Fitness Seller

Welk vet percentage zit ik op? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jorian

Novice
Lid geworden
5 mei 2018
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m92
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Hallo iedereen,

Ik was benieuwd op welk vet percentage ik nu zit, ik lijk best wel droog maar op veel momenten van de dag voel ik me niet zo. Ik kan namelijk nog best veel van mijn zwembandjes vast pakken en als ik voorover buig heb ik ook nog dat mijn buikvet iets oprolt zeg maar... Daardoor ben ik erg onzeker over mijn vetpercentage.

Bedankt alvast voor jullie reacties. Groetjes.

B3743990-F14F-4C50-8BAC-64952F3E86AF.jpeg


899B8069-C125-4327-A61C-1287883B6939.jpeg
 
Hier wil ik aan toevoegen dat ik nu in mijn 4e maand van mijn slow cut zit, en dat ik graag z.s.m klaar wil zijn. Als ik een beetje weet welk vet percentage ik heb is het makkelijker om naar die 8-9% toe te werken, mijn einddoel.
 
moeilijk in te schatten, maar ik zou gokken op 12-14% gr
 
Hier wil ik aan toevoegen dat ik nu in mijn 4e maand van mijn slow cut zit, en dat ik graag z.s.m klaar wil zijn. Als ik een beetje weet welk vet percentage ik heb is het makkelijker om naar die 8-9% toe te werken, mijn einddoel.


ik zou eerder voor 14 -15% gaan met meer spiermassa ,anders word het helemaal Biafra / Skeletor style
 
Je houdt je buik in, moeilijk te zeggen zo.

Ik zou zeggen 17% (no offence)
 
ik zou eerder voor 14 -15% gaan met meer spiermassa ,anders word het helemaal Biafra / Skeletor style
Dat zou fijn zijn, maar wil nu ff droog zijn zodat ik vanuit daar netjes kan lean bulken. En ik prefereer een wat droge look boven groot en meer vet. Had ik maar meer spiermassa :( T is wel dat op deze spiegel ik erg smal lijk vergeleken met in het echt, maar t gaat om vet percentage in deze post
 
Hoezo lijkt het alsof ik mn buik inhoudt...? Thanks voor de reacties maar meer dan 15% kan het niet zijn, omdat ik begon met cutten op 17%~ en ik al bijna 8kg heb verloren. En ik ben zeker een stuk droger, en mijn zware lifts kan ik nog steeds even zwaar omdat ik langzaam ben gaan cutten. Het zal wel aan de foto’s liggen en de belichting dat schatten lastig is? Of ik weet gewoon niet goed hoe ik vet percentages moet schatten, kan ook.
 
Laatst bewerkt:
Of ik weet gewoon niet goed hoe ik vet percentages moet schatten, kan ook.

niemand op de hele wereld kan het vetpercentage 100% nauwkeurig meten,

kan alleen als je dood bent door de lijkschouwer bij een vivisectie,



je kan een meting wel gebruiken al globaal startpunt om vandaaruit je progressie meten

en dan moet het nog gebeuren door iemand met veel ervaring en ook niet door zo'n personal trainer

of betaalde coach die er baat bij heeft om je vetpercentage lager in te schatten om zodoende de indruk

te wekken dat zijn magistrale dieet of trainingsschema perfect werkt en jij weer geld gaat dokken





je zegt dat je op de spiegel erg smal lijkt maar 1.92 en 80 kg is ecto en is cutten overbodig ,

ga eerst eens naar de 100kg met een goede bulk , natuurlijk zullen dat dan ook vet en vochtgains zijn

maar dan heb je tenminste ook een basis om vanaf te werken,


en daarbij komt ook dat onder de 10% trainen niet lang vol te houden is ,je zo slap als een vaatdoek bent

en vatbaarder bent voor ziektes want dit is voor een lichaam verre van natuurlijk

en die gaat op alle mogelijke manieren hier tegen in protest


,er zijn maar weinig mensen echt onder de 10% ,ze denken allemaal van wel

maar zijn het niet ,dat is de grote grap
 
Laatst bewerkt:
niemand op de hele wereld kan het vetpercentage 100% nauwkeurig meten,

kan alleen als je dood bent door de lijkschouwer bij een vivisectie,



je kan een meting wel gebruiken al globaal startpunt om vandaaruit je progressie meten

en dan moet het nog gebeuren door iemand met veel ervaring en ook niet door zo'n personal trainer

of betaalde coach die er baat bij heeft om je vetpercentage lager in te schatten om zodoende de indruk

te wekken dat zijn magistrale dieet of trainingsschema perfect werkt en jij weer geld gaat dokken





je zegt dat je op de spiegel erg smal lijkt maar 1.92 en 80 kg is ecto en is cutten overbodig ,

ga eerst eens naar de 100kg met een goede bulk , natuurlijk zullen dat dan ook vet en vochtgains zijn

maar dan heb je tenminste ook een basis om vanaf te werken,


en daarbij komt ook dat onder de 10% trainen niet lang vol te houden is ,je zo slap als een vaatdoek bent

en vatbaarder bent voor ziektes want dit is voor een lichaam verre van natuurlijk

en die gaat op alle mogelijke manieren hier tegen in protest


,er zijn maar weinig mensen echt onder de 10% ,ze denken allemaal van wel

maar zijn het niet ,dat is de grote grap
Ah oke, je hebt gelijk. Ik stop na deze week met cutten en ga terug naar de bulk. Ik had hiervoor ook gebulkt, ik ging van mei 2017 met 71kg naar januari 2018 met 87kg. Dit ging iets te snel en ik zag ook veel vet gains, ook erg in mijn gezicht en voelde me niet zo energiek en fit meer dus daarom besloot ik om te cutten. Op dit moment 80kg dus, mooi punt om weer de bulk in te gaan. Thanks voor je reactie, ik had niet gedacht aan het feit dat droog zijn niet voordelig is voor je energie en kracht in de gym...
Oh en jij bent ook 1.92m zie ik? Met 126kg? Monster, keep it up
 
Back
Naar boven