XXL Nutrition

Korter lontje door cutten?

Bezoekers in dit topic

Steks

Enormous Athlete
Lid geworden
21 feb 2017
Berichten
40.172
Waardering
38.228
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik ben nu een maand aan het cutten, consequent 400 tot 500 kcal onder mijn dagelijkse behoefte, en begin langzaam te merken dat ik sneller geïrriteerd raak dan normaal, kan dat door het cutten komen. In dezelfde periode is de sfeer op het werk er ook flink op achteruit gegaan, dat kan natuurlijk ook de boosdoener zijn, vandaar dat ik benieuwd ben of het ook door het cutten kan komen.
 
:roflol:

Ja sommige vrouwen hebben hier last van :haha:
 
Mwoah dat valt eigenlijk nog wel mee, gezien ze maar 900-1200kcal per dag eet.. Ik zou mijn hele kantoor afbreken denk ik :roflol:
 
Als je aan het cutten bent heb je minder energie wat wel eens kan leiden tot een korter lontje. Na vier weken is wel snel :roflol: Is het heel erg? Heb je nooit eerder gecut?

Een kort lontje hebben kan zo veel oorzaken hebben, een negatieve sfeer op je werk is ook niet bevorderend. Er kunnen veel variabelen meespelen, drukte / stress / vermoeidheid e.d. Alles met elkaar kan dan wel sneller voor geïrriteerdheid zorgen.

Overigens ben ik altijd het zonnetje in huis. :windup:Maar na een langere periode cutten (enkele maanden) merk ik wel dat ik sneller begin te snauwen en kan zuchten om niks. Gelukkig kan ik die link wel snel leggen, en eigenlijk valt het over het algemeen best mee.
 
Ik kan me helemaal voorstellen dat het van het cutten komt. Ik heb vorig jaar eigenlijk een heel jaar gecut (en ook behoorlijk resultaat geboekt, al zeg ik het zelf :D), maar was daardoor inderdaad ook niet altijd even gezellig. Je zit gewoon minder lekker in je vel, als je een tijd lang in een calorie deficit zit en ik heb dit ook regelmatig gehoord van mijn gezin. "Je bent er niet gezelliger op geworden pap, nu je zo aan het afvallen bent".

"Bek houwe!" zei ik dan meestal...en dat werd niet altijd gewaardeerd :roflol:
 
Als je aan het cutten bent heb je minder energie wat wel eens kan leiden tot een korter lontje. Na vier weken is wel snel :roflol: Is het heel erg? Heb je nooit eerder gecut?

Een kort lontje hebben kan zo veel oorzaken hebben, een negatieve sfeer op je werk is ook niet bevorderend. Er kunnen veel variabelen meespelen, drukte / stress / vermoeidheid e.d. Alles met elkaar kan dan wel sneller voor geïrriteerdheid zorgen.

Overigens ben ik altijd het zonnetje in huis. :windup:Maar na een langere periode cutten (enkele maanden) merk ik wel dat ik sneller begin te snauwen en kan zuchten om niks. Gelukkig kan ik die link wel snel leggen, en eigenlijk valt het over het algemeen best mee.

Ik heb nooit eerder seriues gecut, wel af en toe wat minder gegeten dan mijn onderhoud, maar niet zo stelselmatig als nu. Er spelen natuurlijk nog heel veel andere variabelen mee, een opstandinge peuter, een hoogzwangere vrouw en wat gezeik op het werk. Maar dit is niet voor het eerst dat ik met wat drukte / stress / vermoeidheid e.d. te maken heb. Normaal heb ik een vrij gladde rug en trek ik het me niet echt aan, nu dus niet. Mijn gedachtegang was alsvolgt, als het deels door het cutten komt, dan heb ik dat ook deels zelf in de hand en weet ik dat het van voorbijgaande aard is, zoniet dan wil ik er wel iets meedoen als het na een paar dagen nog aanhoudt.
 
Cutten op de juiste plek maakt een lontje inderdaad korter :)
 
Ik ben nu een maand aan het cutten, consequent 400 tot 500 kcal onder mijn dagelijkse behoefte, en begin langzaam te merken dat ik sneller geïrriteerd raak dan normaal, kan dat door het cutten komen. In dezelfde periode is de sfeer op het werk er ook flink op achteruit gegaan, dat kan natuurlijk ook de boosdoener zijn, vandaar dat ik benieuwd ben of het ook door het cutten kan komen.

Gebruik van trenbolone tijdens een cut leidt wel vaker tot agressiever gedrag :trollface:
 
Dan ga ik dat maar niet gebruiken, wel jammer dat ik mijn K*T collega's er niet de volledige schuld van kan geven.
 
Dan ga ik dat maar niet gebruiken, wel jammer dat ik mijn K*T collega's er niet de volledige schuld van kan geven.

Komt gewoon door het aanhoudend kcal deficit. Maar je kan gerust effe gaan 'roidragen' tegen je collega's uiteraard... :devil:
 
Ik heb net ff een mail verstuurd, lucht lekker op, maar het zal denk ik niet de-escalerend werken. :scold:
 
Heb je nou de hele sfeer op je werk verpest door dat cutten van je :D
 
Nee, joh, als ik aan het bulken was had ik denk ik het zelfde gedaan, we hebben gewoon twee ontzettende sufkutten hier rondlopen en dat samen met een incompetente baas zorgt wel eens voor wat onderlinge frictie. :rolleyes:
 
ik heb zelf ook kort lontje tijdens het cutten na 2 weken want ik eet de dingen die ik vies vind en tekort kom aan koolhydraten en me niet sterk en fit voel.
 
ik heb zelf ook kort lontje tijdens het cutten na 2 weken want ik eet de dingen die ik vies vind en tekort kom aan koolhydraten en me niet sterk en fit voel.
Denk eerder omdat je jezelf platspuit nog voor je 20 bent.
 
Back
Naar boven