MuscleMeat

Gesloten Saik0's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Na je wedstrijd wat in de plus kan je prima hebben je zit zo laag lichaam wilt dan nog graag groeien zou ik gebruik van maken los van het feit dat je of gaat zeker plus onderhoud gaan zitten max o,5 kg per week zwaarder worden
 
Na je wedstrijd wat in de plus kan je prima hebben je zit zo laag lichaam wilt dan nog graag groeien zou ik gebruik van maken los van het feit dat je of gaat zeker plus onderhoud gaan zitten max o,5 kg per week zwaarder worden
Hoe denk jij te groeien zonder genexpressie van hechting androgenen aan de androgeenreceptor?
Jij denkt te groeien zonder voldoende verhoging van eiwitsynthese?


brb even natuurwetten omzeilen.
 
Hoe denk jij te groeien zonder genexpressie van hechting androgenen aan de androgeenreceptor?
Jij denkt te groeien zonder voldoende verhoging van eiwitsynthese?


brb even natuurwetten omzeilen.

Wat hij zegt.
Van pindakaas en snickers krijg je ook een goede expressie
 
Zal ik even vertellen wat er bij mij gebeurde?
Toen ik on was zat ik op 4200 kcal 40/40/2
Kwam ik ongeveer 200 gram per week mee aan
Ik ging off.
Doei aders/hardheid/volheid
At hetzelfde maar gewicht zakte en vp steeg :(
Heeft rond de 8 weken geduurd voordat gewicht stopte met zakken :(

Nu eet ik al minder (3800) omdat ik alleen maar vet gain.

Weinig test in je lichaam is een bitch.

Moet je mentaal klaar voor zijn.
 
Wtf lol hij gaat off en gaat gewoon proberen te behouden.

Aangezien je off gaat zou ik rond je oude onderhoud gaan zitten (je nieuwe is toch stukken lager). Wat cardio erin houden en eraan eten. Gewicht + spiegel goed in de gaten houden.

Inderdaad, weer flink gaan uppen heeft de aankomende maanden echt geen zin..enige wat ik ga gainen is vet.. bedoeling is massabehoud zo ver dit mogelijk is en vetpercentage onder controle houden. Maar het beste is denk ik om op mijn geschatte onderhoud te zitten en af te wachten.. opbouwen lijkt mij niet verstandig voor massabehoud, en wie weet pak ik de eerste twee weekjes alsnog wat gains.
 
Na je wedstrijd wat in de plus kan je prima hebben je zit zo laag lichaam wilt dan nog graag groeien zou ik gebruik van maken los van het feit dat je of gaat zeker plus onderhoud gaan zitten max o,5 kg per week zwaarder worden
De eerste twee weken zal ik sws aankomen..vet en vocht. Hierna hoop ik stabiel te blijven, maar dat zal wel niet. Aankomen is in ieder geval niet de bedoeling..dat zal alleen maar vet zijn als alles op zijn gat ligt.
 
Zal ik even vertellen wat er bij mij gebeurde?
Toen ik on was zat ik op 4200 kcal 40/40/2
Kwam ik ongeveer 200 gram per week mee aan
Ik ging off.
Doei aders/hardheid/volheid
At hetzelfde maar gewicht zakte en vp steeg :(
Heeft rond de 8 weken geduurd voordat gewicht stopte met zakken :(

Nu eet ik al minder (3800) omdat ik alleen maar vet gain.

Weinig test in je lichaam is een bitch.

Moet je mentaal klaar voor zijn.

Ik weet het, en dat Midden in de zomer waar de meesten juist in topshape zijn. Achja... het is wat het is.
 
Tbar
20x20
12x40
12x60
8x80
8x100
7x110

Rackpull
8x100
6x140
6x160
4x180
3x200
3x220

Cable latpull wide grip
12x52
12x52
12x52
10x52

Seated row
10x52
9x66
7x79
 
Hoe gaat je nakuur eruit zien? Heb je hCG?
 
Ik ga vier weken hcg zetten 3x1250
Vervolgens vier weken clomid, 25mg per dag
Klinkt goed inderdaad. Daar zal je wel prima mee herstellen. Eventueel kun je ervoor kiezen om de eerste 2 weken clomid op 50mg te zetten en de laatste 2 op 25mg.
 
Klinkt goed inderdaad. Daar zal je wel prima mee herstellen. Eventueel kun je ervoor kiezen om de eerste 2 weken clomid op 50mg te zetten en de laatste 2 op 25mg.

thanks voor je input, misschien dat ik de hcg nog iets langer door laat lopen en de clomid op 50 zet, vaak zijn ze per tab 50mg..ik ga niet lopen breken of snijden.
 
thanks voor je input, misschien dat ik de hcg nog iets langer door laat lopen en de clomid op 50 zet, vaak zijn ze per tab 50mg..ik ga niet lopen breken of snijden.
Klopt ja. In principe kun je 1 week overlap hebben met hCG en SERMs (wellicht zelfs verstandig). Dan zou ik 5 weken hCG zetten en in week 5 beginnen met clomid op 50mg. Clomid heeft namelijk een halfwaardetijd van 5 dagen, dus het heeft ook even nodig om op te bouwen.
 
Klopt ja. In principe kun je 1 week overlap hebben met hCG en SERMs (wellicht zelfs verstandig). Dan zou ik 5 weken hCG zetten en in week 5 beginnen met clomid op 50mg. Clomid heeft namelijk een halfwaardetijd van 5 dagen, dus het heeft ook even nodig om op te bouwen.

Precies! Dat had ik idd nog in gedachte..
 
Klopt ja. In principe kun je 1 week overlap hebben met hCG en SERMs (wellicht zelfs verstandig). Dan zou ik 5 weken hCG zetten en in week 5 beginnen met clomid op 50mg. Clomid heeft namelijk een halfwaardetijd van 5 dagen, dus het heeft ook even nodig om op te bouwen.
Jochem ben jij niet natty?! :eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven