XXL Nutrition

Voorstelling Fox Power Basement Youtube kanaal: door Vlaams arts

Bezoekers in dit topic

FoxPowerBasement

Cool Novice
Lid geworden
7 apr 2018
Berichten
70
Waardering
57
Lengte
1m72
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Ik mocht van de moderator een aparte topic openen, waarin ik mijn YouTube kanaal mag voorstellen en links naar de video's kan posten.
Ik ben 43, Vlaams arts, en heb 27 jaar persoonlijke krachtsport ervaring. Ik kom dagelijks in direct contact met patiënten (doorgaans géén krachtsporters), die dieet adviezen vragen naar gewichtsverlies toe.
Zoals jullie op mijn YouTube kanaal kunnen zien, ben ik nogal voorstander van een Flexible Dieting Strategie, en dat is dus ook wat ik de patiënten aanbeveel.
Om mijn aanbevelingen wat te bundelen, begon ik in 2017 met het schrijven van een boekje, wat nu bij een uitgeverij is.
Op aanraden van die uitgeverij, startte ik begin 2018 een eigen YouTube kanaal, aanvankelijk in het Engels en sinds enkele weken nu ook in 't Nederlands.

Ik doe dit met plezier om anderen evidence based te informeren en motiveren, zowel over training, dieet en supplementen.
Voel je vrij een kijkje te nemen.
Hier vind je beide kanalen:
Fox PowerBasement

en

FoxPowerBasement-Dutch-Ned

Laat gerust vragen of commentaar achter op het YouTube kanaal onder de video('s) van je interesse!
 
Welkom.

Enige comment wat ik heb is dat het Engels niet om aan te horen is. Zou het bij het Nederlands/vlaams houden.

Benieuwd of het je al het eea heeft opgeleverd naast je baan als arts? Er zijn nl zo veel kanalen coaches etc.
 
Welkom.

Enige comment wat ik heb is dat het Engels niet om aan te horen is. Zou het bij het Nederlands/vlaams houden.

Benieuwd of het je al het eea heeft opgeleverd naast je baan als arts? Er zijn nl zo veel kanalen coaches etc.

Vind het zo erg nog niet :)
 
Wat is jullie ervaring hiermee?

 
Hoeveel onder jullie zijn "beginner", "intermediate" of "advanced"?

 
Back
Naar boven