AndroidHealthClinic

Los vel onderkant buik.

Bezoekers in dit topic

Darcem

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
341
Waardering
298
Lengte
1m78
Massa
79kg
Hoi BB'ers

Afgelopen 7-8 maanden een 21 kilo afgevallen. Fysiek begint er goed uit te zien en de bovenste abs zijn inmiddels zichtbaar. Nummer 3 en 4 proberen ook door te komen :rolleyes: Ik dieet nog door tot eind mei en vanaf daar een periode clean bulken om een beetje massa te pakken.

Aangezien ik voorheen dus behoorlijk dik was heb ik wat last van los vel onder aan mijn buik. Ik heb hier ook striae van voorheen, dus is de rek er waarschijnlijk aardig uit. Na 7 maanden bloed,zweet en tranen valt het me dus best wel zwaar dat is waarschijnlijk moeilijk weg zal gaan.

Ik hoop het in mijn bulk strakker te kunnen krijgen, maar ik verwacht geen wonderen. Hopen dat mijn jonge leeftijd nog helpt bij het herstellen van de huid?.

Wat voor crème,zalfjes oid worden er geadviseerd om de huid terug strakker/elastischer te krijgen?

Het is geen gigantische flap huid of iets dergelijks, maar zodra ik mijn buik ietwat intrek zit er toch een rand los huid.

Alvast bedankt

Groeten,
:cool:
 
Ik heb zelf ook last van los vel, ben 27 kilo afgevallen en idd striae en losse huid over.

Vergeet die zalfjes en crèmes, die gaan dit niet oplossen.
Waarschijnlijk wordt dit nooit helemaal zoals je het wilt hebben, omdat de huid zijn elasticiteit al is verloren.
Een plastisch chirurg bezoeken is een optie, maar de kosten daarvoor zijn natuurlijk niet misselijk.
 
I hear you...Ik ben afgelopen jaar 36 kilo afgevallen en heb bovenop een inmiddels redelijk strakke buik ook overtollig vel. Ook bij mij zijn de bovenste 4 abs en obliques bij aanspannen goed zichtbaar. Huid bij buik en achterkant rug is echter los en ik word daar erg ongelukkig van. Heb het verder overigens nergens, niet op armen, benen of borst. Ik ken anderen die hetzelfde probleem hebben en hier ook niet vanaf komen...Ik ben geenszins van plan om het operatief te laten verwijderen. Dat heb ik er niet voor over, maar sta zeker open voor andere suggesties (zalfjes, oefeningen. o.i.d.).
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
I hear you...Ik ben afgelopen jaar 36 kilo afgevallen en heb bovenop een inmiddels redelijk strakke buik ook overtollig vel. Ook bij mij zijn de bovenste 4 abs en obliques bij aanspannen goed zichtbaar. Huid bij buik en achterkant rug is echter los en ik word daar erg ongelukkig van. Heb het verder overigens nergens, niet op armen, benen of borst. Ik ken anderen die hetzelfde probleem hebben en hier ook niet vanaf komen...Ik ben geenszins van plan om het operatief te laten verwijderen. Dat heb ik er niet voor over, maar sta zeker open voor andere suggesties (zalfjes, oefeningen. o.i.d.).

Ik ben ook niet van plan dit ooit operatief te verwijderen. Hoop dat het met de tijd zal verdwijnen of in ieder geval verminderen.

Ik heb wel collageen houdende crème gehaald. Baat het niet dan schaad het niet. Was overigens wel prijzig..

Wel een ongemakkelijk gevoel om als man tussen de vrouwenzalfjes te sneupen in de dio haha.

Respect dat je zoveel bent afgevallen trouwens!
 
Ik heb zelf ook last van los vel, ben 27 kilo afgevallen en idd striae en losse huid over.

Vergeet die zalfjes en crèmes, die gaan dit niet oplossen.
Waarschijnlijk wordt dit nooit helemaal zoals je het wilt hebben, omdat de huid zijn elasticiteit al is verloren.
Een plastisch chirurg bezoeken is een optie, maar de kosten daarvoor zijn natuurlijk niet misselijk.

