Fitness Seller

Het grote metroseksuele topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga denk eens in de 8-9 weken naar de kapper. Gewoon als het te lang wordt.

Ik ben ook echt tering basic wat betreft shampoo en verzorgingsproducten. Heb meestal zo'n all-in-1 shampoo.
Mn baard trim ik 2x per week ofzo, verzorg het daarna ook nooit :roflol:. Toch heb ik bijna nooit last van puistjes.
 
Ik ga denk eens in de 8-9 weken naar de kapper. Gewoon als het te lang wordt.

Ik ben ook echt tering basic wat betreft shampoo en verzorgingsproducten. Heb meestal zo'n all-in-1 shampoo.
Mn baard trim ik 2x per week ofzo, verzorg het daarna ook nooit :roflol:. Toch heb ik bijna nooit last van puistjes.
yoxaE.png
 
9000 euro aan een of andere kapper dus..
 
Per 30 jaar.. x2 is dus gewoon bijna 20k aan haarbarbaar
 
Gewoon kaal scheren en pijpenkrullen nemen
 
Als ik min broek uit doe kun je een baard van sanca van zowel voor als achter vlechten.
 
Ben waarschijnlijk een van de weinigen zonder smeerseltjes. Ik heb alleen tandpasta en deo :D voor de dagelijkse verzorging. Als ik echt weg ga doe ik een geurtje op maar toch niet als ik enkel even boodschappen ga halen. Een kale kop scheelt een hoop werk. Ik ben in 10 minuten de deur uit als ik op sta en haast heb.
 
Douche gel meestal axe of dove, deoroller van nivea. Voor gezicht is lab series mijn favoriet ( toch maar weer eens kopen) Vichy is brol want krijg acne ervan. En geurtje is issey miyake
 
Back
Naar boven