AndroidHealthClinic

WorkoutSupply? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cluster1980

Novice
Lid geworden
2 apr 2018
Berichten
19
Waardering
3
Beste,

Ik kwam het materiaal van WorkoutSupply tegen, dit ziet er goed uit (foto) ok nog voor een zeer interessante prijs.

Iemand hier al ervaring mee?

Txs.
 
Dat zijn standaard fabrieksmodellen uit een Aziatische fabriek. Los daarvan echter zeker wel een scherpe prijs, dus als je een lager budget hebt niet oninteressant.

Je kunt deze racks wellicht ook nog wel goedkoper vinden als je direct via een Chinese marktplaats koopt. Maar ik denk dat je dan beter bij deze NL website kunt bestellen, aangezien je dan tenminste ergens op kunt terugvallen als er problemen zijn met je aankoop.

Wij hebben dit soort budget-toestellen overigens ook een tijdje in ons assortiment gehad. Sterker nog, dat hebben wij twee of drie keer geprobeerd met verschillende productlijnen (zoals Basic Line) uit exact deze zelfde fabriek. Uiteindelijk zijn wij gestopt met het aanbieden van deze goedkope toestellen aangezien er altijd problemen met de kwaliteit zijn. Dit soort fabrieken kunnen voor deze lage prijzen simpelweg geen consistente kwaliteit (en veiligheid) aanbieden. Ook in China wordt de productie steeds duurder, dus om zo goedkoop te kunnen produceren moet er ergens op worden bespaard.

Er zullen altijd prijsvechters zijn die deze goedkope toestellen tegen een zeer scherpe prijs kunnen aanbieden en er zullen ook altijd kopers voor zijn (beginners, laag budget etc.). Je zult meestal ook wel positieve reacties lezen omdat de kopers van dit soort toestellen vaak beginners zijn die prima uit de voeten kunnen met deze goedkope toestellen en geen ervaring hebben met andere merken. Onze goedkope productlijnen werden ook goed ontvangen door onze klanten, tenzij dat klanten waren die onze andere merken gewend waren (die waren niet tevreden met de lage kwaliteit). Pas wanneer je toestellen uit een hogere prijsklassen ernaast zet zul je namelijk zien hoe groot het verschil in kwaliteit en afwerking kan zijn.

Als die hogere afwerking en de extra kwaliteit je echter niets interesseert dan zijn dit soort goedkope toestellen en andere goedkope trainingsmaterialen (barbells, plates) natuurlijk perfect. Mocht je ooit serieuzer gaan liften kun je natuurlijk altijd nog upgraden naar duurdere equipment! :)
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn standaard fabrieksmodellen uit een Aziatische fabriek. Los daarvan echter zeker wel een scherpe prijs, dus als je een lager budget hebt niet oninteressant.

Je kunt deze racks wellicht ook nog wel goedkoper vinden als je direct via een Chinese marktplaats koopt. Maar ik denk dat je dan beter bij deze NL website kunt bestellen, aangezien je dan tenminste ergens op kunt terugvallen als er problemen zijn met je aankoop.


Bedankt voor je antwoord, via een Chinese marktplaats ga ik niet aan beginnen, los van de verzendkosten

Wellicht heeft iemand hier al iets hiervan staan en kan hij/haar ervaring delen??

Gr,
 
Waarom zo moeilijk doen als je ook bij een gerenomeerde leverancier als Fitness Seller kunt kopen voor elk budget.

Dan weet je in ieder geval wat je koopt en daarbij nog een goede service.
 
Waarom zo moeilijk doen.....hoezo kan het gewoon hier bestellen....is toch niet moeilijk, daarnaast voor deze prijs zie ik het niet bij fitness-seller staan (no-offence)
Of ben jij van Fitness-Seller.......

Maar, de vraag is dus of iemand ervaring heeft met deze leverancier, want zoals fitness-seller al zegt is de prijs interesant is.

Txs!
 
Waarom zo moeilijk doen.....hoezo kan het gewoon hier bestellen....is toch niet moeilijk, daarnaast voor deze prijs zie ik het niet bij fitness-seller staan (no-offence)
Of ben jij van Fitness-Seller.......

Maar, de vraag is dus of iemand ervaring heeft met deze leverancier, want zoals fitness-seller al zegt is de prijs interesant is.

Txs!

Ik zie bijna geen verschil in prijs tussen de twee winkels.
Waar zie jij zulke grote verschillen in prijzen dan?
 
Het ging mij met name om het half-rack met pully van € 339,- bij workoutsupply

Waarmee kom ik dan ongeveer gelijk in prijs?
 
Buiten onze twee Heavy Duty Power Racks hebben wij geen andere low-budget racks in ons assortiment, dus voor die prijs ga je bij ons inderdaad geen rack met pulley vinden. Dan kun je beter zoeken bij andere prijsvechters die dit soort fabrieksmodellen verkopen. Maar ik denk dat Workoutsupply sowieso één van de goedkoopste is, dus je bent dan wel zeker van een scherpe prijs.

