Fitness Seller

Zweten met een kale kop. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thales

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
399
Waardering
122
Hola,

Ik heb eigenlijk een vraag over tips betreffende zweten op je (voor)hoofd en een kale kop. Sinds kort toch maar besloten om eens de tondeuse erover te halen, maar aangezien ik altijd veel zweet op mijn hoofd, en ik nu geen haar heb, druppelt het zweet van mijn hoofd af. Ik vind dit echt onwijs vervelend voornamelijk tijdens rug training waarbij je veel voorover bukt.

Meer mensen die dit probleem hebben en een makkelijke oplossing weten? Ik heb al getraind met een pet wat op zich wel werkt, maar ik vind het persoonlijk niet fijn trainen. Je hebt van die Orodex spullen die zweten ook moeten beperkten maar in de praktijk werkt dit bij mij niet tijdens sporten. Bvd ;)
 
Bandana,tennis zweetband,plastiek zak over je schedeldak tapen.
 
Bandana,tennis zweetband,plastiek zak over je schedeldak tapen.

Daar heb ik ook al aan gedacht, denk dat dat naast pet enige degelijke middelen zijn om te gebruiken. Vind het alleen niet mooi :P
 
Daar heb ik ook al aan gedacht, denk dat dat naast pet enige degelijke middelen zijn om te gebruiken. Vind het alleen niet mooi :P

Neen mooi is het niet. Denk dat de plastiek zak nog het minst erg is. Bandana of tennis zweetband trekt op niet veel :)
 
Botox in laten spuiten tegen het zweten. Ik heb weleens gehoord dat mensen met overmatig zweetproblemen (vnl onder de oksels) dit laten doen.........wel een beetje rigorous, maar ja als het andere allemaal niks is.......:p
 
Botox in laten spuiten tegen het zweten. Ik heb weleens gehoord dat mensen met overmatig zweetproblemen (vnl onder de oksels) dit laten doen.........wel een beetje rigorous, maar ja als het andere allemaal niks is.......:p

Waar in zn hoofd gaat hij dat moeten laten inspuiten?
 
Inb4 zweetreet :roflol:
 
Botox in laten spuiten tegen het zweten. Ik heb weleens gehoord dat mensen met overmatig zweetproblemen (vnl onder de oksels) dit laten doen.........wel een beetje rigorous, maar ja als het andere allemaal niks is.......:p

Dit heb ik idd ook wel eens gezien. Aanhakend op het als je op je hoofd minder zweet het ergens anders meer gaat zweten. Dit heb ik wel ervaren met orodex, maar of het daadwerkelijk meer zweet is of dat het ineens meer opvalt weet ik niet.
 
Gewoon handdoekje mee en af en toe deppen.
 
Af en toe je hoofd in de bak met magnesium dippen. ;)
 
...en dan filmen en hier posten!...
 
Trainen zonder zweten is als n**ken zonder klaar te komen , niet compleet of je hebt niet goed je best gedaan :D:D
 
Denk dat ik mij toch eens ga verdiepen in het botox, en eventueel eens naar de huisarts ga hiervoor. Als ik geen pet draag, moet ik voor, direct na en weer voordat ik een oefening ga doen deppen. Echt iets waardoor ik geen zin meer heb in het trainen af en toe. Heb er nog niet veel over gezocht en misschien is het daar toch wel eens tijd voor.
 
Denk dat ik mij toch eens ga verdiepen in het botox, en eventueel eens naar de huisarts ga hiervoor. Als ik geen pet draag, moet ik voor, direct na en weer voordat ik een oefening ga doen deppen. Echt iets waardoor ik geen zin meer heb in het trainen af en toe. Heb er nog niet veel over gezocht en misschien is het daar toch wel eens tijd voor.

:rolleyes:
 
Back
Naar boven