Fitness Seller

kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
4.934
Waardering
1.141
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Na een tijd cruisen en nu cut op 375mc test e 300mg tren e word het weer eens tijd voor een goeie blast,wou deze keer eens vooral met korte esters cyclen :
750sust ew als base 250mg Eod
1-6 100mg tren a +100mg mast p eod 75mg oxy ed

6-12 100mg test prop+100mg tren hex eod

12-18 100mg npp+100mg tren a eod +75mg oxy
 
Je krijgt geen reacties omdat je voorstel gewoon goed is

lees veel vaker dat coaches ook om de 6 weken korte Esther compounds verandere succes met je kuur
 
Vind zelf 12 van de 18 weken Oxy vrij veel. 250 mg Sust EOD is geen 750 EW maar dat maakt opzich niet zoveel verschil. En dan zou ik in dit geval zelf nog merken dat je na de 1e 6 weken opeens 450 mg AAS mist ten opzichte van de weken ervoor. Zou mijn gains geen goed doen persoonlijk.
 
Vind zelf 12 van de 18 weken Oxy vrij veel. 250 mg Sust EOD is geen 750 EW maar dat maakt opzich niet zoveel verschil. En dan zou ik in dit geval zelf nog merken dat je na de 1e 6 weken opeens 450 mg AAS mist ten opzichte van de weken ervoor. Zou mijn gains geen goed doen persoonlijk.
6 weeks on 6 weeks off is de normale gang van orals vooral oxy in pro cycles maar dan op 150mg-300ed.
mss dat ik er test of tren base bij doe pre pp de 6 weken zonder orals maar mast is veel zwakker dan prop dus...
 
6 weeks on 6 weeks off is de normale gang van orals vooral oxy in pro cycles maar dan op 150mg-300ed.
mss dat ik er test of tren base bij doe pre pp de 6 weken zonder orals maar mast is veel zwakker dan prop dus...

Ja oke, als dat de beredenering wordt.
 
Ja oke, als dat de beredenering wordt.
en 75mg is een lage dosis ik heb op 150mg gezeten 6 weken en 4mg methyl tren 6 weken zonder problemen.
wat is jouw redenering ?
nog altijd iemand die meeloopt met het sprookje hoe extreem toxisch en dodelik orals zijn?
 
en 75mg is een lage dosis ik heb op 150mg gezeten 6 weken en 4mg methyl tren 6 weken zonder problemen.
wat is jouw redenering ?
nog altijd iemand die meeloopt met het sprookje hoe extreem toxisch en dodelik orals zijn?

Ja, orals wordt hier enorm gehaat. Ik vind ze ook geweldig, met name dianabol.

Prima kuur overigens.
 
Ja, orals wordt hier enorm gehaat. Ik vind ze ook geweldig, met name dianabol.

Prima kuur overigens.
ik ben meer voor oxy heb al een dikkop van mezelf dus geen dbol voor mij mss in combi met oxy eens .

ik ken kerels die MT oxy winstrol etc alle "cut" orals samen gooien erbij medische dosis voor oxy is veeeel hoger dan bodybuilders gebruiken.

deze "kuur" ga ik zolang mogelijk volhouden als ik prima gain switch ik gewoon de compounds weer na week 18 tot ik mentaal een cruise nodig heb.
 
Wat is de medische dosis dan volgens jou? Ik vraag mij zelfs af of oxy nog gebruikt wordt in de medische wereld.

1 tot 2 mg/kg is het meestal 3 tot 6 maanden lang.

Dus als je het zo bekijkt is 6 weken aan 75mg helemaal niet veel.
 
Wat is de medische dosis van mt dan? :cool:

@ts zet je GH erbij?
 
Hoe zien je bloedtesten eruit met tren in een cruise? :o

Ik neem aan dat je gaat bulken?
 
Wat is de medische dosis dan volgens jou? Ik vraag mij zelfs af of oxy nog gebruikt wordt in de medische wereld.
Het wordt in sommige gevallen van anemie nog weleens voorgeschreven (niet in Nederland of België overigens). Dosering ligt dan rond de 1 mg/kg lgw zo uit m'n hoofd. Oxy, en bijna alles orale AAS, worden bijna niet voor medische toepassingen gebruikt vanwege teveel bijwerkingen. Waaronder dus de hepatotoxiciteit. Nu valt dat voor oxymetholon nog wel mee in dat soort doseringen, maar met de gangbare bodybuilddoseringen die je ziet voor bijvoorbeeld methandienon (dianabol) valt dat een stuk minder mee. Zeker bij chronisch gebruik is het niet aan te raden. Voor kuurders die toch al injecteren en gewoon massa willen gainen snap ik het nut ook totaal niet; injecteer dan gewoon wat meer. Stuk minder ongezond.
 
Het wordt in sommige gevallen van anemie nog weleens voorgeschreven (niet in Nederland of België overigens). Dosering ligt dan rond de 1 mg/kg lgw zo uit m'n hoofd. Oxy, en bijna alles orale AAS, worden bijna niet voor medische toepassingen gebruikt vanwege teveel bijwerkingen. Waaronder dus de hepatotoxiciteit. Nu valt dat voor oxymetholon nog wel mee in dat soort doseringen, maar met de gangbare bodybuilddoseringen die je ziet voor bijvoorbeeld methandienon (dianabol) valt dat een stuk minder mee. Zeker bij chronisch gebruik is het niet aan te raden. Voor kuurders die toch al injecteren en gewoon massa willen gainen snap ik het nut ook totaal niet; injecteer dan gewoon wat meer. Stuk minder ongezond.
Dus anadrol is minder schadelijk dan dbol als op hetzelfde aantal mg wordt gebruikt?
 
Back
Naar boven