27 kilo! Netjes hoor, respect.

Operatief verwijderen is voor mij geen optie. Ik doe een poging met collageen houdende crème en trainen. Mocht dit niet helpen zal ik er mee moeten leren leven.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook niet van plan dit ooit operatief te verwijderen. Hoop dat het met de tijd zal verdwijnen of in ieder geval verminderen.

Ik heb wel collageen houdende crème gehaald. Baat het niet dan schaad het niet. Was overigens wel prijzig..

Wel een ongemakkelijk gevoel om als man tussen de vrouwenzalfjes te sneupen in de dio haha.

Respect dat je zoveel bent afgevallen trouwens!

Thanks! Voor jou ook respect hoor...Heeft een flinke discipline als basis en dat is altijd knap!

Ik ben wel benieuwd wat die crème voor je doet. Graag je uitkomsten hier posten :thumbup:
 
Thanks! Voor jou ook respect hoor...Heeft een flinke discipline als basis en dat is altijd knap!

Ik ben wel benieuwd wat die crème voor je doet. Graag je uitkomsten hier posten :thumbup:

Ik zal even wat vergelijkingsmateriaal maken en het vergelijken over een langere periode. Ik heb nog geen idee wat de gebruikelijke gebruiksduur moet zijn, maar zal dit even uitzoeken. Ik zal de uitkomsten hier posten.
 
Na 1-2 jaar ga je de max bereikt hebben van hoe ver je huid nog terug gaat bijtrekken.
 
Heren, laat jullie buik nazien op een navelbreuk. Als je die hebt hebt scheelt het 3000€ op het factuur. Omdat ze je opname maar 1x aanrekenen! Dan kost het nog 2000€ ( in België) ziekenfonds komt niet tussen.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees ook even mee. Ik heb 103kg gewogen en zit nu op 75kg. Het valt me nog alles mee hoeveel los vel ik heb, maar bij mijn buik en lovehandles zou het wel wat strakker mogen.
 
Ik denk niet dat er nog veel leven komt in een topic van april 2018.
 
Zeg, dan zullen we terug wat leven in deze topic blazen!:) ik woog 97kg ik ben 169cm nu weeg ik er 63. Ik heb zichtbare buikspieren eindelijk enkel het los vel aan de onderkant van mijn buik stoort me. Nu moet ik wel toegeven dat ik er met leer leven. Ik heb mij in der tijd vol met eten gestoken. Een goede tip die ik jullie kan geven is, trainen als beest. Vooral spieren bijkweken. Zo kan kan je in de loop van de dag ook meer eten. Als er iemand wil zien de voor en na foto’s 7370antwerpen op instagram. Volledig natuurlijk afgevallen, geen operaties. Maar eindelijk wel een ‘gespierde’ body. De periode van schaamte kan ik achter mij laten. Laat me duidelijk zijn, ik was een suiker-junkie. Is volgens mij erger dan een drugs junkie te zijn. Sind 27/9/2017 geen gram suiker meer aangeraakt. Geen geraffineerde suikers maar ook vruchtensuikers mee. Enkel het suiker wat ik appelen zit. Mijn vetpercentage was 32 nu 10!
 
I hear you...Ik ben afgelopen jaar 36 kilo afgevallen en heb bovenop een inmiddels redelijk strakke buik ook overtollig vel. Ook bij mij zijn de bovenste 4 abs en obliques bij aanspannen goed zichtbaar. Huid bij buik en achterkant rug is echter los en ik word daar erg ongelukkig van. Heb het verder overigens nergens, niet op armen, benen of borst. Ik ken anderen die hetzelfde probleem hebben en hier ook niet vanaf komen...Ik ben geenszins van plan om het operatief te laten verwijderen. Dat heb ik er niet voor over, maar sta zeker open voor andere suggesties (zalfjes, oefeningen. o.i.d.).


Weg zal het niet gaan. Kan je enkele foto’s posten aub? Ik ben wel benieuwd naar de ABS. Het klinkt zoals bij mij, ik kan het exact het zelfde beschrijven.
 
Back
Naar boven