XXL Nutrition

1 jaar trainen, verhaal en progressie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welkom. Zou je niet zeggen 115kg. Goede progressie gemaakt!!
 
Laatst bewerkt:
Mooi verhaal, herkenbaar voor mij in een aantal opzichten. Goeie progressie en mooie fysiek. Heb je nog specifieke doelen of wil je gewoon lekker massa bouwen in de bulk en daarna cutten en zo een betere fysiek krijgen? :D
Is overigens niets mis mee, sterker nog, prima!

Ben benieuwd naar een pic van je benen, je squats zijn sterk. :flexgrin:

Ik heb niet heel veel kennis van supps, maar heb je een specifieke reden om vitamine K2 en D3 te nemen?
 
Mooi verhaal, herkenbaar voor mij in een aantal opzichten. Goeie progressie en mooie fysiek. Heb je nog specifieke doelen of wil je gewoon lekker massa bouwen in de bulk en daarna cutten en zo een betere fysiek krijgen? :D
Is overigens niets mis mee, sterker nog, prima!

Ben benieuwd naar een pic van je benen, je squats zijn sterk. :flexgrin:

Ik heb niet heel veel kennis van supps, maar heb je een specifieke reden om vitamine K2 en D3 te nemen?
Doel heb ik niet echt, gewoon lekker trainen. Bulken om inderdaad massa op te bouwen en cutten voor de looks.

K2 en D3 zitten vaak maar in lage dosis in multivitamine omdat het in vet oplosbare vitamines zijn. Beide leveren zo hun voordelen, daarom neem ik ze apart naast multivitamine.

Heb net wat met telefoon pics van mijn quads en kuiten gemaakt, niet de beste kwaliteit dus.
IMG_20180417_214430.jpg

IMG_20180417_214630.jpg
 
Goeie shape en massa overal, incl benen. Je lengte en massa zie je er idd niet aan af, dus een teken dat alles in verhouding is.
 
Mooie progressie ! en mooi verhaal, damn man, ben jaloers :o
Met mijn 1m90 heb ik moeite om massa aan te zetten, want zoveel eten krijg ik enkel massa rond de buik... :(
Doe zo voort zou ik zeggen :thumb:
 
Goeie shape en massa overal, incl benen. Je lengte en massa zie je er idd niet aan af, dus een teken dat alles in verhouding is.
Bedankt!:D

20 kilo aankomen in 3 maanden???
Ik snap dat het ongeloofwaardig klinkt, maar het is toch echt zo. Natuurlijk niet allemaal spier (I wish), maar een hoop vocht en vet ook. Ik at 6K en startte toen pas met creatine.

Mooie progressie ! en mooi verhaal, damn man, ben jaloers :o
Met mijn 1m90 heb ik moeite om massa aan te zetten, want zoveel eten krijg ik enkel massa rond de buik... :(
Doe zo voort zou ik zeggen :thumb:

Bedankt!:) Jij ook.
 
Ik zie dat collageen hydrolisaat ofwel van kabeljauw ofwel van huid van koeien komt, welke heb jij ? of bepaalde voorkeur ?
 
Wot? in 1 jaar tijd?
Ik doe echt wat verkeerd :rolleyes:
Ziek man! Heb je veel beweging overdag? 5000/6000 kcal is wel écht veel.
Zou op die back pose (instagram) je armen wel wat hoger houden trouwens, ogen je armen & rug meteen een heel stuk groter.
Zo dus;
Back%20flex.jpg
 
Ik zie dat collageen hydrolisaat ofwel van kabeljauw ofwel van huid van koeien komt, welke heb jij ? of bepaalde voorkeur ?
Gehydrolyseerde Collageen Peptide Sports & Leisure | Myprotein.nl.
Afkomstig van runderhuid.

Wot? in 1 jaar tijd?
Ik doe echt wat verkeerd :rolleyes:
Ziek man! Heb je veel beweging overdag? 5000/6000 kcal is wel écht veel.
Zou op die back pose (instagram) je armen wel wat hoger houden trouwens, ogen je armen & rug meteen een heel stuk groter.
Zo dus;
Back%20flex.jpg

Bedankt! Ik zal eens kijken naar die pose.
Ik heb veel beweging overdag. Ik basketbal nog regelmatig, training en wedstrijden. En ik loop mininaal 20 minuten elke dag van station naar school.
 
Hele goeie progressie!
 
Goede progressie! Als ik vragen mag: naturel?
 
Waarom toch altijd die vraag? :dunno:

Omdat hij +20 kilo is gegaan in 3 maanden :P
Maargoed, gaat mensen natuurlijk niets aan of het wel/niet is, sowieso een goede progressie.
 
Ja en nee, zou je dat ook zeggen over iemand die implantaten neemt of synthol gebruikt?

Het gaat mij erom dat men er bij voorbaat al vanuit gaat dat iemand iets gebruikt, als deze persoon 20kg massa aanzet. Let it go...Het gaat om de progressie en die is toch duidelijk? Jouw vergelijking met implantaten of synthol is weer van een heel ander kaliber, dat moet je toch met me eens zijn?
 
Het gaat mij erom dat men er bij voorbaat al vanuit gaat dat iemand iets gebruikt, als deze persoon 20kg massa aanzet. Let it go...Het gaat om de progressie en die is toch duidelijk? Jouw vergelijking met implantaten of synthol is weer van een heel ander kaliber, dat moet je toch met me eens zijn?

Niet eens, maar ik vind creatine al doping.
 
Back
Naar boven