Onze Fortex/MegaTec/Barbarian half racks zijn een andere prijs- en kwaliteitsklasse, daarmee kom je sowieso een stuk duurder uit.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt.

Maar waar ik nog nieuwschierig naar was of iemand hier al ervaring mee heeft?
Indien wel dan hoor ik graag wat de bevindingen zijn.

Alvast bedankt.
 
Waarom zo moeilijk doen.....hoezo kan het gewoon hier bestellen....is toch niet moeilijk, daarnaast voor deze prijs zie ik het niet bij fitness-seller staan (no-offence)
Of ben jij van Fitness-Seller.......

Maar, de vraag is dus of iemand ervaring heeft met deze leverancier, want zoals fitness-seller al zegt is de prijs interesant is.

Txs!
Nee hoor ben niet van FS maar gewoon een heel tevreden klant van FS en zoals de meeste forum members hier.;)
 
Kan niets zeggen over workout supply, geen ervaring mee.

Je zou eventueel in Duitsland bij simple-products kunnen kijken. Ook prima materiaal. Maar zeker niet zo goedkoop als workout supply.

Ben zelf zeer tevreden over mijn Megatec rack met pulley, en de service van Fitness Seller.
 
Beste,

Ik kwam het materiaal van WorkoutSupply tegen, dit ziet er goed uit (foto) ok nog voor een zeer interessante prijs.

Iemand hier al ervaring mee?

Txs.

Even bellen met Vic en een afspraak maken, Kan je zelf goed rond kijken. Wij hebben zelf de 061 full rack al iets meer dan 1 jaar en super tevreden.

Onze rack is in iedergeval erg netjes afgewerkt, goeie lasnaden, erg sterk, geeft geen kick, overal zitten beschermingen op zodat je nurling van je barbell niet beschadigd. Ook heeft hij veel opties om later op je rack te kopen.

Kortom met deze kennis, geld investeren in een goede barbell zoals de ATX Rambar is veel zinvoller, maar dat is mijn mening.

(Tenzij je voor een Barbarian rack of ATX rack gaat...)
 
Even bellen met Vic en een afspraak maken, Kan je zelf goed rond kijken. Wij hebben zelf de 061 full rack al iets meer dan 1 jaar en super tevreden.

Onze rack is in iedergeval erg netjes afgewerkt, goeie lasnaden, erg sterk, geeft geen kick, overal zitten beschermingen op zodat je nurling van je barbell niet beschadigd. Ook heeft hij veel opties om later op je rack te kopen.

Kortom met deze kennis, geld investeren in een goede barbell zoals de ATX Rambar is veel zinvoller, maar dat is mijn mening.

(Tenzij je voor een Barbarian rack of ATX rack gaat...)


Bedankt, nuttige info, ga maar eens kijken daar!
 
Kogel door de kerk, vanmiddag bij Vic geweest om alles zelf te zien en was perfect,
Dus bij thuiskomst direct een: half rack en pully, bankje met leg extension en pre@cher curl, ez curl stang, compltet halterset en set met alle grepen besteld. Verzenden is trouwens kosteloos.

Nu ff wachten....

Was erg prettig en de prijs was super! Was onder de indruk van de kwaliteit!
 
Wij waren ook onder de indruk, nu na een jaar nog steeds going. Heb je de 051 of 061 serie? Of de nieuwe 060 serie?

Altijd zelf even kijken, vanaf een plaatje dit soort dingen kopen geeft gewoon niet genoeg bevestiging.

(Btw levering ging bij ons erg vlot)
 
of ik ben paranoia of dit is een knap opgezet stukje sluikreclame voor WorkoutSupply :scratch:
 
of ik ben paranoia of dit is een knap opgezet stukje sluikreclame voor WorkoutSupply :scratch:

Heeft er niks mee te maken, ik ben onafhankeijk..... als je naar de prijs kijkt en wat je ervoor krijg zijn ze in mijn ogen heel sterk. Dit is inmidels mijn 3 complete homegym sinds 20 jaar en heb hiervoor de “bekende merken” gehad maar deze doet niets onder voor mijn gebruik.

Is dus gewoon een feit.
 
Wij waren ook onder de indruk, nu na een jaar nog steeds going. Heb je de 051 of 061 serie? Of de nieuwe 060 serie?

Altijd zelf even kijken, vanaf een plaatje dit soort dingen kopen geeft gewoon niet genoeg bevestiging.

(Btw levering ging bij ons erg vlot)

Heb de 061 serie, zat o p het rek 30% korting + op alles nog eens 10% kassakorting.
Dit was voor mij het meeste “bang for buck”

Nou hopen dat ze gauw voor de deur staan ;-)
 
Back
Naar boven