AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zal ik even vertellen wat er bij mij gebeurde?
Toen ik on was zat ik op 4200 kcal 40/40/2
Kwam ik ongeveer 200 gram per week mee aan
Ik ging off.
Doei aders/hardheid/volheid
At hetzelfde maar gewicht zakte en vp steeg :(
Heeft rond de 8 weken geduurd voordat gewicht stopte met zakken :(

Nu eet ik al minder (3800) omdat ik alleen maar vet gain.

Weinig test in je lichaam is een bitch.

Moet je mentaal klaar voor zijn.
Na een blast met tren ook hoor, zo'n 4kg lichter én vetter:(
 
Sick fysiek!

Benen en schouders zijn toch wel heel erg sterk bij jou al is alles groot
 
Sick fysiek!

Benen en schouders zijn toch wel heel erg sterk bij jou al is alles groot

Dankje Lennart! Ik ben ook best tevreden met het resultaat, al zou een paar kg extra nog beter staan :) Het is wel bizar hoe mijn shape van dag op dag veranderd..nog maar een aantal dagen te gaan maar het eindresultaat zal er heel anders uit gaan zien
 
Bp
25x20
12x40
12x60
12x80
10x100
10x100
10x100

Niet te zwaar gaan ivm schouder

Incline Cable press
15x18
11x27
10x32
7x36

Incline Cable fly
15x18
11x23
10x23

Chestpress
0x80 al helemaal
Leeg..bijzonder.

Reverse grip Cable extensions
6 sets

Geen zin meer in trainingen, sta niet met plezier in de gym.. trainingsagressie is weg en alles is zwaar en uitputtend. Heel snel leeg.. hoort erbij zal ik maar zeggen.

Shape gaat gelukkig zeer goed, trek mooie strepen overal..sta harder en voller als op de enercup. Gyno valt ook al minder op, hoop dat het volgende week nog wat meer wegtrekt op caber. Als dat goed gaat heb ik hoge verwachtingen, top 5 moet het dan zeker worden. Op de benen hou ik nog erg veel vocht vast. Ik denk dat het door mijn werk komt, ik sta heel de dag en werk in een koude omgeving. Maar wat plaspillen er in en het is weg. Momenteel drink ik ook zo’n 4/5 liter per dag.
 
Doe wel voorzichtig met diuretica
Weet welke je neemt en wat die doen.
 
Doe wel voorzichtig met diuretica
Weet welke je neemt en wat die doen.

Coach beslist, tot nu toe nooit atleten gehad met problemen hierdoor. Vertrouw hem wat dat betreft volledig.
 
Gooi er nog eens een shape update in man ben benieuwd
 
Laatste dan

Wel koud genomen in slechte belichting

A8C0EA5D-6EE0-4BAF-9036-5DB3B58F2E2A.jpeg
 
Gaat goed man!
Al kerstboom?
Weet je welk merk diuretica erin gaat?
Toch niet lasix?
 
Zal misschien aan mij liggen, maar snap nooit zo goed waarom mensen zo bang zijn voor Lasix ..

Natuurlijk, kaliumdepletie en shit. Ik werk er echt dagelijks mee, bij intensive care patiënten, die echt katabool en depleted as fuck zijn.
Geven dat dagen lang achter elkaar, vaak intraveneus, en echt na daaaaaaaagen moet je pas een keer beginnen met kaliumsuppletie omdat serum kalium te laag is.
Je lichaam heeft intracellulair echt zo'n hoeveelheid kalium zitten dat dat heel lang compenseert.
En dan lees ik hier vaak dat mensen al bang zijn om 20 mg Lasix te nemen, klinkt heel raar voor mij.

Maandenlang of jarenlang AAS, GH, insuline en shit is geen probleem maar een tabletje Lasix zou dan ineens gevaarlijk zijn.
Zelf overigens ook ooit 80 mg genomen als proef, plast ook maar bizar weinig als je niet overvuld bent.
 
Gaat goed man!
Al kerstboom?
Weet je welk merk diuretica erin gaat?
Toch niet lasix?

Net bij coach geweest en kerstboom was zichtbaar. Hou nog wel aardig wat vocht vast op buik en benen. Gewicht 85,4. Aankomende week elke dag cardio..en va woensdag beginnen met vocht minderen en donderdag diuretica. Donderdag tevens laatste train, depletiontraining. Ik zal zo eens kijken wat voor tabs het zijn, zijn twee verschillende.. voeding is ook nog wat terug gezet...2050 kcals wat voornamelijk bestaat uit vis. Rijst is er nu dus ook uit, klein beetje havermout en Brinta (45g) dat zijn alle carbs.
 
Als dat goed gaat heb ik hoge verwachtingen, top 5 moet het dan zeker worden. Op de benen hou ik nog erg veel vocht vast. Ik denk dat het door mijn werk komt, ik sta heel de dag en werk in een koude omgeving. Maar wat plaspillen er in en het is weg. Momenteel drink ik ook zo’n 4/5 liter per dag.
Mooie motivatie! Ben benieuwd waar in de top 5 je eindigt

2050 kcals wat voornamelijk bestaat uit vis. Rijst is er nu dus ook uit, klein beetje havermout en Brinta (45g) dat zijn alle carbs.
2050... feel for you
 
Zombie mode on, wat een lol zeg zo’n wedstrijd. Het liefst zou ik ermee willen kappen maar dat zou dom zijn. Is wel echt de laatste wedstrijd voor mij.

Incline chestpress
25x20
12x60
10x80
8x100
5x120
10x140
7x160

Chestpress
10x100
8x120
6x140

Cable press
15x32
12x36
10x36
8x36

Rope extensions
Aantal sets

Seated dip
3 sets

20 min crosstrainer

Vanavond nog half uur fiets
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven