XXL Nutrition

Pump = spiergroei? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wolfyy

Cool Novice
Lid geworden
3 mrt 2018
Berichten
72
Waardering
26
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
De meningen zijn nogal verdeeld over dit onderwerp. Is het wetenschappenlijk aangetoond dat een pump de spiergroei bevordert?

Gebruik nu een aantal supplementen waardoor ik al na 2 sets stijf van de pump sta en de training moet staken. Maarja, of m'n spieren er ook van groeien?

Test E 750mg p/w
Rode bietensap 500ml e/d (vasodilator)
99% Cacao 80g repen e/d (vasodilator)
Losartan 200mg e/d (vasodilator)
 
Laatst bewerkt:
Galen is onze pubmed medewerker :)
 
Losartan is een AT2 antagonist en AT2 is inderdaad een zeer potente vasoconstrictor, veel effectiever dan bv noradrenaline, maar je haalt hiermee ook meteen je eigen RAAS systeem en dus belangrijk bloeddrukregulatiesysteem onderuit (AT2 antagoneert aldosteron, dat zorgt voor natriumresorptie in de nieren en daarmee waterresorptie) , en dan ben je dus echt een mongool als je dit voor een beetje pomp doet.
 
Losartan is een AT2 antagonist en AT2 is inderdaad een zeer potente vasoconstrictor, veel effectiever dan bv noradrenaline, maar je haalt hiermee ook meteen je eigen RAAS systeem en dus belangrijk bloeddrukregulatiesysteem onderuit (AT2 antagoneert aldosteron, dat zorgt voor natriumresorptie in de nieren en daarmee waterresorptie) , en dan ben je dus echt een mongool als je dit voor een beetje pomp doet.
200 mg ook echt :roflol:
 
Losartan is een AT2 antagonist en AT2 is inderdaad een zeer potente vasoconstrictor, veel effectiever dan bv noradrenaline, maar je haalt hiermee ook meteen je eigen RAAS systeem en dus belangrijk bloeddrukregulatiesysteem onderuit (AT2 antagoneert aldosteron, dat zorgt voor natriumresorptie in de nieren en daarmee waterresorptie) , en dan ben je dus echt een mongool als je dit voor een beetje pomp doet.

Je moet een mongool zijn om te denken dat ik het voor een beetje pomp gebruik.
Als je de openingspost had gelezen dan had je begrepen dat de pomp me juist hindert.

200mg inderdaad. Losartan heeft van alle ARBs de minste bijwerkingen. 200mg is makkelijk te verdragen. Werkt super voor bloeddruk on cycle. Maargoed, we gaan offtopic.
 
Laatst bewerkt:
kan ik geen zinnig antwoord op geven ,hoewel ik wel een echte mongool ben,


maar trainen met een goede pomp vind ik wel een grote plus,

kan me ogen dan niet van de spiegel afhouden,

wat een geweldig gevoel om dan zo'n knappe gespierde adonis te zien,

op dat soort momenten weet ik zeker dat er een god bestaat

want die knipoogt op dat moment naar mij



op platte dagen trainen is niet echt motiverend

en dan houden we het maar kort

en mijden de spiegel.



maar of het iets uitmaakt voor de gains ?

nooit iets van gemerkt
 
Laatst bewerkt:
Sinds wanneer is Losartan een supplement ???
Edit : Ooh je gebruikt het bloeddrukverlagend on cycle :roflol:
 
Sinds wanneer is test-e een supplement:D
 
Is dat echt de reden dat je Losartan gebruikt Wolfyy je bloeddruk on cycle? Of is er een chronisch probleem waarom je dit neemt?

Niet dat het veel uitmaakt hoor, 124kg op 1.80 ga je toch niet heel oud mee worden gok ik :roflol:
 
Back
Naar boven