Knipsel.JPG
 
Ik zou vanaf de eerste week:
Bold:600 15w
Test:500 15w
Tren:400 17w
ongeveer 15/20 weken..Zonde om eerst laag te beginnen vervolgens te verhogen, heb je geen meerwaarde aan..
Oxy: gewoon elkedag: 50mg in 2e delen eerste 4/5 weken.
Proviron en hghslin geen ervaring mee..

Als derde kuur 1.5gr AAS zonder de oxy dan nog. Goed advies.
 
Oeps foutje!!
 
Back
Naar boven