MuscleMeat

Peiling Welke app gebruik jij om je KCAL bij te houden?

Welke KCAL track app gebruik jij?

  • MyFitnessPal

    Stemmen: 33 68,8%
  • Fatsecret

    Stemmen: 6 12,5%
  • Fitbit gerelateerd

    Stemmen: 0 0,0%
  • Pen en papier

    Stemmen: 2 4,2%
  • Ik weet wat ik eet en vind het wel goed zo.

    Stemmen: 3 6,3%
  • Anders, namelijk....

    Stemmen: 4 8,3%

  • Totaal stemmers
    48

Bezoekers in dit topic

Annuh

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2008
Berichten
13
Waardering
2
Ik heb MyfitnessPal geïnstalleerd en deze lijkt goed te doen waar deze voor bedoeld is.. maar welke gebruik jij?
 
Een stukje papier.
 
Zijn al tig topics over als je de zoekfunctie gebruikt :D
 
Vroeger Fatsecret gebruikt, nu Food
 
Zijn al tig topics over als je de zoekfunctie gebruikt :D
Ik had al wat gekeken, maar soms kan het enigszins onoverzichtelijk zijn. Wat gebruik jij?:D
 
Verlanglijstje uit de McDonalds app
 
Mijn pariëtale kwab.
 
Voorheen mfp maar die kreeg om de zoveel
Tijd last van kuren, sinds 1/2 jaar FatSecret en daar heb ik geen problemen mee gehad
 
Voorheen mfp maar die kreeg om de zoveel
Tijd last van kuren, sinds 1/2 jaar FatSecret en daar heb ik geen problemen mee gehad
Ik zal Fatsecret ook eens installeren, kijken welke handiger in gebruik is.
 
Als je elke dag volgens je schema hetzelfde eet, waar heb je dan zo'n app voor nodig?

Het lijkt me meer iets voor homo's en huisvrouwen die een Sonja Bakker dieet volgen, dat soort apps
 
Als je elke dag volgens je schema hetzelfde eet, waar heb je dan zo'n app voor nodig?

Het lijkt me meer iets voor homo's en huisvrouwen die een Sonja Bakker dieet volgen, dat soort apps
Persoonlijk gebruikte ik die vooral om meer inzicht te krijgen in wat ik precies eet. Nu ik bezig ben met m'n schema is het een handig naslagwerk, niets meer en niets minder.
 
Electronisch pen en papier... excel .... en je hoofd. ;)
 
Als je elke dag volgens je schema hetzelfde eet, waar heb je dan zo'n app voor nodig?

Het lijkt me meer iets voor homo's en huisvrouwen die een Sonja Bakker dieet volgen, dat soort apps

‘Als je elke dag hetzelfde eet’

Deze homo en pt huisvrouw eet elke dag anders.
 
Van het meeste wat ik eet weet ik het kcal aantal en EKV uit mijn hoofd. Als ik het niet weet kijk op op de verpakking of als dat niet mogelijk is, zoek ik het online op en onthoud dat dan.

Ik heb zo mijn vaste maaltijden van vaste kcal hoeveelheden maar meestal wel vergelijkbare EKV. Elke maaltijd zie ik als een bouwsteen en met een 4-5 bouwstenen kom ik elke dag aan mijn benodigde kcal en EKV. Nieuwe maaltijden stel ik zo Samen dat ze een mooi rond kcal Aartal hebben en als bouwsteen gebruikt kunnen worden in de toekomst.

Op die manier kan ik zeer gevarieerd eten, zonder alles bij te houden. Al moet ik wel toegeven dat ik dit met de tijd geleerd heb en ik ook jarenlang alles heb bijgehouden en opgezocht.
 
Van het meeste wat ik eet weet ik het kcal aantal en EKV uit mijn hoofd. Als ik het niet weet kijk op op de verpakking of als dat niet mogelijk is, zoek ik het online op en onthoud dat dan.

Ik heb zo mijn vaste maaltijden van vaste kcal hoeveelheden maar meestal wel vergelijkbare EKV. Elke maaltijd zie ik als een bouwsteen en met een 4-5 bouwstenen kom ik elke dag aan mijn benodigde kcal en EKV. Nieuwe maaltijden stel ik zo Samen dat ze een mooi rond kcal Aartal hebben en als bouwsteen gebruikt kunnen worden in de toekomst.

Op die manier kan ik zeer gevarieerd eten, zonder alles bij te houden. Al moet ik wel toegeven dat ik dit met de tijd geleerd heb en ik ook jarenlang alles heb bijgehouden en opgezocht.
Op deze manier werk je modulair en is het denk ik inderdaad het makkelijkst...
 
Back
Naar boven