MuscleMeat

Belangrijk Nieuws World Strongest Man 2018 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
3.492
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
30581951_1994608217220817_415433994338718116_n.jpg


Prachtige heats en events! Zal vast het nodige niet aan kloppen en zonde zijn... Zo zijn er echt wel namen waar onze Nederlandse toppers (Lex, Jitse, Enzo, Kelvin) boven zouden eindigen, heeft de TV vast weer bepaald wie waar zit, wordt er vast voor geen meter gezorgd voor de atleten, krijgen ze VEEL te weinig betaald, etc.etc.

FUCK IT, het is weer WORLD STRONGEST MAN tijd baby!

Voorspelling:
Gr 1) Thor en Belsak door (kan krap worden als Loz heel blijft maar dat gebeurd maar zelden tegenwoordig)
Gr 2) Shaw en Lalas door (als Lalas heel is, dit vind ik met afstand de minste groep)
Gr 3) Z en Biby door (al is Hixie ook erg sterk, ben bang dat events als kb toss en bus pull hem teveel kosten, Oberst ook een outsider)
Gr 4) JF en Licis door (zieke groep dit, met felix en radzi ook erbij)
Gr 5) Kielizkowski en Janashi door (deze groep is het zwaarst van allen denk ik, veteranen als best en hollands onderschatten moet je nooit doen en die gekke rus kan ook mooie dingen)

Gr 4 en vooral 5 zijn de mooisten, gr 1 en 3 zijn ook spannend, groep 2 imo de makkelijkste groep. Hoop dat Z nog 1x kan shinen, al denk ik niet dat hij kan winnen, podium zou mooi zijn. Verder vind ik Kieliskowski en Janashia gevaarlijke outsiders voor als Shaw en/of Thor fouten maken en JF Caron is ook echt een beest! Dit heeft alles in zich om een mooie te worden!
 
zijn de events van de finale ook al bekend?

verder ben ik het volledig eens met jou voorspellingen.
 
Vytautas Lalas is gebleseerd en doet daarom niet mee. als vervanger doet Paul Smith (GBR) mee.
ook blijkt het dat Iron Biby gestoken is door een mug en malaria heeft opgelopen. als vervanger doet Brian Benzel (USA) mee.
 
Zo hey, die arm over arm pull is heftig en onverwachts dat Bjornson laatste is geworden daarop ook!
 
Zo hey, die arm over arm pull is heftig en onverwachts dat Bjornson laatste is geworden daarop ook!
Als hij zonder handschoenen had getrokken was hij zeker geen laatste geworden op dat onderdeel...
 
Hehe slim van Thor ( of coach sebastian Oreb) hij had de punten helemaal niet nodig.
 
Klein beetje off topic misschien (maar niet echt). Dit wordt straks uitgezonden in UK en US, maar zijn de officiele uitzendingen voor ons straks ook nog ergens terug te vinden/te streamen, behalve de bits and pieces, die te vinden zijn op youtube? Weet iemand dat??

Waarom is dit verdorie niet gewoon op de Nederlandse TV zoals vroeguh?
 
Klein beetje off topic misschien (maar niet echt). Dit wordt straks uitgezonden in UK en US, maar zijn de officiele uitzendingen voor ons straks ook nog ergens terug te vinden/te streamen, behalve de bits and pieces, die te vinden zijn op youtube? Weet iemand dat??

Waarom is dit verdorie niet gewoon op de Nederlandse TV zoals vroeguh?

de uitzendingen die in UK op tv komen staan een paar dagen laten op youtube.
 
Mooie filmpjes, maar man de ambiance bij wedstrijden in Bellingwolde is nog beter qua publiek.
 
Mooie filmpjes, maar man de ambiance bij wedstrijden in Bellingwolde is nog beter qua publiek.
Ja verschrikkelijk he....

Hoe moet dat voor al die huge motherfuckers zijn om in zo'n klimaat, waar al die deelnemers niet aan gewend zijn, zo'n zware wedstrijd te draaien? Lijkt me echt niet bevorderlijk voor de resultaten.
 
de uitzendingen die in UK op tv komen staan een paar dagen laten op youtube.

Tnx, maar laat me dan maar eens de youtube videos zien van WSM 2017? Ik zie alleen 'offciele' videos van de finale en heat 5 van de kwalificatierondes. En die staan er beiden pas sinds januari 2018 op...
 
Heb deze al wel gekeken:

Tnx man. Superleuk om te zien, die amateurfilmpjes natuurlijk, ook al veel op instagram gezien enzo. Maar de echte uitzendingen met commentaar en interviews enzo zijn wel veeeeel leuker.
 
Tnx, maar laat me dan maar eens de youtube videos zien van WSM 2017? Ik zie alleen 'offciele' videos van de finale en heat 5 van de kwalificatierondes. En die staan er beiden pas sinds januari 2018 op...

Van de andere heats zijn ze ook wel te vinden.
Het komt pas rond kerst op TV in UK dus dan idd pas in januari op youtubd
 
In de Verenigde Staten komt het blijkbaar al rond de zomer op TV. Ik heb het ergens gelezen, ik weet zo gauw niet meer waar.. Maar hopelijk hoeven we dan dit keer niet te wachten tot eind 2018.
 
Thor de beste met overhead press en Shaw die flink wat punten laat liggen. Met buss pull, loading race en stones te gaan is Thor nog nooit zo dicht bij de titel geweest als dit jaar. Ben heel benieuwd.
 
Thor heeft gewonnen. Mateus tweede?
 
Back
Naar boven