MuscleMeat

Pre- Workout ( met stof Dmaa) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simo-1

Cool Novice
Lid geworden
10 aug 2016
Berichten
38
Waardering
6
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
26%
Hallo,

Weet iemand waar ik een pre-workout kan bestellen met de stof Dmaa?
Heeft iemand hier ook ervaring mee..?
 
Hallo,

Weet iemand waar ik een pre-workout kan bestellen met de stof Dmaa?
Heeft iemand hier ook ervaring mee..?
In Duitsland bij Muscle-lab.de

Maar ook ik Nederland is een pwo als Monster makkelijk te verkrijgen.
 
In Duitsland bij Muscle-lab.de

Maar ook ik Nederland is een pwo als Monster makkelijk te verkrijgen.

Muscle lab verkoopt geen supps met DMAA. Misschien bedoel je DMHA?
 
Ja dat zag ik ook alleen DMHA.Dmaa zou niet meer te verkrijgen zijn..Vandaar mijn topic
 
onzin hoor hoor, kijk maar naar mesomorph en alpha drive zitten gewoon dmaa

De mesomorph met dmaa is al een tijdje niet leverbaar.

Alpha drive limited edition is inderdaad nog met dmaa.

1 van alle pre workouts die ze bieden heeft dus dmaa.. zo'n onzin was het dus niet ;)
 
De mesomorph met dmaa is al een tijdje niet leverbaar.

Alpha drive limited edition is inderdaad nog met dmaa.

1 van alle pre workouts die ze bieden heeft dus dmaa.. zo'n onzin was het dus niet ;)
ik heb zelf de alpha drive besteld na wat research te doen en ben benieuwd hoe dit aanslaat, deze is idd met dmaa maar staat niet precies bij hoeveel erin zit per dosering
 
De vele ervaringen hiermee zijn in elk geval positief, dus hij zal vast goed bevallen!
De dosering zal vast niet aan de lage kant zijn ;)
 
Ben zelf aan de 2e pot Alpha Drive met Amp(DMBA) bezig.
Ga er enorm lekker op in de sportschool.
Durf zelfs te zeggen dat het in de buurt komt bij oldskool Jack.
Alleen stukje minder euforie.

Zie dat de normale Alpha Drive nu met DMHA is.
En momenteel dus een tijdelijke special edition met DMAA.
Ben benieuwd naar je ervaringen met de special edition BarbellManiak
 
Ben zelf aan de 2e pot Alpha Drive met Amp(DMBA) bezig.
Ga er enorm lekker op in de sportschool.
Durf zelfs te zeggen dat het in de buurt komt bij oldskool Jack.
Alleen stukje minder euforie.

Zie dat de normale Alpha Drive nu met DMHA is.
En momenteel dus een tijdelijke special edition met DMAA.
Ben benieuwd naar je ervaringen met de special edition BarbellManiak
ik vind hem erg goed, dmaa hoe het vroeger was
 
ik vind hem erg goed, dmaa hoe het vroeger was
Klinkt goed. Als het goed is krijg ik over een tijdje puur dmaa. Mocht dit niks zijn bestel ik gewoon die limeted ed. Alpha drive
 
Met beetje zoekwerk kun je de oude jack3d en monster ook zo verkrijgen.
 
Hallo,

Weet iemand waar ik een pre-workout kan bestellen met de stof Dmaa?
Heeft iemand hier ook ervaring mee..?


Tijdje getraind op die Monster pre workout met DMAA er in. Leuk spul voor een keertje, maar ik gebruik het nooit meer. Ben er de laatste keer flink naar van geworden. Vond het overigens ook niet te zuipen, zat het tijdens de training voortdurend op te boeren en werd er gewoon misselijk van. Ik hou het liever bij de C4 van Cellucor.
 
Tijdje getraind op die Monster pre workout met DMAA er in. Leuk spul voor een keertje, maar ik gebruik het nooit meer. Ben er de laatste keer flink naar van geworden. Vond het overigens ook niet te zuipen, zat het tijdens de training voortdurend op te boeren en werd er gewoon misselijk van. Ik hou het liever bij de C4 van Cellucor.

Hallo,

Weet iemand waar ik een pre-workout kan bestellen met de stof Dmaa?
Heeft iemand hier ook ervaring mee..?
Ja,nu nog bij Sty Focused (Duitsland).Hun hebben nu nog de oude versie van Devil's Shot met
1.3 DMAA.
Heb het zonet nog besteld,maar bij hun is hij wel prijzig!
 
Ik heb laatst monster besteld en ik kreeg een potje genaamd: blackbooster. Verkoper zegt dat het exact dezelfde als monster is en dat monster niet meer gemaakt wordt. Ik kan letterlijk helemaal niets vinden over blackbooster, hier niet en op google niet. De oplosbaarheid van blackbooster is ook veel veel fijner dan een doorsnee pre workout. Hopelijk is hier iemand die mij wat informatie kan geven. Iemand die de blackbooster pre workout kent? Het bevat dezelfde tekst als monster.
 
Ik heb laatst monster besteld en ik kreeg een potje genaamd: blackbooster. Verkoper zegt dat het exact dezelfde als monster is en dat monster niet meer gemaakt wordt. Ik kan letterlijk helemaal niets vinden over blackbooster, hier niet en op google niet. De oplosbaarheid van blackbooster is ook veel veel fijner dan een doorsnee pre workout. Hopelijk is hier iemand die mij wat informatie kan geven. Iemand die de blackbooster pre workout kent? Het bevat dezelfde tekst als monster.
 
Ik heb laatst monster besteld en ik kreeg een potje genaamd: blackbooster. Verkoper zegt dat het exact dezelfde als monster is en dat monster niet meer gemaakt wordt. Ik kan letterlijk helemaal niets vinden over blackbooster, hier niet en op google niet. De oplosbaarheid van blackbooster is ook veel veel fijner dan een doorsnee pre workout. Hopelijk is hier iemand die mij wat informatie kan geven. Iemand die de blackbooster pre workout kent? Het bevat dezelfde tekst als monster.

Dit is inderdaad de opvolger van monster. Zelfde maker en pas een aantal weken beschikbaar, vandaar dat je nog geen info vindt online. Het blijft natuurlijk een illegale pre dus de info zal minimaal blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven