Fitness Seller

Diefstal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Broeders.

Mijn partner der zoon heeft vorig jaar 9500 euro gestolen van mij.
Moeder heeft tot op de dag van vandaag geen verantwoordelijkheid genomen of moeite gedaan om iets te bespreken over terug betaling.
Ik ben het zat en het zet kwaad bloed.
Ik krijg ook daardoor een hekel aan der zoon omdat ze hem buiten schot hou en alleen maar op ze PlayStation laat spelen terwijl dat geld aan PlayStation kaarten is besteed.

Wat zouden jullie doen ik heb vaak afspraken met er gemaakt maar ze komt niks na.

Het zit zo hoog dat ik twijfel aan de relatie.zeker gezien wij gaan trouwen ook weet ik niks over haar financiële situatie wat mij normaal lijkt als stel om van elkaar te weten.

Ik heb een dochter en misschien het beste stoppen verhuizen en aan mijn dochter denken.

Meningen graag .

Jullie mogen uiteraard gewoon hard jullie mening geven.

Help

Thx
 
Wat een enorme rot situatie.

Op basis van wat je hier verteld hebt, trek je de juiste conclusie.

Sterkte
 
respect en wederzijds vertrouwen zijn de basis voor een goede relatie ,

deze twee zijn dermate beschadigd dat een huwelijk een enkeltje hel word,

hoe hard het ook klinkt want ze zal natuurlijk ook haar goede kanten hebben ,

laat ze maar een andere man zijn leven verpesten,je dochter gaat altijd voor,

deze 2 zijn rijp voor GGZ
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk man voor je dit, echt klote zeker omdat je ook nog een dochter hebt waar voor jij de zorg draagt neem ik aan?
Het eerste dat mij raakt is dat je het met je partner niet bespreken kunt,
je moet als ouder of stief ouders altijd op 1 lijn zitten wat betreft de opvoeding/ouder kind relatie.
Niet dat het altijd kan, je zult het niet altijd eens zijn maar in grote lijnen moet je er wel samen uitkomen, stelen is iets wat gewoon unaniem als onacceptabel gezien moet worden.
Fouten maken we allemaal, zeker als je jong bent en stelen zeker van eigen familie is een hele grove fout maar de ouders moeten hier een passende sanctie voor bedenken met ze twee, om een signaal af te geven dat dit gewoon niet kan of mag binnen de regels van dit gezin en zzorg dragen om herhaling te voorkomen.
Dan nog blijven er vragen, is de jongen verslaafd aan iets , wiet drank etc? 9500 aan alleen playstation kaarten is veel hoe heeft ie dat gedaan ?
Hoeveel spellen heb hij wel niet gekocht dan of heeft hij er ook andere dingen mee gedaan?, had je het geld cash liggen, wist hij er van en waar het lag?

Blijf rustig voor de kinderen, op die leeftijd is je brein nog niet af en je doet domme dingen, maar de moeder moet een standpunt in nemen, dat mag je op ze minst van haar verwachten, gaat dat niet gebeuren dan moet je je wel afvragen met wie je te maken hebt, ook als iemand zijn financiele situatie niet deelt is er vaak meer aan de hand, schulden etc.
Ook meegemaakt toen ik jong was met een ex, niet open over financiele situatie en na een jaartje dat ze bij mij ingeschreven stond kwamen de brieven van schuldeisers.
Het is of ze heb een hoop poen, of er is shit, 1 van de twee om niet open te zijn over de situatie.

Sterkte komende tijd, hou je rug recht want dit is niet iets makkelijks maar los het wel op voor jezelf en je dochter
 
Wederzijds vertrouwen is de basis van een gezonde relatie.

Schimmig blijven over de financiën kan verstrekkende gevolgen hebben straks. Als er straks deurwaarders komen ben jij ook de pineut.

Ik denk niet dat iemand anders je advies kan geven wat te doen. Maar ik ga er van uit dat je zelf wel een idee hebt hoe het verder moet.
 
Hoe kan hij nou dat geld stelen?
Had je dat ergens in een oude sok verstopt of zo?
 
Het zal volgens mij alleen maar erger worden. Als hij 9500 euro van u steelt en dit zonder gevolg,wat gaat het volgende zijn? Ook leuk dat ze zoonlief gewoon toelaat om te stelen van u. Dat beloofd.

Klinkt nogal marginaal hoor. Krijgt een goede opvoeding dat ettertje.

Ik deed aangifte van diefstal. En buiten met hun.

Niks weten over haar financiele toestand en dan trouwen. Ik zou het niet riskeren. En eens getrouwd laat ze haar nog eens bezwangeren door u en dan ben je zeker de pineut.
 
Als jullie nu al in de situatie zitten dat er geld van je gestolen wordt, dat je partner niet cared wordt dat alleen maar erger, je kunt namelijk niet opeens pas na het trouwen op je strepen gaan staan "want waarom doe je nu opeens moeilijk!".

