AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zag er gisteren ongeveer zo uit

Shake met whey en Brinta
Juice van banaan, aardbei en appel
Panini
2 taco’s
Mexicaanse worst
Biefstuk
3 stukken Piza
Twee wafels met slagroom en warme appels
Pannenkoek met kaas en spek
2 donuts
Crème de brulee
Carrotcake
2 sparribs
Cheeseburger
2 Magnum ijsjes
Bigmac
Patat
Medium sinas
Soep
Schepsnoep

Krijg echt honger bij het typen van dit

Holy shit :roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Dus bijvoorbeeld 40/40/0/0 en daarna?

Laatste twee dagen zat ik op 80/120
Nu twee dagen niets
En dan op 120/120, deze dosis blijf ik denk ik aanhouden.
 
Pff niet mis. Ik heb verder geen koek gegeten van clen en zn protocollen, maar het lijkt me echt tering naar om de hele tijd te trillen en spierkrampen te hebben.
 
Pff niet mis. Ik heb verder geen koek gegeten van clen en zn protocollen, maar het lijkt me echt tering naar om de hele tijd te trillen en spierkrampen te hebben.
Gewenning treedt snel op
 
Ja upregulatie van beta2-receptoren. Ik vraag me alleen af hoe lang het nodig heeft om te normaliseren.

bij mij 2 dagen :) Heb er geen last van.
 
En gisteren is ook mijn bloeddruk gemeten bij een sportschool, kreeg dat ding amper om
Mijn armen..moest hem beethouden anders schoot hij los :roflol:

Bloeddruk was goed, hartslag was wel wat aan de hoge kant..zat dan ook op 120 mcg clen

Bekijk bijlage 422472

Godkolere haha.
Doet me denken aan toen ik eens ECA stacks had gehaald. Zat ik in de bus toen het de eerste keer begon in te werken.
Hart ging tekeer, zat me helemaal suf te zweten, vroeg zo'n vrouwtje naast me ook van 'Gaat het wel goed jongeman?' :roflol: Zat toen op +-140 bpm.

Beetje ingelezen in je log, zie dat je aan het voorbereiden bent op een contest.
Tof om die laatste zware weken te volgen, succes!
 
Godkolere haha.
Doet me denken aan toen ik eens ECA stacks had gehaald. Zat ik in de bus toen het de eerste keer begon in te werken.
Hart ging tekeer, zat me helemaal suf te zweten, vroeg zo'n vrouwtje naast me ook van 'Gaat het wel goed jongeman?' :roflol: Zat toen op +-140 bpm.

Beetje ingelezen in je log, zie dat je aan het voorbereiden bent op een contest.
Tof om die laatste zware weken te volgen, succes!

Tot nu toe valt het mij mee, maar nu de voeding omlaag gaat en activiteit omhoog en mijn vetpercentage blijft zakken zal dat snelgenoeg veranderen denk ik. Vandaag de dag begonnen met 45 min cardio op een lege maag. Is weer even inkomen pff

Eerste keer ECA herinner ik mij ook nog. Ellendig heb ik mij gevoeld die dag...enorme crash en totaal geen eetlust. Maar ook hier, alleen de eerste dag en toen was alles goed.
 
Laatst bewerkt:
Zwaar vandaag, net klaar met training na een zware lange werkdag.

Squats
8x60
5x80
5x100
3x120
3x140
3x160
3x180

Na eerste set meteen kramp in linkerquad, bleef gevoelig.. hier even bij gelaten..zometeen reps maken op legpress, kan het intussen herstellen.
Gisteren na cardio ook last van gehad in andere been, door de winny?

Hiptrust
8x70
8x110
8x150
8x150
6x150
6x150
6x150

Prone leg curl
12x32
10x45
8x54
8x59
8x59

Legpress voeten zo hoog en wijd mogelijk, tenen naar buiten steken, Paused reps
25x120
25x120
20x120
20x120
15x120

Sm calves
12x60
12x80
12x80
12x100
10x100
9x120
7x120

Preacher dumbell curl, slow negatives
12x12
9x12
8x12
8x12
 
Of kramp van clen?
 
Meer drinken verminderd kramp klachten bijna altijd.
 
Shape is goed maar met zo weinig tijd op de klok begin ik toch weer heel erg te twijfelen of ik op tijd klaar ben.. tot nu toe vaker mee gezeten maar dan zeg ik tegen mezelf: je coach is zeker van zijn zaak, hij heeft tig preps meegemaakt, vertrouw hem en chill.. vaak gedacht om toch wat cardio te gaan doen of iets van carbs weg te laten, maar besloten om braaf te luisteren en vertrouwen te hebben, hij weet het immers beter... vrijdag weer een check up.. eens kijken wat daar uit komt, uiteraard ga ik mijn onzekerheid uitspreken naar hem.
 
Tsja, je gaat jezelf ook volledig voor je kop slaan als je prep misloopt en je er zelf aan hebt lopen morrelen. Zou inderdaad gewoon je gedachten uitspreken, meer kan je niet doen.
 
Shape is goed maar met zo weinig tijd op de klok begin ik toch weer heel erg te twijfelen of ik op tijd klaar ben.. tot nu toe vaker mee gezeten maar dan zeg ik tegen mezelf: je coach is zeker van zijn zaak, hij heeft tig preps meegemaakt, vertrouw hem en chill.. vaak gedacht om toch wat cardio te gaan doen of iets van carbs weg te laten, maar besloten om braaf te luisteren en vertrouwen te hebben, hij weet het immers beter... vrijdag weer een check up.. eens kijken wat daar uit komt, uiteraard ga ik mijn onzekerheid uitspreken naar hem.
Standaard verhaal van een prep helaas. Zelf nooi tevreden en onzeker.vocht eruit ens gaat zo veel schelen al. Maar doe je nog heen cardio nu dan ?
 
Hoeveel weeg je nu?
3x180 squats, yikesss
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven