Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ahja, want dat kon hij weten :nope:
    Toen je het gaf had hij wel vermoedens kunnen hebben jegens een zekere kwetsbaarheid. Daar hebben mensen zoals IxxyzzI doorgaans een neusje voor.
     
    Toen je het gaf had hij wel vermoedens kunnen hebben jegens een zekere kwetsbaarheid. Daar hebben mensen zoals IxxyzzI doorgaans een neusje voor.
    En die buiten ze dan compleet uit!!!
     
    Toen je het gaf had hij wel vermoedens kunnen hebben jegens een zekere kwetsbaarheid. Daar hebben mensen zoals IxxyzzI doorgaans een neusje voor.


    Moest hij mij niet van 5 jaar geleden kennen had die dat waarschijnlijk niet gevraagd of was die überhaupt niet begonnen met praten :') :eyes:
     
    Dus een van mijn eerdere vragen "of je onder of boven de 16 was tijdens het geven van de app" was net aan op de grens. Tel je zegeningen, een ervan is de afstand tussen jou en IxxyzzzI. :roflol:

    Heeft mijn nummer pas sinds februari hoor :'). Heeft mij hier 5 jaar geleden zitten "pesten" op het forum, that's it.
     
    Heeft mijn nummer pas sinds februari hoor :'). Heeft mij hier 5 jaar geleden zitten "pesten" op het forum, that's it.
    Oke ik begreep 5 jaar terug. Hoe kom je erbij je nummer te geven terwijl je "gepest' bent? Welk voordeel biedt dat jou?
     
    Oke ik begreep 5 jaar terug. Hoe kom je erbij je nummer te geven terwijl je "gepest' bent? Welk voordeel biedt dat jou?
    Long story short:
    Herkende mij, is begonnen met praten, nummer gegeven omdat via de app het makkelijker babbelen was. Blokken kon altijd nog.
     
    Long story short:
    Herkende mij, is begonnen met praten, nummer gegeven omdat via de app het makkelijker babbelen was.
    Classic. Welke voordelen het jou dan ook biedt, laat de voordelen prevaleren boven de nadelen. Succes met je nieuwe baan.
     
    Classic. Welke voordelen het jou dan ook biedt, laat de voordelen prevaleren boven de nadelen. Succes met je nieuwe baan.
    Het is niet dat we veel praten, laatste keer was een maand terug ofzo :').
     
    Heb ooit wel eens met een ex vrouwelijk lid hier gesproken over pms van mannelijke leden. Moest daar toen ook al lachen om alle gasten die van alles proberen.

    Toch moet ik zeggen kat, heel apart als je weet wat voor gozer het is, je toch je nummer geeft. Waarom zou je überhaupt willen babbelen? Toch positieve aandacht?
    Ik ken je verder niet en weet niet hoe je er uit ziet, maar afgaande op je profielfoto (en t feit dat je een vrouw van 21 bent) heb je genoeg keuze als je dat zou willen. Je moet je te goed voelen om je met bepaalde gasten in te laten.


    Doet me hier aan denken:https://www.telegraaf.nl/nieuws/1918658/gemeente-stuurt-loverboy-op-meisjes-af
     
    Back
    Naar boven