Fitness Seller

Sportmaatje vinden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silwan

Novice
Lid geworden
14 mrt 2018
Berichten
2
Waardering
0
Beste leden,

Ik heb een app ontwikkeld waarmee je makkelijk een sportmaatje kan vinden. Je selecteert je doel en sportschool en vervolgens krijg je leden te zien die hetzelfde willen bereiken als jij.

Momenteel kan je alleen sportscholen selecteren die gevestigd zijn in Rijswijk of Den haag.

Laat mij weten wat je ervan vindt.

Als dit bericht niet aan de richtlijnen van het forum voldoet, dan mag het verwijderd worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt als een slap aftreksel van gymder

(Ja dat bestaat)
 
Bedankt voor je bericht. Ik ken Gymder eigenlijk al, wel jammer dat je er zo over denkt zonder mijn app geprobeerd te hebben. Ik heb een leuke artikel voor je over Gymder:


Met Fitbuddy kan je aangeven wat je doel en beschikbaarheid is om je ideale fitnesspartner te vinden. Uiteraard is dit niet het enige waar het bij blijft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk... voor als je in Rijswijk of Den Haag woont :rolleyes:
 
Bedankt voor je bericht. Ik ken Gymder eigenlijk al, wel jammer dat je er zo over denkt zonder mijn app geprobeerd te hebben. Ik heb een leuke artikel voor je over Gymder:

Met Fitbuddy kan je aangeven wat je doel en beschikbaarheid is om je ideale fitnesspartner te vinden. Uiteraard is dit niet het enige waar het bij blijft.

Dat laatste vast en zeker niet. Is gewoon een tinder in een ander jasje.
Als je een sport maatje zoekt kan het tegenwoordig wel op andere manier.

En jouw app is ook nog eens beperkt tot Rijswijk/Den Haag. Velen zullen hier dus sowieso niets aan hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven