Fitness Seller

Gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Metalgainz

Novice
Lid geworden
5 jan 2017
Berichten
21
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
9%
Ik zit nu in een tren 400 test-e 500 kuur.
Al eerder een kuur met tren gedaan toendertijd ietsje gyno ontwikkeld aan het einde van mijn kuur.
Toen dostinex gebruikt en me nakuur netjes gedaan en het trok grotendeels weg voelde nog wel iets zitten maar je zag er niks meer van.

Nu dus weer gyno na 2 weken tren en test gelijk dostinex erbij gepakt maar heb het gevoel dat dit bijna niks doet?
Ik merk wel dat mijn libido een stuk hoger is en de rest van de effecten die bij een verhoogde dopamine horen.

Verder merkte ik nu ook dat als ik uit de sauna kwam het meer puffy was en ik las ook dat het vocht kan zijn of vet en als je dan al een klein beetje gyno heb het srger kan lijken dan het is

Nu zit ik te denken nolva 20mg proberen te gebruiken of arimidex

Wat is jullie advies?
(Ik weet dat er hier veel over op her forum staat maar er zijn zoveel oudere posts met verschillende info dat ik het niet duidelijk krijg)
 
Nolva kan je proberen en anders evt caber
 
Als je merkt dat het erger wordt, kun je misschien een paar dagen 40mg nolva nemen en mocht het dan wegtrekken aan 20mg verder blijven nemen.
 
Nolvadex maakt toch juist de oestrogeen receptoren gevoeliger via de progesteron receptoren..

Dan komt gyno dubbel hard om de hoek
 
Nolvadex maakt toch juist de oestrogeen receptoren gevoeliger via de progesteron receptoren..

Dan komt gyno dubbel hard om de hoek
Wat een gelul.
 
Wat een gelul.

Wat adviseer jij eigenlijk om te doen als je een beetje gevoelige nips begint te krijgen on cycle? Nolva tot het wegtrekt?
En letro pas als je echt al een knobbel hebt?
 
Tamoxifen 20mg/dag. Eventueel de eerste paar dagen 40mg/dag.
 
Wat adviseer jij eigenlijk om te doen als je een beetje gevoelige nips begint te krijgen on cycle? Nolva tot het wegtrekt?
En letro pas als je echt al een knobbel hebt?

Ligt eraan wat de oorzaak van gyno is
 
Mijn nippels zijn altijd gevoelig en wat puffy als ik on ben.
 
Nolva kan je proberen en anders evt caber

Hij geeft aan dat hij dostinex gebruikt dit is cabergoline..
En cabergoline gaat niets voor hem doen, tenzij hij last heeft van lactatie..

@ts wss komt het door de aromatase van je test, daardoor stijgt je oestrogeen..
Waar je opzich al gyno van kan krijgen.. maar omdat je je oestrogeen niet in bedwang houd met een ai stijgt je oestradiol die op zijn beurt prolactine kan verhogen hoeft niet perse, wat ook gyno kan veroorzaken.
Tren alleen kan het niet aan liggen want die verhoogt je prolactine niet en veroorzaakt geen gyno zolang er geen overschot aan oestrogenen aanwezig zijn, het maakt de boel wel wat gevoeliger voor oestrogenen waardoor die nog beter hun werk kunnen doen.
Het gaat allemaal androgeen/oestrogeen verhoudingen, heeft 0,0 met prolactine te maken..
2 opties test omlaag of een ai mee laten zoals aromasin/arimidex, zou in jou geval aromasin nemen want daar krijg je geen rebound van oestrogenen van als je stopt.
Je zou de volgende kuur ook mast mee kunnen laten lopen helpt ook een beetje om de oestrogenen te drukken, lang niet zo sterk als aro maar je zou het kunnen proberen..

Nolva kan je proberen en anders evt caber
 
Wat adviseer jij eigenlijk om te doen als je een beetje gevoelige nips begint te krijgen on cycle? Nolva tot het wegtrekt?
En letro pas als je echt al een knobbel hebt?
Tamoxifen (nolvadex).
 
Hij geeft aan dat hij dostinex gebruikt dit is cabergoline..
En cabergoline gaat niets voor hem doen, tenzij hij last heeft van lactatie..

@ts wss komt het door de aromatase van je test, daardoor stijgt je oestrogeen..
Waar je opzich al gyno van kan krijgen.. maar omdat je je oestrogeen niet in bedwang houd met een ai stijgt je oestradiol die op zijn beurt prolactine kan verhogen hoeft niet perse, wat ook gyno kan veroorzaken.
Tren alleen kan het niet aan liggen want die verhoogt je prolactine niet en veroorzaakt geen gyno zolang er geen overschot aan oestrogenen aanwezig zijn, het maakt de boel wel wat gevoeliger voor oestrogenen waardoor die nog beter hun werk kunnen doen.
Het gaat allemaal androgeen/oestrogeen verhoudingen, heeft 0,0 met prolactine te maken..
2 opties test omlaag of een ai mee laten zoals aromasin/arimidex, zou in jou geval aromasin nemen want daar krijg je geen rebound van oestrogenen van als je stopt.
Je zou de volgende kuur ook mast mee kunnen laten lopen helpt ook een beetje om de oestrogenen te drukken, lang niet zo sterk als aro maar je zou het kunnen proberen..

Vandaar dat ik ook aangaf dat t aan de oorzaak ligt, ik ga niet zomaar wat roepen. Dat dostinex caber is, die had ik gemist... :)
 
Vandaar dat ik ook aangaf dat t aan de oorzaak ligt, ik ga niet zomaar wat roepen. Dat dostinex caber is, die had ik gemist... :)
Klopt man dat zij je ook, maar zeg ook niet dat je maar een eind heen lult..:P
 
Had net zelf gynoschijven door test tren ,zijn bijna volledig weggetrokken na twee weken cabaser op 2 maal 0.5 per week icm aromasin eerste drie dagen op 20mg dan paar dagen 10mg pd en momenteel eod 10mg aromasin en cabaser steeds dezelfde dosering
 
Dacht echt dat een operatie nog het enige redmiddel was,gelukkig niet ,hoop dat je hier wat aan hebt
 
Ja,schijven zo groot als mijn tepel zelf ,links en rechts. En dit sedert een jaartje..
 
Zijn volledige weggetrokken na twee weken volgens het protocol dat ik gevolgd heb!! sedert dien nooit meer last van vervelende gyno gehad .
 
Back
Naar boven