AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Groetjes vanuit de Kennemerduinen.

    20180509_115109.jpg
     
    Geld van de belastingdienst binnen :). Spijtige is moet nog 320€ betalen voor me gebroken voetje van vorig jaar.
     
    Grasveldje ziet er weer strak uit.

    Bekijk bijlage 424074
    Wat hou ik van honden. Maar te weinig thuis... het beestje zou te vaak alleen zijn. Al heb ik me laten vertellen dat als je een tuin hebt, het beestje zich wel overdag zal amuseren en slapen, en zolang je maar genoeg tijd met hem doorbrengt 's ochtends en 's avonds, valt het wel mee... Maar ik blijf twijfelen.
     
    Wat hou ik van honden. Maar te weinig thuis... het beestje zou te vaak alleen zijn. Al heb ik me laten vertellen dat als je een tuin hebt, het beestje zich wel overdag zal amuseren en slapen, en zolang je maar genoeg tijd met hem doorbrengt 's ochtends en 's avonds, valt het wel mee... Maar ik blijf twijfelen.

    Niet met mijn buren haha.
     
    Prachtig! Heeft dat nu echt zoveel verzorging nodig zoals de mythe verteld?

    Op tijd verpotten, regelmatig voeding geven, regelmatig wat bijknippen, en natuurlijk op zonnige en winderige dagen water geven...
    En in de winter in de serre zetten, that’s it :)
     
    Grote Zwitser? Of had ik dat al eens gevraagd

    Niet gevraagd, het is een mix van een berber (berner maar hij is af en toe agressief ) sennen met boerenfox.
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: mat
    Toen ik op de weegschaal ging staan ik een goeie 0,8KG lichter was dan vorige week. Ik vind 0,5 per week voldoende, dus hier maar gebruik van gemaakt om eens flink te cheaten :D

    Boterhammen met pindakaas en hagelslag
    Granola met volle chocolademelk drool:

    i feel fat
     
    Voor de 4e keer vader geworden vanmorgen. :)

    Gefeliciteerd!

    p.s. Gezellig aan het ontbijt met zo'n gezin. Goed excuus om iedere ochtend goed uit te pakken ;)
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Back
    Naar boven