AndroidHealthClinic

Het grote metroseksuele topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem36295

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
18.794
Waardering
3.530
Aangezien mensen hier logischerwijs veel met hun uiterlijk bezig zijn, misschien een handig topic. Post hier je favoriete cosmetische producten, gel of wax, kleding, gezichtsmaskers, scrubs en andere metrosex dingen. Ik trap zelf wel af. ;)

MOLDING CLAY | American Crew

Altijd gel gebruikt, maar mijn haar droogt daar gigantisch van uit. Gebruik nu matte klei/pasta. Zit beter en heb het idee dat mijn haar er gezonder uit ziet.

Inb4 je bent gay.
 
Jeeej, een topic over cosmetics! :cheer:

Eerst gebruikte ik altijd de shit die in de aanbieding was, maar ik heb een redelijk gevoelige en droge hoofdhuid en daarnaast werd m'n haar een pluizig door de ratten aangevreten struikje, dus werd het tijd om eens wat anders te proberen.

Nu echt heel erg tevreden met de volgende producten:

Voor m'n haar gebruik ik een siliconen- en andere troeploze brandnetelshampoo van Urtekram.
Daarnaast 3x per week een haarmasker "Retreat" van Lush.
Voor de styling van m'n haar gebruik ik R&B van Lush.

Alle andere producten die ik nog gebruik voor m'n handen, gezicht, e.d. laat ik maar achterwege :emo:
 
standaard iedere ochtend:
Nivea wake up gel
Red one haarwax
Axe deo(momenteel: old wood, vanilla)
Boss Bottled
 
Voor mijn haar Fudge violet toning shampoo en conditioner, en biosilk om te stylen.
Qua make-up zijn alle lijntjes getatoeëerd, dus dat scheelt een hoop tijd!

Verder heb ik al 100 smeersels geprobeerd voor mijn striae, uiteraard tevergeefs.
 
Ik vind stiekem die producten van Lush fucking lekker. Toen m'n ex nog bij me woonde kocht ik altijd die shower gels voor d'r omdat ik ze zelf zo chill vind. Snow Fairy enzo :roflol:

Zelf gebruik ik eerst zoutspray van de kapper, föhn ik m'n haar.
Vervolgens een klein beetje Red One wax gevolgd door wat Syoss haarlak.
Klinkt lang maar is +-5 min werk.

Qua geurtjes heb ik een hele collectie (+-30 stuks), m'n favoriete zijn Victor & Rolf Spicebomb en Dior Sauvage.
 
Dit wordt een beetje het omgekeerde 'dames wat is jullie ideale vrouwenlichaam' topic.
 
Ik gebruik geen fag productjes.

Is ook overkill als jij dat gaat gebruiken ;)

OT: ik gebruik eigenlijk maar weinig producten, syoss behanglijm voor mijn coupe du freak. Rexona Maximum Protection voor langs de sjek in de oksels en Hoofd en Schouders voor de haren. Oh en natuurlijk legio aan water van het toilet voor de lekkere geur :engel:
 
Qua deo gebruik ik al jaren Axe Black. In de douche Dove Men+Care scrub.
 
Qua deo gebruik ik al jaren Axe Black. In de douche Dove Men+Care scrub.

Axe :sad:
Aanrader is om eens Dove Deodorant Sticks of Old Spice Deodorant Sticks te proberen.
Axe geeft echt een vieze chemische lucht en als je begint te zweten gaat het enorm meuren.
Deodorant sticks vind ik zelf veel beter werken, zijn heel neutraal in geur zodat het luchtje wat je opspuit wel goed blijft overheersen.
#nohommel
 
Back
Naar boven