Ik zou zeker weten aangifte doen van diefstal, en hoe zwaar en moeilijk het ook is een punt zetten achter de relatie met de moeder, althans in ieder geval niet met haar trouwen op dit moment. Zeker als de financiële situatie jou onbekend is. Wie weet waar je straks in beland, de huidige situatie belooft al weinig goeds.

Je hebt al een dochter, die zou te allen tijde op nummer 1 moeten staan. Het klinkt niet alsof je huidige partner en haar zoon een positieve aanvulling zijn in het leven van jou of je dochter.

Nu kennen we natuurlijk alleen maar dit stukje van jullie relatie en gang van zaken dus is het wat kort door de bocht misschien, maar ik zou zo snel mogelijk een way out zoeken voordat ze je hele leven verpesten en overhoop halen omdat zij geen normen en waarden kennen.
 
Als jullie nu al in de situatie zitten dat er geld van je gestolen wordt, dat je partner niet cared wordt dat alleen maar erger, je kunt namelijk niet opeens pas na het trouwen op je strepen gaan staan "want waarom doe je nu opeens moeilijk!".


Je hebt al een dochter, die zou te allen tijde op nummer 1 moeten staan. Het klinkt niet alsof je huidige partner en haar zoon een positieve aanvulling zijn in het leven van jou of je dochter.

Nu kennen we natuurlijk alleen maar dit stukje van jullie relatie en gang van zaken dus is het wat kort door de bocht misschien, maar ik zou zo snel mogelijk een way out zoeken voordat ze je hele leven verpesten en overhoop halen omdat zij geen normen en waarden kennen.

Helemaal niet kort door de bocht. 9500 euro wordt gestolen en de moeder doet er gewoon niks aan. Dat alleen zou al moeten volstaan om je conclusies te trekken.
 
Helemaal niet kort door de bocht. 9500 euro wordt gestolen en de moeder doet er gewoon niks aan. Dat alleen zou al moeten volstaan om je conclusies te trekken.

Nou, wij kennen de ins en outs niet en baseren een reactie op de kleine info die we hebben gekregen, dus een reactie kan wel kort door de bocht zijn. Blijkbaar is dat geld vorig jaar al gestolen en hij heeft die conclusie nog niet getrokken, dus lijkt mij dat er more to the story is.
 
Een berg geld in huis hebben en dan het gek vinden dat een puber het weg haalt :rolleyes:
Over de kat op het spek binden gesproken. :laugh:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nou, wij kennen de ins en outs niet en baseren een reactie op de kleine info die we hebben gekregen, dus een reactie kan wel kort door de bocht zijn. Blijkbaar is dat geld vorig jaar al gestolen en hij heeft die conclusie nog niet getrokken, dus lijkt mij dat er more to the story is.

Ik moet de ins en outs niet weten. Ik weet nu al dat er iets dik mis is met een moeder die haar zoon 9500 euro laat stelen. Van haar partner dan nog.

Als hij er dan bij blijft,dat is zijn keuze. Ik wacht geen jaar om actie te ondernemen als ik bestolen word.
 
Een berg geld in huis hebben en dan het gek vinden dat een puber het weg haalt :rolleyes:
Over de kat op het spek binden gesproken. :laugh:

Nounou... als het om een paar tientjes ging.... Anders getuigt het toch wel echt van kansloze opvoeding en normen en waarden.
 
Een berg geld in huis hebben en dan het gek vinden dat een puber het weg haalt :rolleyes:
Over de kat op het spek binden gesproken. :laugh:

Dan mocht er nog 100 000 in huis liggen geen haar op mn hoofd die er aan zou denken om dit te stelen toen ik een tiener was.

En mocht ik geld stelen dan zouden mn ouders me geen hand boven het hoofd houden.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hij heeft een hekel aan die zoon. Ik denk dat het wel wederzijds zal zijn dus niks met opvoeding te maken. Hij heeft gewoon geen respect voor hem.

Die zoon hangt wrs de vlag uit als hij weg gaat.
 
Hij heeft een hekel aan die zoon. Ik denk dat het wel wederzijds zal zijn dus niks met opvoeding te maken. Hij heeft gewoon geen respect voor hem.

Respect is earned not given.

En omdat hij er een hekel aan heeft moet je als moeder diefstal goedkeuren? Bizar.
 
Vreemde situatie/relatie.
Ik zou mijn spullen pakken en verhuizen, lijkt me geen gezonde relatie. Zou mijn ogen uit mijn kop schamen als ik de vrouw was. Best verontrustend dat ze er zo gemakkelijk mee om gaat, dat beloofd niet veel goeds voor de toekomst.
 
Waar staat dat zij het goed keurt ?
Mijn partner der zoon heeft vorig jaar 9500 euro gestolen van mij.
Moeder heeft tot op de dag van vandaag geen verantwoordelijkheid genomen of moeite gedaan om iets te bespreken over terug betaling.
Ik ben het zat en het zet kwaad bloed.
Ik krijg ook daardoor een hekel aan der zoon omdat ze hem buiten schot hou en alleen maar op ze PlayStation laat spelen terwijl dat geld aan PlayStation kaarten is bested

Lijkt mij toch duidelijk.
 
Back
Naar boven