XXL Nutrition

BAYER Stanozolol (Winstrol) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PassieNPNG

Novice
Lid geworden
26 jan 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Beste lezers,

Ik heb Stanozolol (winstrol) van BAYER en op dit forum vernomen dat er replica's zijn van dit merk winstrol. Kan iemand op basis van de verpakking (zie foto's) vertellen of deze real/fake zijn?

Stanozolol back.jpg
Stanozolol B. front.jpeg


Bij voorbaat dank.:flexgrin:
 
Maken ze wel stanozolol?
 
Maak eens een foto van een strip. De enige fake die ik heb gezien had geen nr/tekst in ds strips gedrukt.
 
Er staat wel een tekst op gedrukt. Foto's van de strip:
j
Stanozolol strip back.jpeg
Stanazolol strip front.jpeg
 
Ik heb dezelfde ook ontvangen en twijfel ook heel erg. Bayer zelf zegt idd dit niet te maken heb met hun contact gehad maar deze komen natuurlijk uit het buitenland.
Heb je ze ondertussen al gebruikt, zo ja wat was het resultaat?
 
Ik heb dezelfde ook ontvangen en twijfel ook heel erg. Bayer zelf zegt idd dit niet te maken heb met hun contact gehad maar deze komen natuurlijk uit het buitenland.
Heb je ze ondertussen al gebruikt, zo ja wat was het resultaat?
Als Bayer zelf zegt dat ze dit niet produceren, is het dus per definitie fake! :sukkeltje:
 
Als Bayer zelf zegt dat ze dit niet produceren, is het dus per definitie fake! :sukkeltje:

Ja klopt, maar ken ook aantal mensen die het gebruiken en zeggen dat het wel werkt. Dus blijkbaar zitten er wel werkzame stoffen in. Veel online webshops hebben deze winstrol ook verkocht...
 
Fake. Of er iets van werkzame stof in zit heeft ook geen bal met deze sectie te maken. Hou het lekker simpel.
 
Eenigste die ik ken zijn die een datum ook op de strip hebben zitten. Dit zijn dus andere dan hoe ik ze ken. Dus fake
 
ik heb die ook, zo te zien zijn ze Fake maar sommige zeggen dat ze wel hun werk doen.. Hoe is het bij u gegaan? Doen ze het of niet? Anders neem ik ze wel :D
 
Wat is er niet duidelijk aan geen ervaringen bespreken?!
 
Back
Naar boven