MuscleMeat

Bosco's Ongeval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom duurt het ook zo lang natuurlijk. Altijd hetzelfde met die verzekeraars. Alles uit de kast trekken om niet te hoeven betalen.
HillR Wellicht kan Cees mn advocaat hem een beetje onder druk zetten.....
 
Wen er maar vast aan....

Ik heb nog nooit gezien dat ze op tijd betalen. Zo gaat het helaas in de verzekeringsbusiness. Daarnaast krijg je eerst in voorschotten betaald, en wordt pas bij het afwikkelen (bij een medische eindsituatie) van de zaak de volledige schade gewaardeerd en vastgesteld.

Het is helaas zo dat er enorme achterstanden zijn bij zowel de letselschadeadvocaten als bij de verzekeraars. Daarnaast gaan de betalingen vaak via makelaars. Een betalingsverzoek moet eerst geaccordeerd worden door de teamleider van de schaderegelaar, vervolgens moet het uitgezet worden naar de makelaar, die moet het vervolgens in behandeling nemen en uitbetalen. (Althans dat is de bullshit die ik regelmatig vanuit de verzekeraar gevoerd krijg).

Wij dreigen regelmatig met een gerechtelijke procedure. Maar dat kun je ook niet constant (loos) beweren..

Overigens krijg je na een gezamenlijk bezoek vaak wel spoedig een voorschot en is er altijd wel weer even wat gang in de zaak. Al zit er dan nog een extra persoon tussen (de schaderegelaar van de buitendienst die op bezoek komt is vaak niet degene die het dossier bij de verzekeraar inhoudelijk behandelt).

Succes
 
HillR thnxs voor je input ;)
 
Succes zometeen. Hoop dat ze eruit komen. :)
 
upload_2018-3-30_14-9-18.png

Vandaag mijn Orthopedische schoen opgehaald
Stevige stappers...
 
Best een fijne schoen voor in de winter... beetje warm voor de aankomende tijd
 
Best een fijne schoen voor in de winter... beetje warm voor de aankomende tijd

Op tijd met de pootjes op de tafel.....ik heb ook nog een paar sloffen om te relaxen...komt goed....tisnieanders..
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Dat werd tijd dat ie klaar was! :)
ziet er goed uit! hoe voegt ie?
 
beste schoentjes hoor
 
Das alweer (te) lang geleden...ik had zelf maar gebeld voor een fotootje en een afspraak
Tevens een goede tip van Bubs over Hyaluronzuur- injecties (kraakbeenherstellend)...daar gaan we ook over praten
Is wel bekend daar maar alleen ervaring met knieën...ben benieuwd of ik in aanmerking kom
anders maar een ander z'huis...eerst ff afwachten voor meer info zometeen
 
Succes!
Ben benieuwd wat eruit komt en wat de status nu is van je voet.
 
IMG_20180926_160429 (002).jpg


26-9-18 Botdichtheid is goed zegt hij...alleen er vertonen zich steeds meer slijtage plekken
 
Avies van de Orthopeed...belasting beperken eveneens mobiliteit niet overdrijven..ik kan dus beter fietsen dan lopen om het slijtageproces in te dammen. mn enkel wordt wel zwakker...maar zolang je de pijn kan beheersen dan ook geen operatie
Afgesproken om een nieuwe afspraak te maken wanneer de pijn ondraaglijk wordt en dan is het de enkel vastzetten
Injecties met hyaluronzuur hebben geen baat omdat er teveel kraakbeen weg is..mn enkel is daar te slecht voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven