MuscleMeat

Gezocht: iemand met bigorexia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Krachtsporter

Novice
Lid geworden
19 mrt 2018
Berichten
1
Waardering
0
Beste bodybuilder of krachtsporter,

Ben je bezorgd dat je onvoldoende gespierd of te klein bent en ben je veel bezig met bodybuilding of gebruik je anabole steroïden? Dan kan het zijn dat je bigorexia hebt.

Er is momenteel weinig aandacht voor terwijl er veel mannen zijn die last hebben van bigorexia. Om het meer onder de aandacht te brengen, schrijf ik er een reportage over. Daarvoor zoek ik iemand met bigorexia die zijn verhaal wilt doen.

Ben jij die persoon? Stuur mij dan een persoonlijk bericht.
 
Bigorexia, bestaat dat?
 
Ik heb enorm veel last van bigamie, dat is nu geëscaleerd naar polygamie. Is dat ook goed?
 
Een interview met deze jongen lijkt me wel leerzaam:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ervaring met anorexia athletica wel een beetje en mijn zus heeft anorexia.

Beste bodybuilder ...,

(...)en ben je veel bezig met bodybuilding of gebruik je anabole steroïden?
Nee joh, die types ga je op dit forum niet vinden. :roflol:

Oke, ff serieus: wanneer is er sprake van bigorexia en wanneer is het een obsessie? Als alles ervoor moet wijken? In hoeverre zitten topsporters hier tegenaan?
 
Beste bodybuilder of krachtsporter,

Ben je bezorgd dat je onvoldoende gespierd of te klein bent en ben je veel bezig met bodybuilding of gebruik je anabole steroïden? Dan kan het zijn dat je bigorexia hebt.

Er is momenteel weinig aandacht voor terwijl er veel mannen zijn die last hebben van bigorexia. Om het meer onder de aandacht te brengen, schrijf ik er een reportage over. Daarvoor zoek ik iemand met bigorexia die zijn verhaal wilt doen.

Ben jij die persoon? Stuur mij dan een persoonlijk bericht.

Ik heb bigorexia en een redelijk hardnekkige vorm zelfs. Het is een zware aandoening om mee te leven.

Ik ben ongeveer 19cm gespierd, met veel aders, maar vind mezelf nog steeds te klein. Iedereen, ook de vrouwen met wie ik wat heb gehad, zegt me dat ik niet te klein ben maar door mijn aandoening blijf ik mezelf te klein vinden.
 
Ik heb bigorexia en een redelijk hardnekkige vorm zelfs. Het is een zware aandoening om mee te leven.

Ik ben ongeveer 19cm gespierd, met veel aders, maar vind mezelf nog steeds te klein. Iedereen, ook de vrouwen met wie ik wat heb gehad, zegt me dat ik niet te klein ben maar door mijn aandoening blijf ik mezelf te klein vinden.

19 cm met veel aders ???

Deine Pipi meinst du ?
 
lol,een beetje bodybuilder is :

A :zo narcistisch als de pest, spiegelbeeld = :wanker:

B: bigorexia is his middle name

C: zijn gewoon uitzonderlijk knappe kerels,tenminste als ze richting de 1.92 en 125kg gaan,

de rest zijn smerige ecto's
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven