XXL Nutrition

Vet percentage omhoog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joop1977

Novice
Lid geworden
2 mei 2018
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
96kg
Vetpercentage
24%
Goedemorgen.

Ik ben een sinds 6 weken weer aan het trainen/fitness. Iedere dag een uurtje naar de gyme. Een dag me oefeningen doen aan de hand van een schema , de andere dag cardio om wat meer conditie te krijgen.
Zo ver gaat het goed.

Nu ben ik om de week op de weegschaal gaan staan , en die gaf waarden aan waar ik niet zo blei van werd en vandaag wert het met de meting op de gyme bevestigt.

Ik ben van 99,3 kg 23 vet 22,8 vetmassa 76,5 vetvrij massa 72,7 spiermassa totaal lichaamsvocht 52,4

Naar. 96,8 kg 24,2 vet 23,4 vetmassa 73,4 vetvrij massa 69,8 spiermassa totaal lichaasvocht 50,1

Ik snap er zelf niet zo erg veel van.

Ik gebruik ook medicijnen ... Miratzipine 15m/G per dag en dat doe ik nu 3 maanden. En ik gebruik pantoprazol 40m/G dit gebruik ik al een tijd.




De motivatie heeft wel een kras op geleverd na deze teleurstelling.

Zou de Mirtazipine iets kunnen tegen houden het is een antidepressiva

Mogelijk heeft iemand ideeën.

Vast bedankt.

Joop.
 
Die weegschaalmetingen zijn onzin. Er is geen weegschaal op de wereld die jouw lichaamssamenstelling door middel van er "gewoon op te gaan staan" kan meten. Dat zou nog eens mooie apparatuur zijn.

Wees positief, je bent aan het afvallen. Meet je omvang anders met een meetlint, als je dat consequent bijhoudt zul je wel degelijk veranderingen zien.

Laat die weegschaal lekker links liggen en je niet teleurstellen, dat is zonde.
 
Weegschaal vet meting is compleet onbetrouwbaar.
 
Die weegschaalmetingen zijn onzin. Er is geen weegschaal op de wereld die jouw lichaamssamenstelling door middel van er "gewoon op te gaan staan" kan meten. Dat zou nog eens mooie apparatuur zijn.

Wees positief, je bent aan het afvallen. Meet je omvang anders met een meetlint, als je dat consequent bijhoudt zul je wel degelijk veranderingen zien.

Laat die weegschaal lekker links liggen en je niet teleurstellen, dat is zonde.

Dank voor je reactie.

Ik zal dat morgen ochtend gaan doen.

En de de goede moet er in houden.
 
2.5 kilo per week afvallen is wel wat veel. Zou zelf niet met dat tempo afvallen omdat je met deze vaart wel redelijk wat spiermassa gaat verliezen.
Probeer 1 á 1.5 kilo als maximum aan te houden. 1.5 vind ik zelf al te veel eigenlijk. Zou dus wat meer eten. (+-300-400 kcal meer)
Verder zoals wat boven aangegeven is, die weegschalen zijn onbetrouwbaar.
Meet gewoon je omvang en kijk in de spiegel.
 
2.5 kilo per week afvallen is wel wat veel. Zou zelf niet met dat tempo afvallen omdat je met deze vaart wel redelijk wat spiermassa gaat verliezen.
Probeer 1 á 1.5 kilo als maximum aan te houden. 1.5 vind ik zelf al te veel eigenlijk. Zou dus wat meer eten. (+-300-400 kcal meer)
Verder zoals wat boven aangegeven is, die weegschalen zijn onbetrouwbaar.
Meet gewoon je omvang en kijk in de spiegel.

Hoi bedankt voor je reactie.

Ik ben in 6 weken tijd dus 2,5 kg spier massa kwijt geraakt.

En in 6 weken meer vet aan gekomen.

Raar toch.
 
Heeft iemand wel ervaring of ideeën bij het gebruikt van mirtazipine.

Gr
 
Heeft iemand wel ervaring of ideeën bij het gebruikt van mirtazipine.

Gr

Zoek het niet in deze hoek omdat je in de bijsluiter hebt zien staan dat het kan zorgen voor gewichtstoename. Sowieso zijn depressieve mensen niet een hele betrouwbare onderzoeksgroep. Kijk naar jezelf en de spiegel + gebruik een meetlint en eventueel de weegschaal, maar ga niet opzoek naar mogelijke excuses die voor jou rechtlullen wat krom is.
 
Heeft iemand wel ervaring of ideeën bij het gebruikt van mirtazipine.

Gr
Er bestaat geen pil waardoor je zou aankomen zonder dat je er teveel bij vreet. Anders zouden astronauten ook geen vreten meenemen maar gewoon zulke pillen, scheelt een hoop centen.

Zoals Vonk zegt zijn mensen die anti depressiva slikken vaak onbewust aan het vreten, of bewust en er niet eerlijk over.
Je weet overigens totaal niet of je 2.5 kilo spier bent verloren in die tussentijd, want die weegschalen meten totaal niet accuraat, zoals hierboven al meermaals is gezegd. Toch blijf je wel vasthouden aan die getallen. Niet doen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vreselijke k*tdingen die weegschalen. Ik heb er in het begin ook weken een kut humeur van gehad..... Niet op gaan staan! houd je gewicht en lichaamsmaten bij!
Benen,borst,armen,taille en consequent op de zelfde plek zonder of met flexx meten
 
Overigens, als je echt gains wil maken moet je ook juist trainen en eten hé...
Is je voeding en trainingsschema wel op orde?
Ik neem aan dat je en beginner bent, dan raad ik je bij deze een schema zo als stronglifts aan..
 
Beste bedankt voor al reactie’s
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Die weegschalen zijn inderdaad niet te vertrouwen. Daar is al genoeg over gezegd.

Myrtazapine doet overigens niets met je gewicht. Je gebruikt een hele lage dosis. Wss om te slapen? (Heb ik zelf ook jaren gebruikt)
Anti depressiva in hogere dosis kunnen de eetlust/hongergevoel versterken.
 
Nog mals bedank voor alle positieve reactie’s.

Ik was vanmorgen denk ik te opgeladen om nog normaal te kunnen reageren of te doen het was even wat te veel zo veel hardwerk voor niets ......

Nu dat ik er goed over nadenk en me zelf weer ingareel heb , ben ik inderdaad strakker en slanker aan het worden , alles krijgt meer vorm.

Ik ga morgen met me meet lint alles opmeten en over 4 weken maak ik daar een verslag van.
En wat ik ook ga proberen is het 5x5 programma.

Ik heb nu een full-body programma alles 4x12..
Volgende week heb ik een ander schema zo als ik het voor 4 jaar gelden ook had dat was 3x8 met meer belasting.

Hoogt waarschijnlijk gaat het dan ook beter.

En zo als meer besproken weegschaal gaat in de ban.

En de myrtazapine is voor me slaap gebrek en me eet lust was in het begin wel meer maar daar een ik ook wel aan.

Mensen super bedankt..

Ik sta open voor meer tips en tricks.

Tot over 5 weken dan wil ik graag me resultaat delen.

Gr Joop.
 
Back
Naar boven