XXL Nutrition

Zwemband

Bezoekers in dit topic

Mikes97

Novice
Lid geworden
30 jan 2018
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m83
Na 2 jaar trainen sinds een jaar pas serieuzer heb ik eindelijk een beetje massa aangezet van 73kg naar 81kg(nog steeds dun) het lijkt ook wel dat het vet alleen maar op deze plek komt ik freet wat ik wil maar het komt alleen daar. Nou begin ik een zwembandje te krijgen en het is puur op Mn lower ABS zeg maar en rondom zeg maar. Ik denk als ik Mn kcal omlaag haal dat ik teveel vet en massa verlies over Mn hele lichaam. Ik weet dat plaatselijk vet verlieze niet mogelijk is maar hoe moet ik dit aanpakken?
 
Minder calorieën eten dan je verbrandt...dat is het simpele principe van afvallen. Dat je vet aanzet betekent niets meer dan dat je meer eet, dan je verbrandt. Plaatselijk vet verliezen kan inderdaad niet, maar uiteindelijk verdwijnt vet bij een calorie deficit overal...
 
Gewoon niet gaan crashen oid, over spierverlies hoef jij je echt geen zorgen te maken bij een klein deficit..eiwitten wat omhoog en gaan met die banaan.
 
Gewoon niet gaan crashen oid, over spierverlies hoef jij je echt geen zorgen te maken bij een klein deficit..eiwitten wat omhoog en gaan met die banaan.
Bedankt ! Ik eet ongeveer rond 800-900kcal aan pindakaas als ik dit vervang door kipfilet 60gr per dag is 400 kcal minder ongeveer zoiets zou goed zijn toch?
 
Bedankt ! Ik eet ongeveer rond 800-900kcal aan pindakaas als ik dit vervang door kipfilet 60gr per dag is 400 kcal minder ongeveer zoiets zou goed zijn toch?

geen idee, ik weet niet hoe de rest van je schema eruit ziet en wat je onderhoud is..
 
Bedankt ! Ik eet ongeveer rond 800-900kcal aan pindakaas als ik dit vervang door kipfilet 60gr per dag is 400 kcal minder ongeveer zoiets zou goed zijn toch?
Je EET we'll lekker veel pindakaas bro
 
Bedankt ! Ik eet ongeveer rond 800-900kcal aan pindakaas als ik dit vervang door kipfilet 60gr per dag is 400 kcal minder ongeveer zoiets zou goed zijn toch?

Pindakaas bestaat met name uit vetten. Als je dit vervangt voor kipfilet wat voornamelijk eiwitten is, kom je dan niet te laag uit qua vetten?. Eiwitten hoeven waarschijnlijk ook niet hoger.

Waarschijnlijk is het al prima als je 2 sneetjes brood met pindakaas weglaat en de rijst of pasta bij je avondeten halveert. Maar wil je helemaal zeker zijn, post dan even je voeding met kcal en EKV waarden. Dan kunnen we je beter helpen.
 
800-900 kcal aan pindakaas is dus een halve pot per dag, dat gaat wel een beetje ver niet.
 
Back
Naar boven