MuscleMeat

Kastnation 2020 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Col_inc

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Berichten
4.784
Waardering
5.515
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Planning voor 2018, Op het moment aan het cruisen op 250mg test per week tot aan juni dan wil ik mijn blast erin gooien.

Vorige kuur 600mg Test-E 500 mg Tren-E met oral Anadrol 50mg pd. Van de 85 kilo naar 91 kilo en nog steeds 91 kg 4e week cruise op het moment.

27 mei 2018 start kuur.
Week 1-10 750mg Test-E.
Week 1-10 600mg Tren-E.
Week 1-10 400mg Masteron.
Week 1-6 50mg Dianabol.
Week 1-10 HCG 2x 500 pw.

Zal weer gaan cruisen op 250mg test voor 8 weken hierna.

Advies/Opmerkingen graag.

Start:
90KG
178cm
11%

Doel:
93/94 KG, een daling van vp 3%.
178cm
8%
 
Laatst bewerkt:
Als je met jouw stats maar 6 kg pakt op 600mg test EW + 500mg tren EW + 50mg androl ED, dan is er iets niet helemaal goed gegaan tijdens de kuur lijkt me? Hoe kan t dat je zo weinig gained met zulke middelen en doseringen?

Je nieuwe kuur lijkt me voor jouw stats ietwat overdreven, maar wel interessant om mee te lezen! Ga je loggen?
 
Wow, alweer een topic met een kuur voorstel van jou.

Wat is er gebeurd dat je maar 5kg gewonnen hebt in je vorige kuur?
 
Wow, alweer een topic met een kuur voorstel van jou.

Wat is er gebeurd dat je maar 5kg gewonnen hebt in je vorige kuur?

Sinds wanneer is 6kg in een kuurtje van 10 weken een slecht resultaat?
Wat gain jij in die tijd dan?

@TS denk zelf dat je met een iets lagere dosering ook een prima resultaat hebt.
Pak de eerste 6 weken anders gewoon 750test 600deca 400mast en verhoog het daarna eventueel.
 
Sinds wanneer is 6kg in een kuurtje van 10 weken een slecht resultaat?
Wat gain jij in die tijd dan?

@TS denk zelf dat je met een iets lagere dosering ook een prima resultaat hebt.
Pak de eerste 6 weken anders gewoon 750test 600deca 400mast en verhoog het daarna eventueel.

Mijn laatste kuur was dit:

Week 1-8 25mg Test P ED (Ja, slechts 25mg is geen typo)
Week 1-4 75mg NPP ED
Week 5-8 75mg Tren A ED

Start gewicht 90, eindgewicht 102. Dus ik begrijp niet dat hij met zijn stats op 600 test + 500 tren + dagelijks anadrol slechts 6kg op de weegschaal pakt in 10 weken...
 
12kg, en hoeveel kg daarvan is echt puur vvm denk je?
En ging je van off naar on? Of blast cruise je?
Van off naar on is altijd een wereld van verschil omdat als je off bent je best veel vvm verliest, wanneer je later weer on gaat heb je die verloren vvm zo weer terug + extra.
Als je blast en cruised kom je per blast veel minder aan omdat je tijdens een cruise veel minder vvm verliest.
6kg lijkt mij gewoon prima? Als je meer dan dat aankomt in een blast is alles daarboven sowieso vet/vocht.
 
12kg, en hoeveel kg daarvan is echt puur vvm denk je?
En ging je van off naar on? Of blast cruise je?
Van off naar on is altijd een wereld van verschil omdat als je off bent je best veel vvm verliest, wanneer je later weer on gaat heb je die verloren vvm zo weer terug + extra.
Als je blast en cruised kom je per blast veel minder aan omdat je tijdens een cruise veel minder vvm verliest.
6kg lijkt mij gewoon prima? Als je meer dan dat aankomt in een blast is alles daarboven sowieso vet/vocht.

Helemaal mee eens, de jongens die in 10 weken 10 kilo of meer aankomen, praten ruig maar weten zelf ook niet waar ze mee bezig zijn, aangezien je meer vocht en vet dan spier gegaind hebt.

Je lichaam kan geen kilo kwaliteitsmassa in 1 week bouwen hoor, zeker niet als je al kuurervaring hebt
 
Helemaal mee eens, de jongens die in 10 weken 10 kilo of meer aankomen, praten ruig maar weten zelf ook niet waar ze mee bezig zijn, aangezien je meer vocht en vet dan spier gegaind hebt.

Je lichaam kan geen kilo kwaliteitsmassa in 1 week bouwen hoor, zeker niet als je al kuurervaring hebt

dankje, wat ik ook vaak zie voorkomen is mensen zeggen ja ik ben 8-10 kg gegaind en dan kijk ik naar hun stats zijn ze uiteindelijk maar een paar kilootjes erbij wat ze vasthouden na een kuur.
 
Laatst bewerkt:
Als je met jouw stats maar 6 kg pakt op 600mg test EW + 500mg tren EW + 50mg androl ED, dan is er iets niet helemaal goed gegaan tijdens de kuur lijkt me? Hoe kan t dat je zo weinig gained met zulke middelen en doseringen?

Je nieuwe kuur lijkt me voor jouw stats ietwat overdreven, maar wel interessant om mee te lezen! Ga je loggen?

ja, ik zal een log bijhouden.
 
Ik zou al heel blij zijn met 6 kg zonder vocht hoor :p
 
6kg in 10 weken is gewoon netjes.

Waarom de test zo hoog bro? Denk dat je minder sides zult hebben als je de test een stuk lager zet.
 
ja ik snap het probleem ook niet 6kg in 10 weken met een daling van 1% vp is normaal of zie ik het verkeerd.

en waarom die test zo hoog? heb in het verleden altijd op 500-600mg test gezeten dus dit keer maar eens 1000 proberen en dan naast de deca op 800 zou wel goed moeten zijn toch.
 
In
 
ja ik snap het probleem ook niet 6kg in 10 weken met een daling van 1% vp is normaal of zie ik het verkeerd.

en waarom die test zo hoog? heb in het verleden altijd op 500-600mg test gezeten dus dit keer maar eens 1000 proberen en dan naast de deca op 800 zou wel goed moeten zijn toch.
Ja je zult wel gains maken haha. Oestrogeen onder controle houden man
 
Hopelijk man zal logje bijhouden kan niet wachten.
 
Kuur aangepast wil de Test/Deca toch voor de winter bewaren i.v.m. advies, toch maar voor de drogere massa gekozen voor deze zomer. Doel is zakken in BF met een 2/3% en toch een paar schone kilo's te pakken.
 
Kuur begonnen gister 1e injectie gezet.

Zet 2x per week (wo/zo).

Test-E 375mg
Tren-E 300mg
Mast-E 200mg

Dianabol 50mg voor het trainen vanavond ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
mast op 200mg gaat je niks doen zou die sws hoger zetten ;)
 
Vanwaar de dbol voor en na het trainen? Waarom niet in 1x voor het trainen of meer tijd tussen laten?
 
Back
Naar boven