Fitness Seller

laseren van ogen, iemand ervaring mee?

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.885
Waardering
3.601
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo iedereen,
ik draag een bril met links een afwijking van -3 (of + 3, ben het even vergeten) en rechts 2.5. Ik zou graag m'n ogen laseren zodat ik van die verdomde bril af ben.
Heeft iemand hier ervaring mee, wat was je afwijking, is deze volledig gecorrigeerd, wat was de prijs? Zou je het opnieuw doen indien je je keuze ongedaan zou kunnen maken (want mss ontevreden)...

ik hoor het graag.
 
Ik heb het bijna twee jaar geleden laten doen en nog geen spijt van gehad. Ik weet niet exact wat mijn afwijking was maar zonder bril/lezen kon ik niets doen. Het heeft €1500 per oog gekost. Mijn zus heeft het ook laten doen maar die heeft na bijna een jaar nog steeds last van droge ogen en is daarvoor al een paar keer moeten teruggaan. Ze heeft er ook geen spijt van maar vervelend is het wel.
 
Ik heb het bijna twee jaar geleden laten doen en nog geen spijt van gehad. Ik weet niet exact wat mijn afwijking was maar zonder bril/lezen kon ik niets doen. Het heeft €1500 per oog gekost. Mijn zus heeft het ook laten doen maar die heeft na bijna een jaar nog steeds last van droge ogen en is daarvoor al een paar keer moeten teruggaan. Ze heeft er ook geen spijt van maar vervelend is het wel.
Ik las ergens dat er verschillende technieken bestaan. Hebben jullie beiden dezelfde techniek toegepast?
 
Interessant. Doe je best beide ogen in 1 keer of oog per oog met een maand of twee tussen?
Daar is dat beide ogen tegelijk, lijkt me ook het beste, zijn er dan praktijken waar ze dat beurtelings doen? De volgende dag is eigenlijk alles al achter de rug, je moet alleen nog een maand druppelen en bij het douchen je ogen sluiten.
 
Ik heb het ook laten doen, geloof nu 2 en een half jaar geleden (werd ineens allergies voor lenzen, bril vond ik geen optie).

NOOIT geen moment spijt van gehad, het is echt heerlijk.

Kwam van -3,75 en -4,25 geloof ik, in ieder geval beiden rond de -4.

Druppelen erna is even kut, maar zodra dat allemaal achter de rug is :bow:

Kostte trouwens iets van €2500,- was met korting via zorgverzekeraar (10%) maar dan moest ik wel mijn maandelijkse bedrag voor een jaar ophogen van rond de €120 naar rond de €150 pm.

Uiteindelijk heeft het rond de €3000,- gekost met alle kosten eromheen.
 
Om er ook op terug te komen. Ik heb het zo een 5-6 jaar geleden laten doen. Van -9 en -5.
Het was wel dat met -9 alleen intralasik mogelijk is. Ik heb eerst gekeken voor implantaat lenzen omdat dat reversibel is.
Na ca.30 jaar een bril en lenzen was dit echt een verademing. Ik ging om 8:00 naar binnen en om 8:30 kon ik alles zien en diezelfde avond kon ik ook al tv kijken maar dat was wel vermoeiend. De dag erna was er op het druppelschema na eigenlijk weinig meer van te merken.

Ik ben er nog altijd heel erg blij mee.

Ik heb ca. 2250 per oog betaald.
 
Back
Naar boven