MuscleMeat

Gesloten Saik0's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gefeliciteerd man!
Boven je verwachtingen.

Lekker burger king mealtje ook:p
Ga je nog door nu naar volgende contest?
 
Mooi resultaat, zeg! Al het afzien is in ieder geval niet voor niets geweest en je coach wist wat hij deed. :thumbup::thumbup::thumbup:
 
Gefeliciteerd held! Zijn er nog foto's gemaakt on stage?
 
Nou even een korte update.
First call out, na de poses mochten we even blijven staan..het duurde wel erg lang..werd ook enorm zwaar dat continue in pose blijven staan. Toen maar even naar de jury gekeken, ik zag dat ze druk aan het overleggen waren, ogen op mij gericht..een jurist had zijn vinger bij zijn linker tepel, mijn gyno tepel. Ik dacht al dat ik weg was... pappa Mike kwam zelfs naar voren...dat is meestal niet goed. Vervolgens moesten we extra poses doen, tja..ze moesten de gyno nog eens goed bekijken. Hierna was het snel gedaan. Backstage kwam ik mijn coach tegen, hij had intussen Mike al gesproken en Mike was van mening dat ze ondanks de gyno mijn fysiek niet konden negeren. Uiteindelijk dus terecht strafpunten gekregen..kan je nagaan..hoeveel juristen mij op 1 hebben geplaatst om dan met strafpunten nog een tweede plek te pakken. Dat doet wel wat met je. En ik maar onzeker worden bij het zien van mijn concurrenten. Buiten werd ik door verschillende toeschouwers aangesproken die zeer te spreken waren over mijn shape, ze waren verbaasd dat ik niet de eerste plek had gepakt , gyno hadden ze zelf niet gezien. Al met al super blij met het resultaat.

Wat nu? Gisteren had ik geen zin meer..en besloten het hierbij te laten. Vanmorgen na paar uurtjes slaap werd ik wakker, het hield mij bezig. Opgeven omdat je bang bent om niet te scoren op nk en je winnerfeel op te geven? Hmmm... dat is geen instelling, ik denk dat ik spijt krijg als ik het niet geprobeerd heb. Karakter is ook tegen je verlies kunnen...en je hebt ten minste op het nk gestaan? Dus plan is..verder preppen...caber uppen en als de gyno het toelaat sta ik op het nk. Te veel gyno? Dan heb ik in ieder geval alles geprobeerd wat ik kan en wil doen en heb ik rust.

Foto’s moet ik nog ontvangen, ik heb wel een vid van mijn routine maar helaas niet in super kwaliteit. Eens kijken of ik het hier kan uploaden.

En bedankt voor alle reacties, zeker wanneer ik het enorm zwaar had en niets anders wou dan kappen met alles, je komt jezelf zwaar tegen in een prep!
 
Proficiat met het mooie resultaat!

Die strepen op je triceps op je laatste foto zijn idd nice :thumbs: Wat was je wedstrijdgewicht uiteindelijk?
 
Proficiat met het mooie resultaat!

Die strepen op je triceps op je laatste foto zijn idd nice :thumbs: Wat was je wedstrijdgewicht uiteindelijk?

Ik moest 2x inwegen. Die ochtend ook niets gegeten en gedronken.2de keer woog ik in op 79,9. Volgende week zal ik harder zijn en lichter.
 

Ha cool nummer ook. Vooral dat stukje waarbij je dan ook je armen zo "stotterend"beweegt.

En nu niet ouehoeren, ff weekje erbij anders krijg je spijt!
 
Misschien heeft René nog mooie foto's op de site
 
Sickkk! Echt diep respect voor het fysiek dat je neer hebt weten te zetten.
Pose op 0:40 doet het hem voor mij :D.

Goed om te horen dat je gaat strijden voor het NK trouwens. Heel veel succes.
 
Ik dacht al dat jij dat was :D
Mooi fysiek man.
Jammer van de Hitler groet maar so be it :P

Ga gewoon nog 1 week door.
Wat is 1 week extra nou na al die weken?
Gooi deze kans niet weg.
Ga er voor!!

quote.jpg
 
Mooie poses ook op het filmpje.
Alles zat goed in elkaar.

Fysiek ziet er ook veel indrukwekkender uit dan op foto’s hier.
Mooie prestatie. Als je hier nr 2 uit kan halen geeft dat vast genoeg motivatie om door te gaan op het Nk.
Zoals je zegt, wat je ook haalt, je hebt er dan in ieder geval gestaan
 
Die benen:o t zat goed in elkaar!
 
Fucking baas, congrats.

Mooi die classicposes ook
 
Sickkk! Echt diep respect voor het fysiek dat je neer hebt weten te zetten.
Pose op 0:40 doet het hem voor mij :D.

Goed om te horen dat je gaat strijden voor het NK trouwens. Heel veel succes.

Arnold :heart:
 
Ik dacht al dat jij dat was :D
Mooi fysiek man.
Jammer van de Hitler groet maar so be it :P

Ga gewoon nog 1 week door.
Wat is 1 week extra nou na al die weken?
Gooi deze kans niet weg.
Ga er voor!!

Bekijk bijlage 423129

De prep is t probleem ook niet, maar angst om te falen. Maar hey, een man moet ook tegen zijn verlies kunnen toch. Zat je in de zaal?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven